Bitcoin saattaa romahtaa hetkenä minä hyvänsä
Niin kauan kun löytyy ostajia, niin kauan arvo kehittyy. Mutta kun osto ja myynti kääntyy toisinpäin alkaa arvo tulla alaspäin
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Myin jo pois suurimman osan kun nyt arvo nousi huippuunsa. En usko että enää paljon nousee mutta laskea voi hyvinkin.
Joo nyt pakko olla tapissa
Vierailija kirjoitti:
Myin jo pois suurimman osan kun nyt arvo nousi huippuunsa. En usko että enää paljon nousee mutta laskea voi hyvinkin.
Vuoden päästä on miljoonan hintalappu.
Jenkit ostaa miljoona Bitcoinia 5 vuoden sisällä ja MicroStrategy ostaa 42 miljardilla 3 vuoden sisällä. Pelkästään jo jompikumpi noista riittää siihen, että Bitcoinit loppuu kesken.
Myös muut maat tulee hankkimaan sitä reserviinä. Plus isot valaat, isot firmat kuten Microsoft, Sony, jne. Myös isot vakuutusyhtiöt lähtee mukaan.
Maailmassa on varallisuutta noin 900 triljoonaa. Siitä on arvioitu noin puolet tulevan mukaan ajan kanssa.
Sitä vaan, että vaikka hinta olis sen miljoonan, sitä kannattaa siltikin vielä ostaa, koska se hinta kipuaa aivan käsittämättömiin lukuihin.
On arvioitu, että vuonna 2030, eli kuuden vuoden päästä, puolet koko maapallon väestöstä omistaa ja käyttää Bitcoineja. Tämä perustuu samaan kaavioon, missä mitataan internetin adaptiota sen alkumetreiltä tähän päivään.
Ymmärrättekö mitään näistä. Bull ja bear market vaihtelee. Nyt on bull. Sitten tulee bear, sitten taas bull. Jatkuen äärettömyyteen...
Voitte omistaa Jumalan Sanana että tuokin pyramidihuijaus vielä kosahtaa pahasti.
Lammasefektillä siis toimii bitcoinin kurssit kun ei perustu juuri mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Voitte omistaa Jumalan Sanana että tuokin pyramidihuijaus vielä kosahtaa pahasti.
Tämä. Pysykää kaukana.
Se on kuitenkin sellainen tavara, mitä ei välttämättä ole pakko omistaa, joten laskettaessa nykyisen arvon mukaan, on se laskennallisesti niin iso summa, että järkevät ihmiset ymmärtävät sen järjettömyyden ja nauravat kun sen arvo luhistuu.
Itsellä on 0,119 BTC, eikä aikomustakaan myydä pois. 1300 €:lla ostin noin vuonna 2018. Odotan, että hinta nousee tai laskee, vaikka vuosia vielä.
Ei ole romahdusta näköpiirissä. Sen verran isoja tekijöitä on pelissä mukana. Henkilökohtaisesti en ole kiinnostunut sijoittamaan keinotteluvälineisiin. Rikos planeettaamme kohtaan.
Bitcoin alkoi raketoida kun Trumpin valinta presidentiksi varmistui. Tuskin sen arvo pahasti notkahtaa ainakaan seuraavan neljän vuoden kuluessa.
Mä lähdin mukaan jo vuosia sitten, aina olen välillä kotiuttauttunut voittoja,jotta ei tarvitse velkaa ottaa taloon ymv.
tai sitten se on vuoden päästä 200 000€. Perustuen ei yhtään mihinkään
Ihimiset on aivan **tun tyhymiä
Typerä huijaus jolle ei ole mitään käyttöä. Ainoastaan rikolliset huijarit tästä hyötyy. Toivottavasti julistetaan EU:ssa laittomaksi pian.
Ainahan tuo nousee ja laskee, se on sen ideakin. Rikollisten valuutta, niin huume- kuin ympäristörikollisten. Surullinen esimerkki maailman rappiosta.
Kateelliset kaakattaa🤣 Itse olen tienannut bittirahalla todella hyvin, paljon paremmin kuin osakesalkulla. En päivääkään kadu, velaton alle 30vuotiaana, kiitos Bitcoin.
Vierailija kirjoitti:
On arvioitu, että vuonna 2030, eli kuuden vuoden päästä, puolet koko maapallon väestöstä omistaa ja käyttää Bitcoineja.
Haluaisitko vielä selittää miten 4+ miljardia ihmistä käyttää Bitcoineja, kun blokkien 10 minuutin generointiväli tarkoittaa, että Bitcoin pystyy käsittelemään noin 7 tapahtumaa sekunnissa?
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on 0,119 BTC, eikä aikomustakaan myydä pois. 1300 €:lla ostin noin vuonna 2018. Odotan, että hinta nousee tai laskee, vaikka vuosia vielä.
No pikku summa.
Ite ostin sillon 10 pitkoinii joskus 2014. En oo tarkistanut mikä sen arvo on nykyään