Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roikkuva vatsanahka. Saako millään paremmaksi?

Vierailija
18.11.2024 |

Esim. Laitehoidoilla, retinolilla tms?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu iästä ja miten paljon roikkuu. Nuorempana palautuu helpommin ihan liikunnalla, mutta vanhemmiten vaatii leikkaushoitoa tai jos roikkuu todella paljon, jo nuorempanakin.

Vierailija
2/6 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu iästä ja miten paljon roikkuu. Nuorempana palautuu helpommin ihan liikunnalla, mutta vanhemmiten vaatii leikkaushoitoa tai jos roikkuu todella paljon, jo nuorempanakin.

Liikunta ei vaikuta ihon roikkumiseen mitenkään. Jos on kyse raskauden tai aiemman lihavuuden aiheuttamasta roikkumisesta, palautuu iho johonkin pisteeseen asti ihan omia aikojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien venynyt ja revennyt iho on palautunut liikunnalla??

Vierailija
4/6 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pakko lihoo läskiks aikonaa?

Vierailija
5/6 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minulla palautui, mutta olin silloin 30-vuotias ja harrastin raskauden jälkeen aktiivisesti liikuntaa. 

Vierailija
6/6 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minulla palautui, mutta olin silloin 30-vuotias ja harrastin raskauden jälkeen aktiivisesti liikuntaa. 

Ja mistähän tiedät mikä lopputulos olisi ollut ilman liikuntaa? Todennäköisesti täysin sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi