Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua ei ole koskaan ahdisteltu.

Vierailija
17.11.2024 |

Nykyään mediasta saa sellaisen kuvan, että kukaan nainen ei voi ahdistelulta välttyä. Minä olen elänyt tätä elämää jo 32 vuotta. Olen opiskellut, käynyt töissä ja välillä bilettänytkin. En miellä, että olisin koskaan kokenut ahdistelua. Jonkinlaisia huonoja läppiä ja perus päänaukomista toki on ollut mutta ei mitään minkä olisin ahdisteluksi kokenut. 

Väkisinkin tulee mieleen, että tarkoittaako ahdistelu osalle ihmisistä jotain ihan muuta, kuin vaikka minulle..?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Jos yhtään olet ihmisten ilmoilla ollut, niin tuo on käytännössä mahdotonta. 

Vierailija
2/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen on omasta asenteesta kiinni, toisille kun se huono läppä on sama asia kuin ahdistelu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 9v kun äidin uusi miesystävä hiippaili sänkyyni öisin. 

Vierailija
4/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan. Voi johtua siitä, että olen 192cm pitkä ja paino 100kg ja olen mies.

Vierailija
5/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatteko yhtään sanoa, missäpäin Helsinkiä ne pahimmat ahdistelijat liikkuvat? Ovatko jossain diskoteekissä? Tässä alkaa kaipaamaan vähän sutinaa. Terveisin  Sirkka-Liisa

Vierailija
6/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen on omasta asenteesta kiinni, toisille kun se huono läppä on sama asia kuin ahdistelu...

Toiset on niin tottuneet ja alistuneet ahdisteluun, että uskovat miehiä jotka kuittaavat sen huonona läppänä. 

Vierailija
7/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ahdistelee ja selittää sen huumoriksi. 

Vierailija
8/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset on niin tottuneet ja alistuneet ahdisteluun, että uskovat miehiä jotka kuittaavat sen huonona läppänä. 

Joku poliitikko aikoinaan totesi että monia pyllyjä hänkin on taputellut mutta eipä siitä mitään metakkaa nostettu.

Onneksi ajat on muuttunut.  

Vierailija
9/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei ole. Jotkut kokeneet hyväksikäyttöä, raisk., kiusaamista, vainoa ja kaikkea ikävää vain siksi että etsivät miesystävää nuorena. Tai erehtyivät väärään baariin tai yökerhoon, ei kannata mennä. Monia ihmisiä kannattaa välttää, oli virallinen paikka tai epävirallinen. Ellei ole varma asiallisuudesta.

Vierailija
10/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatteko yhtään sanoa, missäpäin Helsinkiä ne pahimmat ahdistelijat liikkuvat? Ovatko jossain diskoteekissä? Tässä alkaa kaipaamaan vähän sutinaa. Terveisin  Sirkka-Liisa

Minua ahdisteltiin Äänekosken tehtailla. Olin kesätöissä. Sitä ennen peruskoulun yläluokilla 3 vuotta. Tämä oli 1978-85.

Minut raiskattiin Vimpelissä 1986.

Vierailija
11/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan ole ja saman ikäisiä olemme. Ehkä meillä on jotenkin erilainen aura tai hyvät suojelusenkelit.

Vierailija
12/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ettei ole. Jotkut kokeneet hyväksikäyttöä, raisk., kiusaamista, vainoa ja kaikkea ikävää vain siksi että etsivät miesystävää nuorena. Tai erehtyivät väärään baariin tai yökerhoon, ei kannata mennä. Monia ihmisiä kannattaa välttää, oli virallinen paikka tai epävirallinen. Ellei ole varma asiallisuudesta.

Siitä nyt ei voi olla varma koskaan. 90-vuotuas halvaantunut mies työntää kätensä hoitajan haaroihin. 

Vierailija
13/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri aloittajan kaltaisten naisten takia moni mies kokee oman toimintansa olevan ihan ok, vaikka heittävät härskiä läppää ja nainen on vaan että heh heh. Näissä pitäisi olla ihan nollatoleranssi AINA!

Vierailija
14/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku poliitikko aikoinaan totesi että monia pyllyjä hänkin on taputellut mutta eipä siitä mitään metakkaa nostettu.

Onneksi ajat on muuttunut.  

Urpo Leppänen, nyt jo edesmennyt.

Vierailija
15/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap minkä näköinen nainen olet?

Vierailija
16/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on ahdisteltu eniten lapsena, aikuisten miesten toimesta. Aikuisena ei niinkään. 

Vierailija
17/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten mielestä on aika tylsää jos ei ole ahdisteltu.

Vierailija
18/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole ryöstetty. Tuskin ryöstöjä nyt kovin montaa tapahtuu.

Vierailija
19/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on, usein.

N40

Vierailija
20/50 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla ihmisillä ei ole eri määritelmä ahdistelulle kuin sinulla, vaan he ovat kokeneet erilaisia asioita. Minä olen kokenut ahdistelua vain pari kertaa elämässäni ja olen iloinen, ettei enempää ole tapahtunut, mutta ikävä kyllä jotkut ovat kokeneet sitä paljonkin.

Mukavaa, että sinua ei ole ahdisteltu. Toivottavasti näin tulee olemaan tulevaisuudessakin.