~~~~Marrashaaveet keskiviikkoon~~~~
Kommentit (54)
Olen tosi pahoillani!!!!! =( =(
Pysythän joukossamme silti jatkossakin?
Ekaksi Priscillalle, toivotaan että se ois vaan jotain typerää tuhrua tms. ja kaikki meniskin sitten parhaan päin.Mutta ymmärrän kyllä tunteesi jos ei ookkaan...
Varsinkin hyvin..
Tuntuu että sitä vaan elää menkoista menkkoihin.
Tänneppä ei sitten kuulukkaan mitään uutta, paitti tuli eilen käytyy kaverin luona parturoinnissa ja niillä oli tyttö sitten oksennustautiin tullu illemmalla ja nyt en oikein tiiä että onko itelle se tulossa vai mikä on...Toivotaan ettei, mä en mitään muuta inhookkaan nii paljoo kun sitä.Ja sit se kuitenki kiertää kaikki meiät läpi...Iik!
Nyt mä huomasinki että miksi mä en nyt niin kauheesti oo piinaillu..Mä joudun piinaileen tupla raskautta. Meille ootellaan koiravauvaa ja nyt 4 viikon päästä on yltra että onko se astutus onnistunu vai onko jääny tyhjäksi..Sitten taas ootetaan seuraavia juoksuja.Mut kuiteskii, Nyt pitää lähtee kehitteleen jottain ruoka politiikkaa ennenko mies kottiutuu töistä.
Pricsulle vielä kauheet voimahalit ja muille plussa tuulia.
Buam kp 25/28-30
Vieläkin isommat voimahalit pricsulle!!!!
Koiahan jaksaa, ja kyllä se vauva teillekkin vielä tulee, usko pois!
Nythän se ei tietenkää tunnu siltä mutta kyllä se sieltä tulee.
*halaa oikein kovasti*
tää tuntuu uskomattoman pahalta... ajattelin et otan tän paremmin, kun kuitenkin " tiesin" et en mä raskaana ole...
kyllä mä täällä käyn, enhän mä nyt tälläsiä tyttöjä voi jättääkkään, merkkaatte mulle tosi paljon kaikki, halaaaan.
Mut itseni takia mä lopetan tän kuumeen. Tahdonvoimalla jos ei muulla. Mä en jaksa tätä enää. Kuukaudesta 1 vko on niin sanottua hyvää aikaa, kun odottaa että alkaako vai ei, ja pongaa oireita... muuten yhtä stressiä ja itkua... mä en usko enää mihinkään oireisiin. Tää on ihan perseestä...
Oon vähän taustaillut, en oo oikeen saanut inspistä koneella roikkumiseen. Toivon et kevät alkaisi ja jos hormoonit alkais sen myötä kans hyrräämään, niin joskos sitten uudet tuulet puhaltaisivat näihin vauva hommiinkin.
Priscilla, hitto mua ottaa sun puolestas päähän, oisit sen plussan nyt voinut saada. Epäreilu toi täti!!!
Muillakin alkaa oleen jo jännät paikat, niin se aika vaan menee...
Mulla ovis lähenee, en tosin oo tikuttanut vaikka niin uhosinkin silloin alkukiertopäivinä, niin kuin sanoin oon vaan taustaillut ja jotenkin mennyt vaan päivä kerrallaan... (hiipuuko kipinä?)
Mutta toivon että muut nappaavat plussan ja onnistuvat pupuiluissaan!!
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Shani@ kp12/27-29 yk4
Priscu; Täältä halaan sua kovasti! Ei voi olla totta tuommoinen täti:((
En keksi mitä vois sanoa et olosi ilostuisi(onko tuo ees sana..?)..No, tsemppiä ja voimia..jos se täti nyt sun luo änkeää:(
Ymmärrän kyllä tuon tunteen,muistan sen kun esikoista yritettiin miltä tuntui kun kuukausi toisensa perään joutui pettymään:(
Miten kauan te olette yrittäneet?
Piristyssäteitä lähettelen sinulle~~~~~~~~~~~~~~
5. yrityskierto lähtee nyt sitten käyntiin... ja tiedän että on monia jotka yrittäneet paljon kauemmin, enkä " yritäkkään" etuilla heidän tilalleen jotka tästä kärsineet minua pitempään... mutta tää on mun suru, ja mulle liian pitkä aika... 4 kuukautta mennyt jo tähän paskaan, suoraan sanottuna! ja nyt kun mä oikeesti luulin että mä otan tän ihan hyvin, ja asennoiduin jo siihen että täti tulee, niin miksi tää tuntuu näin pahalta?? uskon että siks, kun täti anto odottaa itseään, (koskaan ei ole käynyt näin) oonkohan mä valeraskaana??
kiitos teille kaikille mielettömästä tuesta. kiitos kullat:))
Kyllähän sen jokainen itse tuntee mikä on pitkä aika..meil vasta 3.yk menossa, ja tääkin tuntuu jo pitkältä. Tietty kun ekaa yritettiin vaan 2kiertoa. Eli lyhytkin aika voi tuntua pitkältä.
Nyt alkaa jo sanat sekoamaan..
Ei uutta omaan napaan..aamulla oli vähä paha olo, ja pala kurkussa, mut luulen sen vaan johtuvan tästä nuhasta..ja join liikaa aamukahvia. Eipä tähän aikaan kierrosta vois mitää tuntuakaan..kp vasta 19/30-32..joten alan nyt jo kuvittelemaan olemattomia, ei hyvä:(
Priscilla; tottakai saa tuntua pahalta ja ainakin omalla kohdalla voin sanoa että kyllä minäkin aina yritin niin neutraalisti olla kuin voin mutta silti se tätin tulo vaan sattui aina yhtä kovasti..ja vitutus sen mukainen:( Jokainen kuukausi on tosi pitkä sillon kun toivoo tärppiä!
Mutta usko pois,kyllä se vaavi sieltä vielä teille tulee:)
nyt ei pysty enää olla itkemättä, vituttaa niin sairaasti. Sain aikaseksi jo vuosisadan riidan miehen kanssa, kun musta aina välillä tuntuu et oon niin yksin tän asian, pettymysten kanssa... tekee mieli rähjätä kaikille ja huutaa vaan suoraa huutoa, mut kun ei voi niin hyökkää rakkaitaan vastaan. Mä käyn kaapilla vähän väliä katsomassa jos siihen perkeleen testiin olis tullukkin viiva, epätoivosta saatana.
*voimahali* Koita ammentaa rakkaistasi voimaa päinvastoin että kiukustuisit. Joka kerta kun ne menkat alkaa se on vitutuksen aihe, tiedän sen itse kun exän kanssa taisteltiin 7vuotta raskautumisesta. Mulla on vasta toinen kierto yritystä menossa niin ei ole niin kamalaa vaikka vituttaahan se jos ei homma ota luonnistuakseen. Vanha klisee on se että yrität unohtaa asian nyt hetkeksi ja lepäät kunnolla niin olet sitten valmis taas uuteen ovulaatioon <3 Elä muru luovuta, me tarvitaan sua täällä <3
Lastwish
heip!
on pitäny pistää tämä oma BBT- käyrä tänne, mut en oo muistanu. Tässä siis, käykäähän vertailemassa!
http://www.fertilityfriend.com/home/18ef2a
Priscillalle suurensuuri hali!!!!! Olisin koko sydämestäni sulle sen plussan suonut, oot niin ihanasti jaksanut meitä muita tsempata. Siitä suuri kiitos sinulle!! Äläkä vaan jätä meitä, eihän me tulla toimeen ilman meidän omaa priskua! Täytyy tunnustaa, että pieni itku pääsi multakin kun tuosta negastasi luin. Tuo tunne on niin tuttu (varmaan meille kaikille), mutta kun sen pahimman raivon ja pettymyksen ja surun yli pääsee, niin kummasti siinä viikon päästä on taas valmis uuteen yritykseen (näin ainakin mulla). Paistaa se aurinko joskus risukasaankin, usko vaan =) Häntä pystyyn, sinä ihana ihminen!!! Ja välillä itsekullekin taitais tehdä pieni yritystauko hyvää... Teet silleen kun parhaaksi katsot =)
(.) Sitä ens maanantain ovista odotan kuin kuuta nousevaa, ja sunnuntaina on miehen kanssa " rakastelutreffit" =) Jotenkin tyhmänä tässä uskon ja odotan, että kun Lääkäri kerran sanoi että ens maanataina ovis, ja sit 13.3. testaan plussaa, niin silleen sit tapahtuu... Hitto että ihminen on helposti johdateltavissa uskomaan jotain... Miks se nyt tärppäis kun ei tähänkään asti ole tärpännyt (sanoo järjen ääni). Mutta eipä mulla ennenkään ole järki tunnetta voittanu =D
Nippara kp10/29 yk7
voi teitä ihanat ystäväni:) mä itken täällä kun niagaran putous... käyn vartin välein kattomassa sitä perhanan tikkua, ja olen näkevinäni haamuviivan... tuhrua tulee edelleen, ihan ruskeeta ja vähän... googletin tota rfsu testiä ja tosi moni haukkuu sen pataluhaksi...
kamala olo, todella. Kipeeks tulossa, kurkku kipee, itkeny niin et päätä ja silmiä särkee, menkkaoireita ja kipuja ei enää yön jälkeen onneksi ole.
nippara, sähän perhana testaat sen positiivisen 13.3!! pidetään siitä kiinni, mä ainakin pidän kaikkia ulokkeita pystyssä siihen:))
mun mies sano että me lähetetään sen tuotos tonne felicitakseen tutkittavaksi, että saa siitä tiedon, kun jos vaikka siinä vikaa, kun toi äijä röökaa ja vetää bisseeki ihan hyvin... sitä kun ei voi olla varma mistään, kun yhteistä lasta ei meillä ole.
en ikinä jättäs teitä. En vaikka saisin tuomion etten koskaan enää saisi lasta, rakastan teitä liikaa:)) ootte huippuja kaikki.
priscilla ja vielä 27/25-26
priscilla! Suuri halaus sinulle.
Kyllä tuo suru on suuri ja henkilökohtanen jokaikisellä, ei siinä voi mitata yrityskertoja. Omalla kohdalla voin sanoa, että tässä vaiheessa niihin pettymyksiin on jo oikeesti kai alkanut turtua, kun niitä osaa jo odottaa ennemmin kuin toivoa pitää yllä..
eppuliina! Sulla on varmasti ollu hyvä ovis, kun noin nätisti on lämmöt noussu! Sehän tarkottaa siis hyvää ja toimivaa keltarauhasta! Nyt sitten parin päivän aikana nähdään sun käyrässä kiinnittymisdippi ja se on siinä! *ennustaa* =D
blackan pojulle pikaista paranemista korvatulehduksesta.
Samoin tamatun ja muidenkin pienokaisille pikaista paranemista!
Oi jospa tosiaan tuo Tamatun oireettomuus ois se hyvä merkki!
Toivottavasti sun verikokeissa ei mitään ikävää tule vastaan!
Jos menis jatkamaan kakun leivontaa..
vielä ei tunnu helpotusta, mut miekkonen meinaa lähettää sen sperma-analyysin, et ollaan vähän viisaampia... paitsi ei se mitään mihinkään vaikuta, näillä mennään mitä on.
priscilla ja ed. 27/25-26 alkais nyt sit kunnolla, helvetti
Tulin tänne töiden lomassa katsomaan, mitä teille kuuluu.
Täällä on aika hiljaista, joten nyt on aikaa kirjoitella. Miten teillä on ilta mennyt? Kävin tänään apteekissa ja en saanut ostettua jemmaan r-testiä, kun työkaveri oli yhtä aikaa apteekissa. Ajattelin huomenna käydä tai sitten jos tilais.
Uutu: tuliko sulla rinnat kipeiksi? Mulla ei ole vielä mitään siihen viittaavaa. Tänään alavatsa oli noin minuutin kipeä ehkä kramppi ja sen jälkeen vasemmalle nivuseen juili ja koski. oikealla puolella ei ole ollut tuntemuksia. Maha on vähän turvoksissa. kp 22/25-26.
Pricilla: Yritä kerätä voimia. Mulla on pari kaveria yrittänyt kahdeksan kuukautta lasta ennenkuin tärppäsi. On se niin ........ kun jotkut onnistuu jo eka kerrasta. Auringon paistetta pilvien sekaan!
Pikaviesti, oli pitkä työpäivä ja nyt meni iät ajat teidän viestejä lukies :)))) Mies jo odottaa hoitoapua esikon kanssa.. eli siis, täällä oli aamulla lämmöt noussu tosi kivasti, mitä lie meinaa. Tosin aika monessa edellisessä kierrossani on just dpo 8 ollut lämmöissä hyppäys ylöspäin ja sit se on taas sieltä pudonnut. Olisko jotain kiinnittymisyritystä, joka kerta toisensa jälkeen epäonnistuu? Who knows.
Selkää jomottaa yhä, mut eilinen kramppailu ei ole jatkunut. Kaipa täs sit on kestettävä menkkojen alkuun tätä jomotusta. Valkovuoto ei ole enää sellaista vetistä vaan selkeän keltaista ja määrä on taas vähentynyt selvästi.
Priscillalle kovasti haleja. Se on niin tuttu tunne tuo. Meillä aikanaan esikko tärppäs kertalaakista, joten nyt kun olen kesästä asti oottanu tärppiä niin kyllä se vetää mielen matalaksi. Mut iteasias nyt otan pettymykset jo vähä paremmin, ku välillä. Alan kai minäki jo vähän turtua niin ku Piipaa sanoi. Jotenki on sellainen olo, että ei täs välttämättä tärppiä tuu sen vuoden sisään ja sit saaki mennä tutkimuksiin. No, eihän tuota tiiä tietysti, katson nyt vielä enkä ihan vielä luovuta, mutta ei tässä enää itsestäänselvänä raskautumista kyllä tosiaan pidä. Jo se tieto ett normaalioloissakin joka kierrossa on vain n. 20-25% mahdollisuus onnistua, niin mitäs sit jos onki jotain pielessä :/
Onko muuten kahvilla joku vaikutus raskautumiseen? Tai lähinnä kiinnittymiseen. On taas tullu aika monta kuppia tänään juotua... kuinkahan paljo sitä olis turvallista nauttia päivässä? Mä oon kahvikissa...
Eppuliina: Hyvä käyrä sulla! Kiitos kun jaoit kanssamme, laitoin sen bookmarkkeihin itselleni, niin käyn joskus kurkkimassa :)
Nyt mentävä leikkimään puujunaradalla (tämän hetken hitti meidän 3-vuotiaalla)
Tärppejä kaikille toivotellen ja iloista mieltä!
Koralli73 kp 24/n.29 dpo 8 yk7
http://koralli.page.tl/ (tuolta löytyy ne mun lämpökäyräni)
Älä vielä masennu!!! Jos se onkin vaan tuhruvuotoa... (voi että, olen kädet kyynärpäitä myöten ristissä että näin olisi!!!).
******voimahalauksia***********