Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joulu yksin ?

Vierailija
18.11.2024 |

Minä olen kaikki jouluni viettänyt lapsuudenkodissa. Nyt siellä on vain 79v isoäiti ja äitini. Kun eilen tuli puheeksi että mitäs haluan jouluna syödä, sanoin että en tule jouluksi tänne. Haluan olla yksin. No, äiti suuttui todella pahasti.

Olen varannut lennon Malagaan ja aion oikeasti lorvia loman hotellisssa, ilman tuttuja tai suomalaisia. Täällä joku kertoi että oli ollut torressa tai jossain joulun ruotsalaisten ja saksalaisten kanssa, se iski heti mussa tulta, ton mäkin haluan tehdä, kerrankin.

Äiti terrorisoi tekstiviesteillä, app-viesteillä, yrittää soitellakin. Vastasin kerran, jos vaikka jotain kamalaa on sattunut, mutta ei, sieltä alkoi tulla saarnaa että on velvollisuus tulla... löin sille luurin korvaan, oikeesti.

No, olenko tekemässä jotain rikosta, enkö saa viettää aivan erilaista joulua, selvitellä minuutta ja omia asioitani. Onko jouluna uhrauduttava suku-sovun säilyttämiseksi...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kärrännyt äitini  hoitokotiin kostoksi omista lapsuudentraumoistani ja lento lähteen joulukuun alussa ja paluu sitten maaliskuun lopussa. 

Vierailija
22/22 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo kärrännyt äitini  hoitokotiin kostoksi omista lapsuudentraumoistani ja lento lähteen joulukuun alussa ja paluu sitten maaliskuun lopussa.

Varmaan kamalampi kosto äiteellesi olisi ollut, jos olisit itse alkanut muoriasi hoitamaan. Karmiva ajatus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla