~~~~Marrashaaveet keskiviikkoon~~~~
Kommentit (54)
Blacka: Toivottavasti ei pojallasi ole korvatulehdusta, hyvähän se on mennä varmistamaan niin saa sitten ajoissa lääkkeet, jos onkin tulehdusta. Minkä ikäinen poika sinulla on? Meillä kummallakin kierto aluillaan, luulin jo, että olen ainut joka yrittää karkottaa tätiä.
Aamulla heräsin, kun tyttö alkoi yskimään, aivan hirveän kuuloinen yskä, nenä näyttää vuotavan, onneksi ei ainakaan vielä ole kuumetta tms. Toivottavasti ei olisi sitä influenssaa. Just on parantunut vesirokosta. Nooh, aika vähällähän me ollaan päästykin. Hyvä niin.
Lastwish: Sulla on kyllä niin lupaavat oireet, toivottavasti saat plussan. Oonko ymmärtänyt oikein, että olet testannut jo parikin kertaa? Kyllä se plussa vielä tulee, sä olet vaan testannut liian aikaisin, mä toivon sitä sulle todella.
Priscilla: Tee nyt jo testi!! :) Sullekin niin toivon, että plussan saat. Oireitakin on. Mulla on sormet ja varpaat pystyssä bdbd
Koralli: Sullahan on outoon aikaan menkkakipuja, toivottavasti ne ois jotain ihan muuta kuin tätiä enteileviä. Tsemppiä!
Tuntuu, että kaikilla piinailijoilla on ihan selvät raskausoireet, toivottavasti ne kaikki on sitä mitä pitääkin, ainakin toivon niin.
Oma kierto on vielä niin alussa, ettei edes jaksa siitä mitään kirjoittaa.
F@iry kp 4/32-49
Täällä minä edelleen kiikun epätietoisuuden vallassa:) En ole vielä testannut, en ole käynyt testiä edes ostamassa.
Jotenkin en vaan voi uskoa näin hyvää tuuriin, että ekalla tärppäisi ja vielä kestäisi loppuun asti. Vaikka minkäänlaisia menkkaoireita ei ole, silti odotan vuotoa koko ajan.
Pitäisi kai raahautua apteekkiin ostamaan se halvatun testi, niin pääsisi tästä epätietoisuudesta. Toisaalta tää on kivaa:)
Kukas se edelliseen pinoon kirjoitteli, että rajut pms-oireet tuli aivan etuajassa? Koralli? No mutta mullahan oli kanssa tuolleen vajaata viikkoa ennen noita (itselleni) melko kovia pms-oireita, mut sitten ne katosivat ja tässä sitä nyt edelleen ihmetellään.
Mies oli sitä mieltä, että vasta viikonloppuna testaisin. Mutta sinne on niin pitkä aika, että.... Saa nähdä kutsuuko apteekki jo tänään. Paitsi että en taida tänään ennättää apteekkiin. Ja mies ei kehtaa testiä kuulemma ostaa:) Ehdotin, että menis vaikka meidän esikoisen kanssa jotta kaikille selviäisi että " oikealla asialla" on. Vaan ei taida pokka riittää....:)
Uutu kp 29/22-27
Täällä ollaan, eilinen ilta meni selkäkivuissa niin että mies sai hieroa ihan tosissaan ja sitten ne katosivat onneksi. kohtu tuntuu aralta siis esim kun on se kakkoshätä niin on mentävä melkein heti ku kohtuun ja suoleen alkaa sattumaan. Heti tarpeiden teon jälkeen hellittää ja jää van arkuus kun painaa vatsaan :DD Omituisia tuntemuksia tai sitten sitä syynää itseään nyt vaan kolminkertaisen suurennuslasin alla ;) Lämmöt huitelee edelleen samassa lukemassa jo kolmatta päivää (pysyisivätkin siellä) ja kohdunnapukka oli aamulla niin korkealla etten ylettänyt suuta edes tutkimaan. Aamupissasta tehty testi edelleen nega, mutta se ei lannista enhän mä ole vielä edes myöhäss ;) Malttamaton kun olen niin testailen jo nyt :D Ruokahalusta sen verran että eilen illalla söin 3 kertaa illallista ennen kun nälkä toppas, joko liittyy tupakoinnin lopettamiseen (lopetin uutena vuotena) tai johonkin muuhun ;) On tää kyllä jännää taas.
Oikein oikein mukavaa päivää kaikille <3
<3++++++++plussatuulia++++++++<3
pricsu tsempitystä ystävä kallis kyllä se sieltä selkiytyy ;)
Lastwish kp27/31 dpo10
F@iry; meidän poitsu on 1v 5kk riiviö:)
Meillähän onkin sit samaan aikaan piinaviikko,lähetellään toisillemme plussasäteitä;)
Toivottavasti ei teidän lapsukainen kovasti tule kipeeksi!Kauheesti on tuota flunssaa liikenteessä:(
Uutu; nyt testaamaan!Kyllä sieltä varmasti plussa tärähtää:)
Kohta lähdetään tuonne kaameeseen pakkasilmaan kävelemään,lääkäriaika saatiin ihan terveyskeskukseen,ihmeiden aika ei oo ohi:D
-blacka-
Täällähän eletään jännittäviä aikoja!! Ihan on ollu pakko käydä kurkkaamassa pari kertaa pv:ssä joko joku on aloittanut plussa jonon... Iiik!
Lastwish: Johan nyt on kumma jossei noilla oireilla tule plussaa!! Itse katselin noita fertility frendsin käyriä ja sun käyrät (ja oireet) on kuin oppikirjasta =D. Aivan mahtavaa!!!
Priscu: Mitäs testi näyttää???
ON: Eilen tuskailin oireettomuutta, mutta tänään onkin rinnat sit jo kipeet ja masua turvottaa. Kohdunnapukka on ollu kadoksissa oviksesta asti (en tiiä onko hyvä vai huono??) joten en osaa sitä tulkita mihinkään käyriin (ku ei löydy!!!). Mitään lämpödippejä ei ole vielä ollu (ei ollu tosin oviksestakaan, lämmöt vaan pamahti 0,5 ast. ylös) toivottavasti tulisi! Tästä piinasta tulis PAAALJON jännittävämpää =DD
Odottelen plussauutisia malttamattomana!!
********plussatuulia****************
bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd
Eppuliina kp 33/42 dpo 5
No nyt mulla rupes koskemaan alaselkään.... Mitähän tuosta pitäisi päätellä vai eikö pitäisi päätellä mitään? Jotenkin alitajuisesti koko ajan pelkään, että tää yrityksen aloittaminen ja siitä seuraava " stressi" onkin vain venyttänyt mun kiertoa ylipitkäksi. Olisi edes jotain selkeää raskauteen viittaavaa, mutta ei.
Mun on varmaan pakko käydä se testi ostamassa, muuten en taida saada mielenrauhaa. Vaan kun on tuo aika nyt kortilla, en kuitenkaan halua sitä keskellä päivää käydä ostamassa ja jossain työpaikan vessassa tehdä. Jaa, vaan olishan sekin vaihtoehto. Mutta ulkona niin kylmää, etten tarkene kävellä apteekkiin ja mies ei varmaankaan innostu antamaan kyytiä.
Ok, nyt lopetan tän valituksen ja lupaan olla kirjoittamatta ainakin pariin tuntiin.
Uutu, the Idiot :)
Olette jo heränneet uuteen päivään. Elämä käsissä- ohjelma oli taas pakko katsoa aamulla. Siitä on tullut jo tapa.
Pricilla: Täällä odotetaan jännityksellä.........
Taisi olla muitakin, joilla olisi jo aika tehdä raskaustesti. Teille paljon plussatuulia ja tarrasukkia et onnistuu.
Sit omaan napaan: Lämmöt oli taas 36.9. Meinaa vähän olla huono olo. Alavatsa hieman nippailee vasemmalta puolelta, tai siis välillä jomottaa nivuseen. Viime yönä kun rupesin nukkumaan niin keskelle alavatsaa ihan alhaalle rupesi vihlomaan ja silleen jomottamaan. Kyllä taidan uskoa että täti on tulossa.
Jep, mut nyt pitää lähtee käymään kaupassa. Pitää jäädä tänään töihin yöksi kun on iltavuoron jälkeen aamuvuoro.
Joo ollaankin miehen kanssa naurettu tälle kierrolle. Ihan oppikirja ainesta olisi jos raskautuisin nyt. Mutta jos ei tässä kierrossa ole tärpännyt niin pääsenpähän testaamaan uutta kuukuppia <3 Ihan huonosti ei siis asiat ole vaikkei vielä tästä onnistuisikaan :)
++++plussaa nyt kaikille vaan++++
odotella Pricillan testitulosta! Ja Uutu myös kipin kapin testin ostoon ja tekemään se testi! Teille molemmille pidän peukkuja et ne plussat sieltä pärähtäis!!
Olen äimänä, FF merkkasi ovikseni olleen kp 9 kun lämmöissä juu tullut pieni nousu mut siltikään lämmöt ei tällä hetkellä ole niin korkeet ku viime kierrossa oviksen jälkeen. Jatkan tikuttelua niin ainakin saan mahdollisesti tietää et josko se ovis kuitenkin olisi vasta tuloillaan. Ei kai se nyt voi näin aikaisin edes olla kun viime kierrossa oli vasta kp 18!?! Mä kyllä uskoisin et ovis olisi tuloillaan vasta.
Koittakaahan leidit tarjeta, vetäkäähän villahousuja jalkaan! Tulen kurkkimaan myöhemmin testituloksia;)
Koralli! Stuju on talousesimies, vastaa niinkuin keittiömestaria maaelämässä!
Niiloakseli! Millasta oli olla merellä? Kovaa työtä ja kovaa huvia.. ;) Pitkiä työpäiviä ja pahoja myrskyjä, ihania grillipippaloita ja upeita työakavereita jotka oli kuin oma perhe!
Kyllä mä merellä hyvin viihdyin. Tulihan siellä nähtyä jos jonkinmoista maata ja paikkaa. Mutta en enää kyllä takasin lähtis, nyt on ja pysyy sydän maan kamaralla lasten kanssa! =)
Lastwish! Kiitos, kun teit toisenkin käyrän! Tuo näkyy ja hyvin näkyykin eli upeelta vaikuttaa! Vau!! =D
Nippara. No noi kökkö mikä gynekäynti sullakin.. Mut toivotaan ettei tarvi elokuuhussa sun mennä enää uudestaan. Paitsi siinä vaiheessa jo vaikka rakenneultraan esim! ;D
Pms-oireista. mulla oli kans tässä yks kierto, kun oireet tuli reilu viikkoa ennen tätiä. Ja sekin oli omituista. Siinä kierrossa oli kyllä taas yksi kemiallinen joten oisko se sitten vaikuttanu jotenkin, en tiedä.
Apukeinoista. Mulla on käytössä kalaöljy, foolihappo, clomit ja sitten oviksen jälkeen taas luget. Greippimehun jätin pois, koska se ei ainakaan mun limakalvolle tehny yhtään mitään.
Mä kävin eilen mun reumalääkärillä ja sain masentavia uutisia. Se käski mun jättää kilpparilääkityksen pois vaikka mun arvot vei oo ollu koskaan näin huonot eli ne ei ainakaan tiedä hyvää jatkoa ajatellen. Kuuden viikon päästä katotaan miten ovat kehittyneet.
Sit sain oxiklorinn reseptin jonka pitäs pitkällä tähtäimellä helpottaa oloa, mutta sitä en tiedä mitä se tekee tälle yritykselle. Raskauden aikana sitä ainakaan ei saa käyttää. Huoh.. Ja kortisonia pitäs syödä päivittäin.
Alkaa tuntua siltä, että ois syytä luovuttaa jo ihan aikuisten oikeesti ja yrittää saada itsensä kuntoon. Ainoo vaan, kun tuo aika pian loppuu ja sydän ei suostu kuuntelemaan.
Eilen oli pakko illalla pistää ukko hommiin vaikka pää meinas haljeta. Mut kattelin vanhoja käyriä ja kerran aiemmin 17 päivän luteaalivaiheen jälkeen mulla on ollu seuraava ovis jo kp11. Otin tikutkin taas käyttöön, kun aattelin, että ne saavat näyttää ns pakolliset puuhapäivät, kun on aika niin kortilla tämän loppuviikon näiden juhlien ja vieraiden takia. Ja aika hyvä viiva tulikin, veikkaisin, että ovis on jo parin päivän päästä.
Mut nyt lopetan ruikutuksen ja painun kakkupohjien leivontaan!
Kovasti onnea kaikille lähiaikoina testaaville! Toivottavasti tästä tulee oikein superplussakuu!
piipaa kp 10/28
onneksi joku alitajunnan viisas ääni käski mun olee testaamatta...
illalla toi yöllä oli pari tuntia aika kovaa kipua oikealla " kyljessä" ja kävin pissalla niin paperiin jäi tuhrua... joten se siitä, tämä päivä tai viim. huominen on kp1. vituttaa.
Voi sinua *voimahali* Koita jaksella siellä ja nyt kerkeät vielä marraskuisiin uudestaan? Jaksuja sinne, mä veikkaan että tuun kans viimeistään sunnuntaina perässä.
just nyt on pohja vedetty taas kerran alta... miksi mä annoin itseni taas hössöttää ja uskoa raskauteen?? ei me saada yhteistä lasta, ikinä:( en haluu enää katsoo mikä olis seuraava la, tai ovis tai muutakaan, kaikki tuntuu just nyt niin tyhjältä ja paskalta.
No niinhän siinä sit kävi että pojalla elämänsä ensimmäinen korvatulehdus:( vasen korva tulehtunut ja nyt pitää sit alottaa 5 pvän ab-kuuri....Toivottavasti se nyt sit helpottaa pikaseen!
Lastwish,kyllä sun oireet kuulostaa hyvältä!bd
Samaten kyllä kuulostaa eppuliinallakin!
Uutu,on sulla kyllä rautaiset hermot kun oot jaksanu oottaa näin pitkään!Nyt pikaseen testausta ja sit heti kertomaan!:)
p02p06,olispas tosiaan aikaseen ollu ovis:O jospas se kuitenkin ois vielä tulossa...
piipaa00; voi itku kun olit saanu huonoja uutisia:( toivottavasti ne arvot nyt paranisi kuitenkin! Toivottavasti nyt ette päätä luopua yrityksestä*hali*
Priscilla; elähän vielä heitä toivoa menemään!Voihan se olla ettei ne menkat sieltä kuitenkaan ala,toivotaan kovasti:)*Hirmuisen iso hali*
No nyt pitää taas rientää---viuh-----
-blacka-
olihan huonoja uutisia oikein tosissaan. prisculle voimahalaus ja toivotaan että ois vaan väärähälytys.
piipaallekkin oli tullu kurjia uutisia :((( voi itku ja hali sinnekkin.
jonkun mukelolla oli korvatulehdus(en muista nicciä) ja samaa vaivaa taitaa olla meilläkin, viime yö oli painajainen, kitinä itku yö ja aamu on jatkunu samanlaisena, lekuri iltapäivällä.
korallilla oli ollu kyllä ikävää jomottelua*auts*toivottavasti ei jomota enää.
mielenkiinnolla luin taas noista lämmöistä ja niiden mittaamispaikoista, en oo ajatellu että ois noinkin suuria eroja riippuen siitä mistä mittaa. mie oon aina mitannu kainalosta(paitsi tässä kierrossa) ja jos oon kainalosta saanu 36,8-36,9 niin eix ne oo sit aika hyviä??
huomenna ois sitten kiertopäiviä riittävästi kasassa että pääsen verikokeisiin, kilpparit ainakin otetaan ja prolaktiini ja progesteroni muistaakseni. sittenpä kuulee onko niissä jotain vikaa.
mitäs muuta, ai juu apukeinoja on käytössä ovistikut ja vitamiinit, nyt myös greippimehu. niin ja niitä lämpöjä oon aina joskus seurannu(en aamulämpöjä).
tämä kierto onkin sit tosi hassu, aikaisemmissa kierroissa on olu painontunnetta mahalla, tissit on olleet kipeät, on ollu etovaa oloa jne jne siis oikeesti kaikenmaailman oireita raskautta ajatellen. nyt ei sit tasan mitään, ajoittain menkkamaista jomottelua mutta sekään ei kestä kauan. eikä mua ees palele vaikka on pakkasta miljoona astetta ja yleensä oon tosi vilukissa, töissäkin villatakki päällä vaan ei nyt nyt mie hikoilen ja olen kuumissani(vaihdevuodet lähestyy).
täytys vissiin alkaa valmistautua töihin lähtöön,positiivisia ajatuksia kaikille!
t.tamatu 25/28
Mitävarten eilisen testeihin on yön aikana tullu viivat o_O kontrolliviivojen viereen siis :D aamupissatestissä sitä ei kuitenkaan näy x) Vainoharhainen minä xD
Pricilla todella pahoillani.... Ja taisi olla muitakin joilla oli täti tullut kylään... :(
kp 22/25-26. Joten perässä tullaan tätin kanssa. Vihloo vatsaa.
Olen sortunut tässä kuukauden aikana tupakoimaan uudestaan. Poltan vain töissä. Siksi yritän tänään olla polttamatta. Jos mies sais tietää niin se kihisisi kiukusta.... Olin yli vuoden taas polttamatta... Tuntuu kurjalle...
Parilla perheellä on korvatulehdusta. Toivottavasti paranette pian!
piipaa: enpä paljoa muista kun olin 0-3 vuotias kun reissasin äidin kanssa isän mukana. Muutamia tapauksia ja yhden aivan ihanan vanhan " merikarhun" joka laittoi mulle keinun laivaan :o) Ilmeisen kova työ ja kovat huvit kun eräänä aamuna isä oli herännyt tatuoituna :o) kuvia on paljon muistona noista ajoista -80 luvun alusta siis.
).( tylsääkin tylsempi. Iskias hirmu kipeä,hampaiden pesulla pitää yökkiä,repäisykipuja alamahalla,palelee yms. mutta nämä kaikki liittyy mulla aina oviksen jälkeiseen aikaan..... Flunssaa pukkaa ja puolet lapsista on sairaana jne.
Onko kellään tietoa mitä merkitystä alkionsiirrossa on sillä moniko soluinen alkio on siirto hetkellä??
Niiloakseli kp 21/28 uteliaana kaverin vuoksi :o)
Lupaamani kaksi tuntia maltoin olla poissa, suunnilleen.
Priscilla, toivotaan parasta (että oliskin vaan valemenkkoja) ja pelätään pahinta (että täti tuli). Lohtuhali joka tapauksessa, ymmärrän tunteesi tällä hetkellä koska esikoisen yrityksen piiiiitkät kuukaudet ja pettymytkset ovat vielä mielessä.
piipaa, voi kun sait ikäviä uutisia. Ja kortisoni, se on minulle suorastaan kirosana (itsekin joutunut sitä syömään kuureina).
tamatu, jospa poikkeavat " oireet" eli niiden puuttuminen onkin sulla sitten se positiivinen merkki?!? Toivotaan ainakin, eikös niin!
Ehkäpä nämä tädin ilmaantumiset ovat vaikuttaneet omaankin mielialaani, ei ole tällä hetkellä korkealla. Aiempina päivinä olen sentään salaa itselleni myöntänyt uskovani raskauteen, mutta nyt olen kyllä niin pessimistinen kuin vain voi olla.
Ja juuri ehdotin miehelle, että käytäisi ostamassa testi, tekemässä se ja palattais sitten töihin. Ei tuo lämmennyt idealle. Tulee kuulemma turhaa ajo (ai mitä muka joku 30 km vaikuttaa?) ja hän on myös kiireinen juuri nyt. Eikö se tajua, että kun saan testaamisen päähäni, sen on tapahduttava heti. Voihan se olla, että ennätetään käydä testi ennen kotiin menoa. Kaipa noilla voi päivä/ilta-pissastakin testata. Tai sitten saan sen testin ostettua vasta joskus sadan viikon päästä....:|
Uutu, edelleen kp 29/22-27
Just varasin pojalle lääkäriajan,hiukan pelottaa onko nyt flunssa saanu aikaiseksi elämänsä ensimmäisen korvatulehduksen kun on niin kärttyinen jne....Toivottavasti ei mutta parempi varmistaa!
Mulla oli eilen sitten niin hirveet menkkakivut ettei eläissäni oo ollu:( Onneksi särkylääkkeellä hiukan helpotti!
Kiitos kaikille halituksista!*halit*
Koralli; säilyn kyllä täällä joukossa vielä:) nyt toivottu la olis 27.11
Voi että kun mä jännään teidän piinaviikkoilijoiden puolesta!
Joko Uutu on tehny testin?
Priscilla nyt kanssa äkkiä testaamaan!Älä pidä meitä jännityksessä:)
Plussatuulia kaikille++++++
-blacka- kp 2/28-30