Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuosia ilman seksiä, kuukausi täysselibaatissa

Vierailija
19.11.2024 |

On seesteisempi olo. Pari kertaa on ihastuksen yhteydessä tullut perhosia, mutta ei himoa, kun en ole asettanut itseäni tilanteeseen missä toiminta pääsisi eskaloitumaan. Unessa taisi olla jotain seksuaalista juuri näihin aikoihin

Suosittelen lämpimästi kaikille. Olo on myös jotenkin puhtaampi ja tekee mieli vältellä kaikkia seksuaalisia, jopa avioliitossa olevia

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko kakkosta? 

Vierailija
2/8 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suosittelen lämpimästi kaikille. Olo on myös jotenkin puhtaampi ja tekee mieli vältellä kaikkia seksuaalisia, jopa avioliitossa olevia"

Ok, siinä tapauksessa ei kiitos. En minä halua joutua sellaiseen henkiseen tilaan, jossa haluan vältellä kaikkia "seksuaalisia" ihmisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Suosittelen lämpimästi kaikille. Olo on myös jotenkin puhtaampi ja tekee mieli vältellä kaikkia seksuaalisia, jopa avioliitossa olevia"

Ok, siinä tapauksessa ei kiitos. En minä halua joutua sellaiseen henkiseen tilaan, jossa haluan vältellä kaikkia "seksuaalisia" ihmisiä. 

Mikset? Ei eroa siitä, kuin välttelisi alkoholisteja kadulla

Vierailija
4/8 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen seksiä joka päivä. Jos ei ole kumppania niin sitten unnutellaan. Saa olonsa likaiseksi, irstaaksi. Elämä hymyilee. Alakerrassa sykkii.

Vierailija
5/8 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset? Ei eroa siitä, kuin välttelisi alkoholisteja kadulla

Sinulla on aika "uniikki" tapa tulkita maailmaa, jos naimisissa oleminen vastaa sinun mielestäsi alkoholismia.

Vierailija
6/8 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä oon nainu yli 25 vuotta monta kertaa päivässä, joskus useiden naisten kanssa samana päivänä ja olo on mahtava.

M45

Vierailija
7/8 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä oon nainu yli 25 vuotta monta kertaa päivässä, joskus useiden naisten kanssa samana päivänä ja olo on mahtava.

M45

Entä useiden miesten?

Vierailija
8/8 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

Entä useiden miesten?

Miksi olisin miesten kanssa ollut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi