Tänään on kansainvälinen miestenpäivä.
Miten olet huomioinut tai tulet huomioimaan elämäsi miehiä (puoliso, isä, veljet, pojat, miespuoliset serkut, naapurit, työtoverit jne.)?
Kommentit (32)
Vien syömään ja leffaan. Ai niin, äijähän lähti nuoremman mukaan. En sitten tänä vuonna viekään enää.
Vierailija kirjoitti:
Vien syömään ja leffaan. Ai niin, äijähän lähti nuoremman mukaan. En sitten tänä vuonna viekään enää.
Ei ko nyt soitat sille että suikkari ja anaali olis tarjolla.
Onnitteluja olen lähettänyt rakkaimmille miehille, kuten omille pojille ja veljelle. Puoliso saa tietysti erikoishemmottelua, kun on täällä saman katon alla, toisin kuin nämä muut läheiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Onnitteluja olen lähettänyt rakkaimmille miehille, kuten omille pojille ja veljelle. Puoliso saa tietysti erikoishemmottelua, kun on täällä saman katon alla, toisin kuin nämä muut läheiset miehet.
Joo, saa kuunnella sun nalkutusta mutta se ei eroa muista päivistä.
Töissä meillä juhlitaan miestenpäivää ihan virallisestikin. <3
Aion tänään muistaa puolisoani lahjalla. Mitä tekisinkään ilman elämäni miestä :)
Miksi media ja politiikot on tästä taas ihan hiljaa? Ihan tarkoituksella ilmeisesti. Sen sijaan Nytkiksen "tutkimusta" on edelleen jauhettu tänäänkin ja miesvihaa lietsotaan miestenpäivänäkin. Asevelvollisuudesta, syöpäseulonnoista ja syrjäytymisestä ei puhuta taas sanaakaan tänään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sattuu tänään olemaan vapaata niin siivoan koko torpan sillä aikaa kun mies on töissä ja poika koulussa, leivon pojan lempparikeksejä ja paistan illalliseksi pihvit. Käyn hakemassa kaupasta heidän lempiherkkuja ja pojan toive oli että katsotaan Harry Potter elokuva joten kääriydytään illalla vilttien alle sohvan nurkkaan elokuvaa katsomaan.
MIssäs mies?
Se oli rehellinen vastaus. Näinhän se on.