Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*^*ELOISAT keskellä viikkoa (ke-to vko8)*^*

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie luuhaan ja täällä :) Noista ravintolapalveluistahan se mieki olen tässä ajatusta virittänyt...Olen jo henkisesti valmistautunut " vieroittamaan" tuon ukkelin yöjuopottelulta tuossa kun miehellä on loma pääsiäsen tienoossa (harras toive olisi, että Jaakko älyäisi itse). Valmistelen tuota ukkokultaakin siihen koitokseen. Ensin komensin hommaammaan tuolle kakkoselle yöpaikan pariksi kolmeksi yöksi ja kyllä taisin mainita, että jospa menisit sinäkin ;D Minusta mun on helpompaa, kun tiedän, ettei ketään tarvitse varoa, jos Jaakko mitenkä äityy kiekumaan pullonsa perään.

Kakkonen oli siitä kiitollinen kaveri, että älysin puolivuotiaana lopettaa itse juopottelun ;D

Esikoisen kanssa teinkin sitten töitä hartiavoimin! Se kun tuppas olemaan semmonen huudan tunnin, nukun puolikkaan ja herään taas huutamaan tunniksi (tätä siis oli jatkunut puoli vuotta, syntymästä lähtien) Yötäpäivää sama souvi. No päivällä ei kyllä niin paljon huutanut, mutta nukkui tunnin ketkuttelun jälkeen sen puolikkaan...

Hänelle olin kokeillut vesipullosta lähtien IHAN KAIKEN!

Semmosia aatoksia tässä tällä kertaa.

Ihmeesti väsyttää, vaikka yö olikin " helppo" ehkäpä juuri siksi :)

Eria

Vierailija
42/48 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen ihan väsynaatti. Eli tsemppiä vaan kaikille muillekin väsyneille mammoille. Autollakin ajaminen oli pikkasen että joo pitääkö mun nipistellä itseäni että olisin skarpimpi. Totisesti yhden yön 5 herätystä takana ja viikonlopun reissu jolloin jäi öitä nukkumatta ottaa koville. Meilläkin on tuota pahaa tapaa ilmestynyt että ei nukahda ilman tissittelyä.

Ja sitten pitääkin yrittää jaksaa tehdä jotain tämän huushollin eteen kun tämä hävityksenkauhistuskin hermostuttaa.

pumpuli: Joo niinhän se on että hitaasti kantsii niitä uusia makujakin mukaan ottaa. Mä päätin pysyä muutaman päivän siinä bataattisoseessa johon lisään pikkasen maitoa.

Me kyllä laahataan perässä niissä neuvolan suosituksissa mutta kun kasvaa kuitenkin niin hyvähän se on. Sitä rautajuttua vaan olen miettinyt niin eihän sitä noissa kasviksissa ja hedelmissä varmaan ihan hirveästi ole niissäkään.

Pia ja tyttö 6,5 kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpuli: aivan mahtava tuo juttusi....;) Siitä onkin aikaa kun on viimeksi noin hekottanut...;D Myös " koirasta rukkaset" oli aika helmi... Meilläkin meinataan harva se päivä pistää tuo kissanrontti rukkasiksia vaikkei siitä kovin kummosia taitaisi saada... Enivei, kiitti nauruista! :)

Oinas

Vierailija
44/48 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei.... hyvää päiväääääääääää :D

Vierailija
45/48 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vitsi että tämä mamma nauroi...Kiitos Pumpuli! Minä teen rukkaset siitä A:sta :))

Vierailija
46/48 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hauska, että vaikka on väsynyttä, niin silti hilpeää meininkiä!

Meilläkin voisi kyllä koira saada aika äkkiä menolipun rukkaspajalle, jos rupeaisi öiseen aikaan möykkäämään, taitaa olla liian vanha siihen. Mutta kyllä mua välillä huvittaa ja ärsyttää, kun tyttö makaa lattialla mahallaan ja koira kävelee kohti, niin tyttö alkaa räpyttämään silmiään jo valmiiksi, kuin odottaen, että kohta se taas nuolasee... :o) ja arvatkaa vaan, montako kertaa koiraa on naaman nuolemisesta kielletty, mutta eihän se mitään auta. Koiran suurta intohimoa on syödä tytön puklut lattialta ja niitä sitten käy välillä siitä naamastakin hamuamassa... no, eipähän kasva tyttö liian steriilissä ympäristössä, vaikka alkuun vähän hirvittikin!

Vierailija
47/48 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS nauruista Pumpuli - tyttökin katsoi hölmistyneenä, mitä se mamma nyt hohottaa noin - taitaa kunnon nauruista olla liian kauan tässä taloudessa...

emali unien jälkeen hiukan virkistyneenä

Vierailija
48/48 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin toi juttu nauratti eilen niin mahottomasti, että mies jo meinas lähettää mut naurunkatkaisuhoitoon. Se on kamalaa, kun etenkin väsyneenä tulee nauruhepuli ja toinen yrittää kysyä, mitä naurat, mutta sitten ei kuitenkaan pysty edes kertomaan naurunräkätykseltä, mikä naurattaa. En tiiä, onko muilla tällaisia ongelmia, vai oonko ainoa lajissani.

Kiva kun sain piristettyä muidenkin päivää. Ja Justiinalle, karvaisia naamannuolijoita on täälläkin ;-) Toisaalta koira tarkoittaa vain hyvää nenännuolaisulla, mutta eihän se kivalta tunnu ajatuksena. Bakteerikylvyissä ne on meidänkin pojat kaikki olleet.

ERIAlle vielä. Nyt on meidänkin pojille yöhoidot varattu sitten sitä hetkeä varten, kun öinen baari sulkeutuu. Ei tarvii tosiaanka miettiä, kuinka monta päätä täällä saa hereille.

Hauskaa illanjatkoa, meitsi lähtee nyt noita rukkasmateriaaleja ulkoiluttamaan.

Pumpuli, onnellisena kun päivästä on taas selvitty