Jättilakot tulossa? Tiedotustilaisuus iltapäivällä
Kommentit (560)
Vihervasemmisto estää tänne jo suunnitellut sijoituksetkin. Kuulemma teollisuuden täytyy tehdä yritystoimintaa jotenkin taianomaisesti niin että siitä ei tule yhtään minkäänlaisia päästöjä. Ainoana maailmassa. Joten ei olla saatu mitään työpaikkoja tänne. Sitten ihmettelevät miksi talous on kuralla ja velka vain kasvaa, leikataan kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Taas. Huoh.
Hallitus heikensi työntekijöiden asemaa ja perusteli keksityllä "Ruotsin mallilla",mitäs muuta voisi seurata kuin lakkoilua?
Vierailija kirjoitti:
Nykyisessä tilanteessa auttaisi paljon Suomen hallituksen eroaminen ja uuden eri pohjaa olevan hallituksen muodostaminen sekä radikaalimmassa tilanteessa uudet ennenaikaiset eduskuntavaalit. Jos tämä ei ole mahdollista, eikä hallitus halua kantaa vastuutaan voisi se edes perua työntekijän ja myös työttömän, köyhän ja huonossa asemassa oleviin kohdistuvia tukileikkauksia ja soten säästöjä.
Sanna takaisin lahjoittamaan miljardit ulkomaille ja heittämään velkarahaa ongelmia kohti.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, orastava talouskasvu on saatava nollattua. Ja bkt alas, niin suhteellinen velka-aste kasvaa lisää.
t. Hakaniemen politrukit
Talouskasvu ottaa valtavan spurtin siinä vaiheessa kun tämä oikeistohallituksen kausi loppuu.
Typerykset lupaa vain vain huonoa ja huonommaksi menee. Ihmiset pelkää. Kaikki ei elä vihasta, niin kuin Persut.
Yksityisen sektorin työnantajat kärsii eniten näissä lakoissa. Itse en ole ikinä lakkoillut enkä lakkoille. Ei ole työnantajan vika nämä asiat ja minulla on hyvä palkka ja hyvä työpaikka.
Riikka itse ei saa tämän jälkeen enää mitään muuta töitä kun ehkä kansanedustajana. Jos ei valita enää kansanedustajaksi jää työttömäksi. Toisaalta eipä ole paljoa oikeita töitä ennenkään tehnyt.
Oy Suomi AB:lla on umpisurkea toimitusjohtaja, umpisurkea talousjohtaja ja umpisurkea henkilöstöjohtaja. Missä tahansa muussa yrityksessä nämä olisi jo ajat sitten laitettu vaihtoon.
Pitäisi vaatia 10 % palkankorotuksen sijaan 10 % veroalennuksia kautta linjan.
Vierailija kirjoitti:
Krooh, Suomeen diktatuuri kiitos.
Pysy sinä siellä Punaisella torilla.
Vierailija kirjoitti:
Riikka itse ei saa tämän jälkeen enää mitään muuta töitä kun ehkä kansanedustajana. Jos ei valita enää kansanedustajaksi jää työttömäksi. Toisaalta eipä ole paljoa oikeita töitä ennenkään tehnyt.
Akka tuhosi Suomen. Toivon että ei palaa työelämään, varmasti erittäin vaikea ihminen ja aiheuttaa työkyvyttömyyttä
Vierailija kirjoitti:
SAK on Suomen syöpä. Tuhosivat viime vuosikymmenen taloukasvun ja nyt mokomat kusipääsiat ajavat taas teollisuutta siirtymään ulkomaille. Jossain maissa ammattiliittojen johtohenkilöistä on haluttu päästy eroon jotta yhteiskuntarauha säilyy. Olisiko aika että SAK kielletään punikkijärjestönä.
Vuoden 2022 inflaatiota ei ole hyvitetty palkoissa toisin kuin muualla.
Tässä vaiheessa, kun hallituksen kannatus on näin pohjissa, olisi syytä mitata kansalaisten luottamus hallitukseen uudestaan.
Osa rahana ja osa työajan lyhennyksinä, eiköstä vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillähän se talous korjaantuu. Ei ihme että ei ole talouskasvua, kun lakkoilulla pilataan maan maine vakaana toimijana.
Ehkä voisi miettiä, edes hetken, onko oikein viedä ihmisiltä ostovoima täysin.
Lakkokassasta saa vähemmän, kuin menetty palkka...
just eli äkkiä bussit tukilakkoon, niin sillä varmistetaan että ne jotka eivät ole lakon piirissä eivät pääse töihin..jeee...ja sitten muistetaan kertoa että emme halua hankaloittaa tavallisen kansalaisen elämää. Isot pomot naureskelee sitten bemarien takapenkillä matkalla töihin.
Duunaritkin jo kyllästyneet vasemmistoon ja liittoihin, meillä useimmat jo eronnet liitosta ja huudellaan kommaria lakkoilijoille. Jouduttiin puhutteluun viimeksi muta mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Duunaritkin jo kyllästyneet vasemmistoon ja liittoihin, meillä useimmat jo eronnet liitosta ja huudellaan kommaria lakkoilijoille. Jouduttiin puhutteluun viimeksi muta mikäs siinä.
Miksi te tieten tahtoen haluatte heikentää omia oikeuksianne? En ole saanut vielä selvää vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Yksityisen sektorin työnantajat kärsii eniten näissä lakoissa. Itse en ole ikinä lakkoillut enkä lakkoille. Ei ole työnantajan vika nämä asiat ja minulla on hyvä palkka ja hyvä työpaikka.
Kuuluisat viimeiset sanat ennen yt:eetä. Ollaan kuin melkein kuin perhettä!
Vierailija kirjoitti:
Tehän voitte olla sitten töissä ja jättää kaikki tulevat korotukset yms ottamatta.
Kuinka kauan ajattelit itse tehdä talkootöitä?