Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~~Marrashaaveet keskiviikkoon~~~~

21.02.2007 |

Aloitetaan uusi pino kun edellinen jo niin pitkä:)

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tein sen testi vihdoin¿. PLUSSA!!! Mutta kyllä mun varmaan pitää mennä tuonne lokakuun odottajiin, kun se la kuitenkin taitaa just just lokakuun puolella olla.

Uutu

Vierailija
42/54 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutu tosi paljon onnea!! Sait sitten ostettua r-testin. Nyt saa varmaankin kysyä et MILTÄ TUNTUU?

Tosi paljon vielä onnea ja tarrasukkia!!

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään päivittelin tuota Lokakuisten listaa valmiiks, en ehtinyt vielä ees tänne sitä laittaa, mut siuthan saa sit siirtää suoraan plussalistalle:)

Vierailija
44/54 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, mun mies sen testin sitten kävi ostamassa. Oon aika ylpee siitä:)

Ei kyllä tuntuu yhtään raskautuneelta. Rinnat ei oo yhtään arat, eikä varmaan mitenkään turvonneetkaan. Viikko sitten (noin kp 20-24) oli selkeitä menkkaoireita, mutta sitten ne katosivat. Ehkä vähän nyt turvottaa, mutta johtuu luultavasti viikonlopun syömisistä.

Kahvista. Mun pitää nyt oikeesti ruveta säännöstelemään kahvin juontiani. Tähän asti olen saattanut juoda aamupäivän aikana jopa 6-7 kupillista, ellen enemmänkin. Iltapäivisin/iltaisin ei tosin sitten mee juurikaan kahvia. Mutta pitänee rajoittaa vaikka siihen kolmeen (isoon) kuppiin, ellei sitten ala luonnostaan tökkiä. Mutta ilmeisesti tuo ei mulla ainakaan oo kiinnittymiseen vaikuttanut. Toivottavasti.

Toivon, että mahdollisimman moni muukin plussaisi! Ja oikeesti, vuosikin yrittämistä on lyhyt aika jälkikäteen ajateltuna (kuten meillä esikoisen kohdalla siis), vaikka piinaavan pitkiä ne kuukaudet silloin olivat ja pettymykset suuria.

Uutu

Vierailija
45/54 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenna, joo laita vaan mut plussanneisiin. LA vaikkapa 29.10 (en ihan tarkkaan tiedä minkä kierronpituuden mukaan laskisin).

Vierailija
46/54 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutu: Jos vielä käyt käyt joskus täällä lueskelemassa niin kerro miten menee. Ja kiitos että kerroit kokemuksistasi.

:)

Vierailija
47/54 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, että plussasit!!!! Vai lokakuun puolelle la menikin. Mietinkin tässä yks päivä, että oonko laskenut ite väärin ku mulla menkat vasta n. viikon päästä alkamassa ja kuitenki oli la niin lähekkäin meillä. No nytpä selvisi sekin. Ihana uutinen kyllä oli.

Toivottavasti alkais pian marrashaaveetkin tulla toteen ja plussia tulla kehiin meille muillekin!!

Onko teillä muilla jokin raskausoire jota erityisesti kyttäätte ja odotatte? Mulla on ollut se maidon heruminen rinnasta. Tiedän, kuulostaa tyhmältä. Mulla tulee edelleen toisesta rinnasta puristamalla maitoa, vaikka lopetin imetyksen kohta 2 vuotta sitten. Toisesta rinnasta maito loppui jo 2,5 v sitten. Olen jotenkin aatellu, että raskauden myötä varmaan tää " nukahtanut" rinta heräis eloon ja siitäkin alkais tulla maitoa. Sillon tällöin olen sitä koittanut puristella, mutta ei niin mitään ole tullut. Ja niin vaan tänään puristamalla sain nyt tästä toisestakin rinnasta nyt tulemaan jotain. Eli siinä se kauan kaipaamani oire nyt on. :) Ja ihan varmaan aikaansaatu sillä, että olen puristellut liikaa :) Tai sit prolaktiiniarvot on koholla :) Tai sitten .... :) Heh, siis tää piinaviikko on kyl jotain aivan ihmeellistä, miten sitä saaki kehitettyä kaikkia oireita. Ja sit ku menkat alkaa niin sitä on ihan sirpaleina ja kestää taas hetken koota palaset kokoon.

Mutta nyt voi taas hetken aatella, että jos sittenkin...

Vierailija
48/54 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa että plussatili on avattu!!

priscillalle paljon pajon paljon voimahaleja. ymmärän oikein hyvin tuskaasi ja harmistustasi mutta nyt nenä eteenpäin ja kohti uutta kiertoa. mullakin oli muuten toi 4 yk tosi vaikee hyväksyä että ei plussa tullu, mutta nyt menee jo rutiinilla.

meidän tenava olikin terve, ei tulehdusta ei mitään. raasu pieni oli taas vaan niin väsyny 2 päivän hoidossa olosta että reagoi noin, oli nukkunu melkein koko iltapäivän ja arvatkaa vaan nukkuuko nyt. oikein hyväntuulinen puheen pulputus on pinniksessä käynnissä. itellä vaan paha mieli ku laps reagoi hoidossa oloon noin. mietin jo ihan vakavissani irtisanoutumista ja kokonaan kotiin jäämistä :(

ja olipahan olotila tänään töissä, semmoset menkkajuilimiset että piti jo veskiin mennä kurkkaamaan että tuliko täti, no ei vielä mutta lähellä on,tai ainakin tuntuu siltä.

piipaa, ihan hyvillä mielin menen niihin verikokeisiin jos on jotain häikkää niissä niin aletaan sitten saamaan " oikeanlaista" hoitoa ja ehkä sitä myöden plussa tulee. ja jso sattus ny plussa jo tulemaan niin onhan se muuten hyvä tietää että onko kilpparit kunnossa.

tamatu kp 25/28(edelleen) joku meni muuten ihan samalla kp:llä mun kans

Vierailija
49/54 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon oonea UUTU:)) kovasti tarroja ja liimaa jne... ihanaa, että joillain ees onnaa...

kiitos kaikille kun jaksatte aina tukea, mielettömiä naisia kaikki.

mul on tällä hetkellä niin paska olo ettei vähään aikaan oo ollutkaan... taustailen ja varmaan kommentoin, mut omat yritykset lähtee jäihin, en jaksa tätä.

edelleenkään ei se täti ole tullut, tuhrutkin loppunut... tää on perseestä. lähen takasin ryyppäämään ja itkemään... nyt just ei muuhun pysty, anteeksi, palaan varmaan huomenna toisenlaisena ihmisenä, tai sitten en... tuntuu että petän teidät kun oon tällänen " masentunu ja paska" ... mut en jaksa alkaa esittää muuta, sori tytöt, teidän personaal treinerinne on vähä rikki. En ikinä maailmassa uskonu että tää ottaa näin koville, että menen näin palasiksi. Mä aattelin että menee lonkalta heittämällä, mut ei.

priscilla

Vierailija
50/54 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä mitään petä meitä. Kyllä me tiedetään ja monilla on samoja fiiliksiä ollut... se on kova paikka kun odotukset on korkealla ja sit pilvilinnat romahtaa. Kyllä mäkin tuossa jonku yrityskerran jälkeen (en enää muista kyl mikä kierros se oli) itkin ihan hulluna pettymystäni. Kyl siitä sit vaan pääsi yli, päivä kerrallaan. Sitä jotenkin nöyrtyi huomaamaan, että ei se lapsen saaminen tosiaan ole mikään helppo juttu. Joillakin käy uskomaton flaksi ja raskautuvat nopeasti, ja se tuntuu katkeralta, mutta aika moni joutuu odottamaan monta kuukautta. Siksi kai se vuoden raja tutkimuksiin onkin laitettu, että suurin osa kuitenkin sit siihen vuoteen mennessä raskautuu.

Nyt vaan suret surut pois. Ja jos tuntuu nyt siltä että haluat laittaa yritykset jäihin, niin sit laitat, etkä varsinaisesti yritä. Toivottavasti saat mieheltäs tukea? Mulla ei heti mies itkuja tajunnu. Olin sanonu että nega tuli ja se oli vaan että aijaa ja sitten rupes puhuun muusta. Ja mä loukkaannuin kamalasti. Kyl se sit tajus, ku mä itkin... ei vaan miehelle ole niin konkreettista se vauvan saanti välttämättä tässä yritysvaiheessa.

Ja pura vaan tänne palstalle tuntoja, tämä on hyvä paikka, kun meitä on täällä monta, jotka kuuntelee (tai no, lukee). Vertaistuki on aina vertaansa vailla...

Oikein lämpimiä haleja sulle!!!! Koita mennä nukkumaan ja ehkä olosi on aamulla jo vähän parempi. Yritä jaksella!

Vierailija
51/54 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voinu lähtee vielä nukkumaan, kun tuon priscun viestin luin..

Ei todellakaan tarvii anteeks pyydellä..Ymmärretään me varmasti että sun olo ei oo nyt paras mahdollinen. Jos siltä tuntuu, että haluat pitää taukoa, niin sitten pidät..kuhan et vaan kokonaan meitä unohda:)

Ja muutenkin, kaikilla on huonoja päiviä, etenkin tuollaisessa tilanteessa, ei sillon jaksa olla yhtä iloinen yms. niinkuin muulloin..se on ihan normaalia. Kovasti tsemppiä sinulle ja vielä iso hali:)

Vierailija
52/54 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun sanat tuntu hirveen hyvältä... tonne lyyleihin enemmän kirjotinkin, et ei mies taida tajuta ihan tätä tuskan määrää, lohduttaa kyllä, mut mielellään puhuu muusta ja luottaa enemmän tulevaan...

Vierailija
53/54 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä uutisia täällä oli. Pricillalle olisin niin mieluusti sen plussan suonu! Mutta usko pois kyllä sinä sen vielä saatkin!! Onko yhtään parempi olo nukutun yön jälkeen, toivottavasti? Lohtu ja voimahalit!

Uutulle kuitenkin valtavat onnittelut, ihanaa että joillakin kuitenkin onnistaa pettymystenkin keskellä!!

Nyt aamulämpö oli normaalin alhainen 35,9 ja niinpä FF: kin perui mun oviksen, heh. Viimeiset kolme päivää lämmöt huiteli 36,5-36,6. Enpä tiedä mistä moinen johtuu kun kipeenäkään en nyt ole.

Leivoin eilen tuoretta pullaa ja voi kun se vaan oli taas hyvää. Ja sen taas kohta huomaa puntarilla et kuka tykkää pullasta=) Tänään taas iltapäivällä pitäis tikutella. Ollaan tässä kierrossa menty nyt joka toinen päivä peitot heiluen, toivottavasti tuottais tulosta;)

Kyllä vaan pitelee kireitä pakkasia kun -29 oli taas aamulla. Mutta toivotaan et kovat pakkaset enteilis lämmintä kesää.

Olikos tässä lähiaikoina testailijoita? Sais taas jännätä kun omaan piinaan on vielä aikaa. No mutta nyt lähden aamupalan laittoon.

Vierailija
54/54 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tosi rankka pettymys. Mutta onneksi ajan kanssa aina tulee uusi mahdollisuus, ja joskushan käy niinkin että tärppää kun lakkaa " yrittämästä" .

Uutulle hirmusti onnea!!! Aivan mahtavaa!

Mä vaan odottelen kärsimättömänä että päivät kuluisi nopeammin..

T.Hobbie kp 22/28-29