Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä somevaikuttajan agendasta "En jaa someen mitään negatiivista, haluan levittää vaan positiivisuutta"

Vierailija
19.11.2024 |

Kaikki on niiiiiin ihanaaa hänen mielestään..

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seuraa somessa yhtään ammattisomettajaa tai viihdejulkkista. Omissa tutuissani arvostan heitä, jotka tuo someen koko elämän kirjon, senkin kun voi tehdä tyylikkäästi. Arvostan aitoutta, koska ne ikävätkin asiat kuuluu elämään. Monen some on silti pelkkää kivaa. Joskus sitten kun tällaisen ihmisen tapaa, niin selviääkin, että hänellä on menossa, tai on ollut, joku tosi iso harmi elämässä. Hämmentyneenä kun pahoittelet, ettet tiennyt, niin siinä toki pitää saada näpäyttää, että hänellä ei olekaan tapana laittaa kaikkea someen tai someen laitetaan vaan positiivinen. No aha.

Tekopyhyyttä siis, sanon minä. Itselleni tosi vieras ajatus pitää jotain kulissia yllä, jos todellisuus on muuta. Kun itselläni oli iso kriisi elämässä, vetäydyin pois koko somesta. Olisi tuntunut todella kummalliselta käydä julkaisemassa jotain kivoja juttuja kertomatta, että oikeasti on tosi vaikeaa. Asia oli kuitenkin sellainen josta en halunnut kertoa

Itse taas koen oikeastaan niin, että silloin kun elämässä on meneillä jotain isoja asioita, niin ainakin itselleni on parhaiten toiminut sen ns. normaalien asioiden jatkaminen. Se vie edes hetkeksi ajatukset pois niistä isosta asioista ja antaa hetken tauon siitä kaikesta. Siksi koin hyväksi ja mielekkääksi käydä päivittämässä vaikka ne pari luontokuvaa sinne someen. Sekä valokuvaus että luonto on aina olleet minulle keinoja rentoutua.

Vierailija
102/103 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tyylillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan. Negailua on somessa ja elämässä muutenkin ihan tarpeeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme