Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hallituksen leikkausten takia tänä jouluna yhä useammalla lapsella on lahjojen jakamisen jälkeen itkuntuhruiset silmät

Vierailija
17.11.2024 |

Nälkä kurnii lapsukaisten vatsassa ja lahjasäkki ammottaa tyhjyyttään. Vanhemmat purkavat ahdistustaan nauttimalla liikaa jouluglögiä ja sammuvat joulusaunaan

Kommentit (248)

Vierailija
101/248 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä näiden kommenttien takia ihmetellään miksi suomalaiset ei tee lapsia. 

Taidan opettaa lapseni siihen, ettei perheen ulkopuolusia vanhuksia milloinkaan auteta mitenkään, maksakoot omat tarpeensa, lapsettomat.

Vierailija
102/248 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on molemmat silmät mustana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/248 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mennään Ranen kaa ajamaan kaupungin työkoneita heti kun vakituiset on irtisanottu.

Kunhan se potkulaki nyt saadaan voimaan. 

Kippistellään 🍻 täällä jo, kohta alkaa työt. 

Vierailija
104/248 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmällä palkalla palkataan jatkossa porukkaa, kun tulee paikallinen sopiminen. 

Me voidaan Ranen kaa ostaa vähän halvempaa olutta niin pienempi palkka riittää. 

Vierailija
105/248 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en hoitaja saa uutta omakotitaloa. 

Haistakaa v kaikki. 

Inhoan eläkeläisiä, en tykkää hoitaa teitä, kun tulette sairaalaan. Olen turkulainen sairaanhoitaja. 

Mulla on kaksi lasta. Kaksi poikaa. 

Vierailija
106/248 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne lahjat mitään pakollisia välttämättömyyksiä ole. Nykylapset ymmärtää paremmin sen, ettei tavara tuo onnea mutta nykyvanhempien on tämä vaikea ymmärtää, kun ovat kasvaneet vuosi vuodelta kulutuskeskeisemmässä yhteiskunnassa

Vierailija
107/248 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä Tamperelainen putkimies naureskelen asiakkaiden koteja. Tietäisitte miten paskaisia kylpyhuoneita ihmisillä on.

Minulla on kaksi lasta, kaksi tyttö ja poika. 

Vierailija
108/248 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä Helsinkiläisenä eläkeläisenä inhoan lapsenlapsiani. En osta niille yhtään joululahjaa. Minulla on paljon rahaa ja ostan itselleni monta ulkomaanmatkaa ensi vuonna. Lapset ei saa mitään. 

Vierailija
109/248 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä turkulaisena putkimiehenä nauran eläkeläisten koteja. Niillä on iankaiken vanhat keittiökaapit kodissa. Nauran niitä. Rumia koteja.

Lapseni vein ulkomaanmatkalle. Minä en ole  köyhä ja minulla on myös alle kymmenen vuotta vanhat keittiökaapit. 

Vierailija
110/248 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole tukia saanut, ja samalla tavalla ostetaan lahjoja kuin ennenkin, koska taloudenhallinta opetettiin jo kotona. 

T. Kaupan myyjä 2000€/kk ja puoliso pikaruokatyöntekijä 2300€/kk. 

Vierailija
111/248 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä turkulaisena putkimiehenä nauran eläkeläisten koteja. Niillä on iankaiken vanhat keittiökaapit kodissa. Nauran niitä. Rumia koteja.

Lapseni vein ulkomaanmatkalle. Minä en ole  köyhä ja minulla on myös alle kymmenen vuotta vanhat keittiökaapit. 

Kun tehtiin putkiremonttia niin olisitte nähneet kuinka vanhoja rumia koteja ihmisillä on. 

Vein lapset Espanjaan ja siellä on kauniita koteja. 

Vierailija
112/248 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä en ole tukia saanut, ja samalla tavalla ostetaan lahjoja kuin ennenkin, koska taloudenhallinta opetettiin jo kotona. 

Noi on hyvät tulot. Jos toinen teistä irtisanotaan niin ette  saa asumistukea eikä toimeentulotukea, vain työmarkkinatuen 595 netto ja toinen saa 2300 brutto palkan. 

Vierailija
113/248 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin muiden putkimiesten kanssa ihan kauhistuneita, että ihmisillä on vielä jotain 1980-luvun keittiökaappeja. Ihan järkyttävää. Köyhiä ihmisiä. Rumia koteja. 

Vierailija
114/248 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltiin muiden putkimiesten kanssa ihan kauhistuneita, että ihmisillä on vielä jotain 1980-luvun keittiökaappeja. Ihan järkyttävää. Köyhiä ihmisiä. Rumia koteja. 

Eukö se omistusasunnon idea just ole se, että tehdään remonttia ja vaihdetaan  niitä keittiökaappeja. 

Vierailija
115/248 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä näiden kommenttien takia ihmetellään miksi suomalaiset ei tee lapsia. 

Taidan opettaa lapseni siihen, ettei perheen ulkopuolusia vanhuksia milloinkaan auteta mitenkään, maksakoot omat tarpeensa, lapsettomat.

en ajatellut rahaa kun otatutin kierukan pois koska halusin vauvan ja luulin että mieskin halusi, no vähän  shokkina tuli hänelle :)))))) nyt vauva on jo 28 v. 

Vierailija
116/248 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi on hyvät tulot. Jos toinen teistä irtisanotaan niin ette  saa asumistukea eikä toimeentulotukea, vain työmarkkinatuen 595 netto ja toinen saa 2300 brutto palkan. 

Ollaan jo niin kauan oltu samoilla työnantajilla, ja asuntokin on velaton, että en usko että irtisanotaankaan. Omistusasuntoon ei myöskään saa asumistukea. Meillä jää tällä hetkellä tonni per pää ihan vaan säästöön, joten irtisanomistilanteessa elettäisiin sitten niillä säästöillä kunnes löytyy uusi työ. Tällä alalla on kyllä oikeasti aika helppoa pitää työpaikka, kunhan vaan viitsii ilmestyä vuoron alkamisaikana paikalle ja olla varastamatta työnantajalta. 

Vierailija
117/248 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi vuodelta muutenkin olen karsinut lahjojen määrää ja siirtynyt käytetyn hankkimiseen. Voin siis panostaa ruokapuoleen tänäkin vuonna. Ja yhdessäolo perheenä parasta kaikessa. Alkoholia/tupakkaa ei käytetä niin siinä säästää vuoden aikana pitkän pennin.

Vierailija
118/248 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Helsinkiläinen mies, sinkku. 

Inhoan lapsia ja käyn muuten maksullisilla. 

Olen 36-vuotias ja rakennusalalla. 

Vierailija
119/248 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa köyhien itkuntuhruiset silmät! :D

Vierailija
120/248 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen Helsinkiläinen mies, sinkku. 

Inhoan lapsia ja käyn muuten maksullisilla. 

Olen 36-vuotias ja rakennusalalla. 

Olen siis 36-vuotias rakennusmies Helsingistä ja inhoan lapsia.

Käyn maksullisilla naisilla, se on kivaa. 

Ei tarvitse hoitaa mitään ällöttäviä kersoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän