Kantoliina ekspertit: Kaislakehto-liina, kokemuksia?
Tarkoitus olisi jonkunlainen liina kotikäyttöön hankkia 1kk vauvalle, kun Ergoa ei vielä voi käyttää. Olisko kellään kokemuksia Kaislakehto-merkkisestä liinasta? Lasten verkkopuoti myy nyt tätä kyseistä liinaa hintaan 36.50euroa tarjouksessa ja kovasti kiinnostaisi jo pelkästään edullisen hinnan vuoksi.
Kommentit (5)
Menin ja tilasin nyt kaislakehdon, toivottavasti olisi hyvä..ei ainakaan hinnalla pilattu! Lisää kaipaan vielä kokemuksia tästä liinasta =)
Minulla on ollut hugga ja kaislakehto, ja kaislakehto on parempi. Se on kevyempi mutta napakampi, eikä se reikiinnyt kuten huggis tekee. Kotimaisuus ja edullinen hinta ovat tietysti plussaa. Jos meille joskus toinen lapsi tulee, ostan taas kaislakehdon.
Miinusta kaislakehdolle tulee siitä, että liinan väri oli pettymys, se ei vastannut nettisivujen väriä. Tämä tietysti voi johtua oman näyttöni asetukseista tms. jutuistakin.
Interlock vai puuvilla-modaali... Interlock ei rullaannu kuulemma niin, mutta nuo sanahirviöt eivät paljoa mulle kerro ;) Mitä materiaalia teidän liinanne ovat?
Mun liinani on tällä hetkellä lainassa, mutta noiden sivujen perusteella päättelisin, että se on täyspuuvilla signeneulosta eli aika ohutta ja tosiaan rullaantuvaa =)
En tiedä auttoko tää nyt sua yhtään =)
maaly
Mulla on ollut Kaislakehdon taskulinen liina käytössä (retrokukka kuosinen). Tykkäsin kovasti ja kuosikin on aivan ihana. Tosin mulla ei muista trikoisista kokemusta ole =) Liina oli mielestäni ihan jämäkkä, mutta samalla kuitenkin kevyen oloinen, ja pystyin hyvin kantamaan sillä vielä lähes 9 kiloista. Ainut miinus minkä tuosta keksin on, että reunat tuppaavat rullaantumaan, mutta niinpä ne taitaa melkein kaikissa trikoisissa tehdä.
Kyllä minä voisin sitä suositella, ainakin mutu-tuntumalla niissä on ihan hyvä hinta-laatusuhde, vaikken nyt sen enempää osaakaan noita ominaisuuksia eritellä =)
maaly ja neiti 1v1kk