CLOMISTIT, huhuu!
Moikka!
Missä kaikki clomistit piileskelevät? Vietättekö muut onnelliset hiihtolomaa? Täällä sitä vaan töissä pyöritään, onneksi huhtikuussa on lomaa tiedossa!
Lääkärikuulumisia... Kävin siis eilen gynellä (kp 10). Viime viikolla taisinkin kirjoitella, että oma lääkärini on lomalla, joten joudun menemään toiselle. Oman lääkärini kanssa olimme tehneet suunnitelman, että tässä kierrossa kokeilemme pregnyliä, kun ovis jää todennäköisesti tapahtumatta " luomusti" tai pelkillä clomeilla. No, kuten pelkäsinkin, oli tällä lääkärillä taas eri mielipide... Heti ekana töksäytti, että hän ihmettelee tilannettani. " Tuon ikäisen naisen kyllä pitäisi ovuloida ja tulla raskaaksi tuossa ajassa." Ja tämän hän sanoi melko tökeröön sävyyn. Olin ihan suu auki ja loukkaantunut. Siksihän minä sinne lääkärille menin, että saisin avun, koska ilmeisestikään kaikki ei voi olla kunnossa, jos en ole raskautunut kertaakaan kahden viime vuoden aikana! No, hän ei suostunut edes ultraamaan. Käsin kokeilemalla sanoi, että munasolu on kasvamassa vasemmalla ja limoista päätellen ovis ei ole vielä tapahtunut. Sanoin, että munarakkula kyllä kypsyy ja kasvaa, mutta harvoin irtoaa lämmöistä ja ovistesteistä päätellen. Sanoi, ettei hän määrää pregnyliä. Se siitä reissusta... En osannut juuri mitään kysyäkään, olin niin äimänä ja pettynyt, miten lääkäri voi puhua potilaalle tuohon sävyyn. Lapsettomuus on kuitenkin kaikille siitä kärsiville raskas kokemus. Tuli sellainen olo, että " lyö vaan lyötyä" . Itku kurkussa sieltä lähdin pois, ja 50 euroa köyhempänä. En tiedä, jaksanko enää jatkaa mitään clomien tai muiden pillerien popsimista... Sellainen olo, ettei meille enää vauvaa tule koskaan... :(
Kommentit (8)
Osanottoni pörrö, törkeä gyne! Täytyy myöntää etten nyt tunne taustaasi, oletko hoidoissa kunnallisella puolella vai yksityisellä? Lääkäreitä on joka lähtöön (itse hoitoalalla, jo duunin puolesta kaikkea tavannu ja kokenu), valitettavaa on että vielä nykypäivänäkin niiden käytös on välillä jopa ala-arvoista vaikka palvelualallahan hekin ovat, varsinkin jos siis kyseessä oli yksityinen, siinä tapauksessa rahalle tulee saada täysi vastine, varsinkin jos hoitolinjasta oli kohdallasi jo päätetty ja sinulle se kerrottu niin ammattitaidotonta muuttaa se yhtäkkiä, varsinkin perusteellisesti tutkimatta, tuskin gynellä kuitenkaan röntgenkatsetta oli.. Ja sekin on valitettavaa ja surullista että me joilla tää raskautuminen takkuaa niin joudutaan kokemaan karvaita pettymyksiä jotka sillä hetkellä tuntuu voittamattomilta. Suosittelen myös ottamaan yhteyttä uudelleen ja suorastaan tekemään valitetuksen kys. lääkäristä jotta hän joutuu perustelemaan käytksensä ja hoitolinjan äkillisen muutoksen. Ja vaadit sen piikin jos siitä on vielä apua, eli pää pystyyn ja taistele oikeuksistasi, siskoseni!
Omaa napaa..Follikkeli löytyi siis kp 12 oik. puolelta, mutta nyt kp 14 ja ovistestit negaa. Follikkeli oli silloin maanantaina kooltaan 15mm ja gyne sanoi että kasvu on n. 2mm/vrk ja irtoaa n.20mm kokoisena, joten testasinkohan sittenkin liian myöhään?? Auttakaa, mä oon niin onneton näissä asioissa..! Vai onko siis niin ettei mun lh-piikkiä tulekaan vaikka follikkeli on kasvanu?? Mikäs siihen on sitten avuksi, ne irrotuspiikitkö?? Muistatte varmaan ettei mun pitäny hermoilla yhtään, mut näköjään kävikin toisin, nyt kun testit ei menneetkään tänään mun suunnitelmien mukaan..
-poco-
En siis todellakaan kuumeile meille uutta (nuorin 4kk) ; ) Täällä tuli aikoinaan roikuttua ja palstailtua muutama vuosi sitten (sen jälkeen meille siunauntunut 2 clomipoikaa). Tulin vaan kertomaan, että minulta jäi tuosta nuorimmaiselta noita violettejanappuloita, joten ne saisi joku jos tarvis. Päiväyskin vielä 4/08 asti. Tästä nuorimmaisesta söin clomeja vain yhden kierron joten loput ovat siis kaapissa.
Tsemppiä kaikille yritykseen, kyllä se palkinto vielä tulee ; )
art ja clomipojat 2v4kk ja 4kk
Hiljaista tuntuu clomisteilla olevan..Itsellä hieman ongelmia tuon oviksen metsästyksen kanssa, tuntuu että clomit eivät sittenkään ole tuottaneet tässä kierrossa tulosta, vaikka ultrassa johtofollikkeli löytyikin ;/
ART! Laitatko mulle sähkäriä noista sulle ylimääräsistä clomeista, tulee varmasti mulle tarpeeseen, kun eivät ihan ekalla mulle tehoa, toisin kuin sulla onnekkaalla ;) poco72@luukku.com
art:
Tulin vaan kertomaan, että minulta jäi tuosta nuorimmaiselta noita violetteja nappuloita, joten ne saisi joku jos tarvis. Päiväyskin vielä 4/08 asti.
Aurinkoista viikonloppua kaikille!
-poco-
eli meidän 1. poika sai alkunsa 4. clomikierrosta (lugesteron terästeellä) ja pikkukakkonen pelkillä clomeilla.
art
Ja nyt päätin satsata tikkuihin ja ostin törkeen kalliin clearbluen ja se näytti heti plussan, siis se digitaalinen malli, pakko mun kyllä on testata vielä illalla että näyttääkö se huipun jo menneen..Testasin kolmena päivänä rfsun testeillä, jotka aamulla näytti vielä epäselvän tuloksen, vaaleenpunanen väri oli pitkin poikin, ei siis testiviivojen kohdalla pelkästään ja testiviiva oli vaan puolikas, mutta se ilmestynyt puolikas viiva oli kyllä yhtä vahva kuin kontrolliviiva, ota sitten siitäkin selvää..Mutta ovis siis olis paaljon myöhemmin kuin mitä gyne uä:ssä veikkas (ke-pe)...Että näin, tällä ekalla kerralla..Ovis muuten menis yourdays:n kalenterin mukaan, näyttää mulle ovista su-ma, joten voishan se ehkä olla tottakkin..Onneks en oo missään polilla duunissa, kävisin varmaan ite ultrailemassa itseäni pitkin kiertoa, ensin pitäis tietty opetella netistä tulkitsemaan niitä kuvia oikein ; )
Leppoisaa lauantain jatkoa kaikille!
-poco-
sellasia tikkuja vaan ,mutta meillä toimi kyllä ihan hyvin. Tarviiko joku?
Sinuna ottaisin yhteyttä heti omaan lääkäriisi kun palaa lomalta. Kyllähän sen lääkärin olisi pitänyt kirjoittaa tietoihisi että seuraavalla kerralla annetaan se piikki. Eihän tuosta käynnistä ollut sinulle mitään hyötyä jos ei edes ultrannut. Turhasta maksoit joten vaadi seuraavalla kerralla että huomioivat tuon maksun uudesta maksusta. Tiedän todella hyvin tunteen kun asia taas siirtyy kuukaudella eteen päin. Auttaisiko piikki vielä jos saisit sen nyt tässä tänään tai huomenna? Soita sinne lääkäriin ja kerro tuo juttu ja kysy näkyykö siellä sinun tiedoissa oman lääkärin mainintaa että nyt olisi se pitänyt saada. Sano että et halua keskustella kyseisen lääkärin kanssa vaan pystyy joku muun tarkistamaan tietosi.
Muuta minulle ei tule mieleen mitä voisi asialle tehdä ettei tarvitsisi odottaa taas kuukautta.