Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua ei ole koskaan ahdisteltu.

Vierailija
17.11.2024 |

Nykyään mediasta saa sellaisen kuvan, että kukaan nainen ei voi ahdistelulta välttyä. Minä olen elänyt tätä elämää jo 32 vuotta. Olen opiskellut, käynyt töissä ja välillä bilettänytkin. En miellä, että olisin koskaan kokenut ahdistelua. Jonkinlaisia huonoja läppiä ja perus päänaukomista toki on ollut mutta ei mitään minkä olisin ahdisteluksi kokenut. 

Väkisinkin tulee mieleen, että tarkoittaako ahdistelu osalle ihmisistä jotain ihan muuta, kuin vaikka minulle..?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vaikka metroa aamupäivällä tai pk-seudun lähijunaa alkuillasta. Niissä itseäni on tultu lääppimään ja ahdistelemaan.

Vierailija
22/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas uskon, että sellaisiakin asioita voi tapahtua, jopa ihan yleisesti, joita juuri minulle henkilökohtaisesti ei ole tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on ahdisteltu eniten lapsena, aikuisten miesten toimesta. Aikuisena ei niinkään. 

Sama. Ekan kerran kun olin 11, ei kertaakaan sen jälkeen kun olen ollut noin kolmekymppinen.

Vierailija
24/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen on omasta asenteesta kiinni, toisille kun se huono läppä on sama asia kuin ahdistelu...

Toiset on niin tottuneet ja alistuneet ahdisteluun, että uskovat miehiä jotka kuittaavat sen huonona läppänä. 

Joku poliitikko aikoinaan totesi että monia pyllyjä hänkin on taputellut mutta eipä siitä mitään metakkaa nostettu.

Onneksi ajat on muuttunut.  

Eipä pyllyn taputtelu mitään ahdistelua olekaan.

Vierailija
25/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seitsemänkymmentäluvulla sai yrittää tosissaan varoa. Joskus sai vedellä ihan uskosta nenuun innokkaimpia, jos eivät karkuun ehtineet. 

Vierailija
26/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri aloittajan kaltaisten naisten takia moni mies kokee oman toimintansa olevan ihan ok, vaikka heittävät härskiä läppää ja nainen on vaan että heh heh. Näissä pitäisi olla ihan nollatoleranssi AINA!

Siis hetkinen. Minä en todellakaan hyväksyisi minkäänlaista ahdistelua kenenkään taholta. En vain ole sellaista tähän mennessä kokenut. Mitä minä siis olen mielestäsi tehnyt väärin? 

Ap

Vierailija
27/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutyttönä kahdesti törmäsin itsensä paljastelijaan, talvella. Ihmettelin että onpa outo, kotona en kertonut.

Vierailija
28/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile vaikka metroa aamupäivällä tai pk-seudun lähijunaa alkuillasta. Niissä itseäni on tultu lääppimään ja ahdistelemaan.

Enhän minä tietenkään ahdistelluksi halua. Metrolla kuljen todella harvoin.

Ap

Vierailija
29/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan. Olen lähemmäs 40-vuotias, kun olin nuorempi, ei ole kukaan ahdistellut silloinkaan. Ei edes mitään "läppää" ikinä. Joskus olen ajatellut, että on varmaan "harvinaista" tämmöinen, että ei ikinä ole mitään ahdisteluja tapahtunut. 

Vierailija
30/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri aloittajan kaltaisten naisten takia moni mies kokee oman toimintansa olevan ihan ok, vaikka heittävät härskiä läppää ja nainen on vaan että heh heh. Näissä pitäisi olla ihan nollatoleranssi AINA!

Siis hetkinen. Minä en todellakaan hyväksyisi minkäänlaista ahdistelua kenenkään taholta. En vain ole sellaista tähän mennessä kokenut. Mitä minä siis olen mielestäsi tehnyt väärin? 

Ap

Mikä sun aloituksen pointti oli? Se että jotkut on liian herkkiä tulkitsemaan tekoja ahdisteluksi? Jokin muu?

Vierailija
31/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon iloinen puolestasi, ap! Olen 37-vuotias nainen ja sormet ei riitä laskemaan, montako kertaa on käyty käsiksi. Yleensä ihan yöelämässä mutta myös esim työpaikalla kesken työpäivän.

Vierailija
32/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta toisaalta en biletä tai käy baareissa. 

Vierailija
33/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan. Toki yöelämässä muutama liian innokas lähestyminen, mutta ei koskaan sellaista oikeaa ahdistelua, jonka olisin kokenut ahdistavaksi. Johtunee rumasta naamasta.

Vierailija
34/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No annappahuora sit pillua!

Vierailija
35/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan onneksi usein. Joskus 19-vuotiaana ihan fyysistä ahdistelua päiväsaikaan asiakkaan toimesta kaupassa töissä ollessa. Itkuhan siinä taisi kotona tulla kun mietin mitä oli tapahtunut enkä pystynyt paremmin puolustautumaan siinä tilanteessa. Deittisivuilla ikävää ehdottelua tapahtuu poikkeuksetta, mutta sen osaan suodattaa suoraan romulaariin. N32

Vierailija
36/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin 9v kun äidin uusi miesystävä hiippaili sänkyyni öisin. 

Te alapeukuttajat, miksi?

Ed 

Vierailija
37/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakaan ei ole koskaan tapettu. En ymmärrä miksi pidetään jotain murhatilastoja. 

Vierailija
38/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No annappahuora sit pillua!

Pitäiskö tämän olla esimerkki ahdistelusta?

Vierailija
39/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ettei ole. Jotkut kokeneet hyväksikäyttöä, raisk., kiusaamista, vainoa ja kaikkea ikävää vain siksi että etsivät miesystävää nuorena. Tai erehtyivät väärään baariin tai yökerhoon, ei kannata mennä. Monia ihmisiä kannattaa välttää, oli virallinen paikka tai epävirallinen. Ellei ole varma asiallisuudesta.

Siitä nyt ei voi olla varma koskaan. 90-vuotuas halvaantunut mies työntää kätensä hoitajan haaroihin. 

Näitä pitäisi juuri käydä läpi, että mitä kaikkea pitää varoa, älkää luovuttako. Sukulaisilla kylässä oleva serkkutyttö voi olla se ahdistelija esiteini-iässä, toista tyttöä kohtaan, vaikka uidessa. Feministit hereille ja muut.

Vierailija
40/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan ollut putoavan lentokoneen kyydissä joten lentokoneet ei varmaan koskaan putoa.