Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekemistä masentuneelle?

Vierailija
18.11.2024 |

Olen fyysisen sairauden takia työkyvytön. On vaikea keksiä mielekästä tekemistä ja kaipailisin ideoita.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilu

Vierailija
22/32 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sisustaisit kotiasi? Luovu jostain vanhasta ja hanki tilalle jotain sinulle uutta periaatteella kierrätys kunniaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanaristikot. Vapaaehtoistyö.

Vierailija
24/32 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tumputtelen.

Vierailija
25/32 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siis, toimintakykysi on siis alentunut 60%. Mitä voit tehdä? Et varmaan enää ole shokissa, koska toihan on kauheimpia juttuja, mitä voi tapahtua, koko elämä, talous, suunnitelmat menee...

Ehdotan: musiikki, luonto, siivous, sisustaminen, lehtien luku, sudokut, käsityöt, lemmikki, kahvilla käynti, leipominen, jooga, ruoanlaitto, tunnelmointi, viini joskus, elokuvat, dokumentit, kirjoihin tutustuminen, itsestä huolehtiminen... :)

Vierailija
26/32 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja ehdotuksia tullut! -ap

Vierailija
27/32 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä innostuin juomisesta

Vierailija
28/32 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kasa vanhoja lehtiä. Selaa ja leikkaa kiinnostavia kuvia ja tekstejä talteen. Sommittele kollaasi paperille ja liimaa.

Voit tehdä ihan fiiliksen mukaan randomisti taidekuvia tai valita jonkin teeman. Esimerkiksi "Aarrekartta" unelmista (Google: vision board) tai joku "talvessa jaksamaan auttavat asiat".

Vierailija
29/32 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan jaksanut masentuneena innostua mistään, eikä mikään ollut mielekästä millään tasolla. Mutta sitten aloin hoitaa masennustani kuin se olisi syöpä, eli noudatan kaikkea tutkitusti hyödyllistä reseptinomaisesti, enkä yritä nauttia mistään. Suoritan vaan, kun suorittaisin kemoterapian tai sytostaatit, jos olisin syöpäpotilas. Eli liikuin ja söin tällä periaatteella ja sitten paranin.  Nyt elämässä on mielekkäitäkin asioita, oikeastaan aika paljonkin.

Vierailija
30/32 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot aikuisviihdettä netistä. Se piristää

Vierailija
31/32 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkää palapeleistä, niin tarrapalapelit vois olla yks. Löytyy netistä nimellä sticker puzzles.

Vierailija
32/32 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalastus. Siikaa voi onkia talvellakin meren rannalla jos ranta on sula.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi