Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pienivehkeiset miehet käytte täällä itseänne kiusaamassa ja osallistutte kullin kokoon liittyviin keskusteluihin.

Vierailija
20.02.2007 |

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mittaa niitä. 15cm kalut pyöristetään silmämääräisesti 20cm mittoihin ja sitten jauhetaan, että hyvä kalu on 20-25cm pitkä.

Oikeasti melkein kaikilla (yli 90%) meistä miehistä on sellainen

12-16 cm pitkä peruskalu.

Näyttäkää minulle vagina, johon uppoaa sisälle yli 17cm pitkä dildo, kurkku, kalu tai vastaava. Raja tulee näillä kohdin vastaan jopa syväpilluisella naisella (joita on ehkä 10% naisista).

Vierailija
2/27 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani juhlakunnossa 19 cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhdellä exällä oli 19cm pitkä. Suurimmalla osalla on ollut siinä 13-16cm. Osalla tätä pienempi.

Yhdellä lomapanolla oli kuitenkin aivan käsittämättömän pitkä (ei paksu) mela, se näyttikin jo - ihan käärmemäiseltä. Kun mies astui kulman takaa, näkyi ensin stondaava kyrpä, joka jatkui, jatkui ja jatkui - ja sitten vasta mies. En muista pituutta minään taivaita tekevänä ominaisuutena, mutta en muista sitäkään, että siitä olisi mennyt sisälle vain esim 12cm ja loppu jäänyt ulkopuolelle.

Siis kun sanotaan, että emätin venyy, niin ilmeisesti todella paljonkin tarvittaessa.

Ja jotta tämä nyt ei menisi taas siihen, että joku sanoo minun sortavan pienikullisia, niin seksuaalista nautintoa olen kokenut ihan jokakokoisen kullin kanssa. Jos nautintoa ei ole ollut, se on johtunut miehestä henkilönä.

Vierailija
4/27 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä 15-16cm taas on ollut kaikille kumppaneilleni liikaa, eli ovat valittaneet, että sattuu ja menee liian syvälle.

Vierailija
5/27 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin asennossa sattuu, kun taas toisessa tuntuu ok:lta. Mutta se tunne, mikä tulee kohdunkaulaa lujaa pökittäessä ei ole mikään kovin eroottinen.

Vierailija
6/27 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se isokin uppoo kokonaan sisään

Vierailija
7/27 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi pienivehkeiset miehet käytte täällä itseänne kiusaamassa ja osallistutte kullin kokoon liittyviin keskusteluihin.

Kuka mies täällä itseään kiusaa? Naisiahan nämä asiat tuntuvat kiusaavan. Ja mikä yksinoikeus naisilla on kullin koko keskusteluihin? Eihän heillä sitä kullia itsellään ole. Ja mitäs vikaa muuten pienivehkeisissä miehissä on? Jos jossain on vikaa niin naisen päässä.

Naisille tekisi hyvää hahmottaa ympäröivä todellisuus ja lakata haavelemasta mahdottomista.

Tuota kullin koon arviointi taitoakin voisitte hiukan kehittää. tuntuu noi teidän arviointinne menevän aina vähintään 5 cm yläkanttiin.

T: Mies 10/3 cm

Vierailija
8/27 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja jotta tämä nyt ei menisi taas siihen, että joku sanoo minun sortavan pienikullisia, niin seksuaalista nautintoa olen kokenut ihan jokakokoisen kullin kanssa. Jos nautintoa ei ole ollut, se on johtunut miehestä henkilönä.

Ahaa, joku vika on kuitenkin löydetty miehestä (henkilönä) ja sinussa ei itsessäsi ole ollut mitään vikaa? Itsetäydellisyys?

Tämän kun vielä naiset ymmärtäisivät että kukin, siis mies että nainen, on ITSE vastuussa omasta tyydytyksestään. Sitä vastuuta ei saa (tai ei saisi, mutta jotkin henkilöt näemmä näin tekevät) sälyttää toiselle.

T: Mies 10/3cm

Vierailija
9/27 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielipiteeni taasen on kun annat niin saat periaatteella käytännössä näin että kun pystyn tuottamaan mielihyvää miehelle niin mies on valmis tuottamaan sitä minulle.

Paras rakastaja on sellainen että antaa monta nautinnon huippuhetkeä naiselleen niin se oma tyydytyskin tulee moninkertaisena.

Vierailija
10/27 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ahaa, joku vika on kuitenkin löydetty miehestä (henkilönä) ja sinussa ei itsessäsi ole ollut mitään vikaa? Itsetäydellisyys?

Tämän kun vielä naiset ymmärtäisivät että kukin, siis mies että nainen, on ITSE vastuussa omasta tyydytyksestään. Sitä vastuuta ei saa (tai ei saisi, mutta jotkin henkilöt näemmä näin tekevät) sälyttää toiselle.

T: Mies 10/3cm

Kuule, kaikkien kanssa sitä nautintoa ei vain saa. Eikä se johdu kuin ehkä siitä, että oli ylipäätään ihan vitun väärä valinta mennä sänkyyn koko ihmisen kanssa. Siinä ei mikään tekniikka tai yritys auta, jos toisen naamataulu ja jutut alkavat kuvottaa kesken kuksimisen, mutta joskus senkin vain sitten hoitaa pois päiväjärjestyksestä.

Sekin vie kaiken viehätyksen, jos esileikin jälkeen toisella on virtsalta ja juustolta haiseva mela. Sama vastenmielisyyden tunne voi varmaan miehelläkin iskeä, jos vittu haisee kolme päivää vanhalle kuukautisverelle ja spermalle samanaikaisesti.

Vierailija
11/27 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuota kullin koon arviointi taitoakin voisitte hiukan kehittää. tuntuu noi teidän arviointinne menevän aina vähintään 5 cm yläkanttiin.

T: Mies 10/3 cm

Niin arvelinkin. Kyllä minä ja muutama muu nainen olemme nähneet enemmän ja osaamme ehkä arvioida niitä kokojakin sinua paremmin.

T: nainen, jolle 10 cm on ihan tarpeeksi, että eipä sillä

Vierailija
12/27 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus kuullut sen olevan suosittu ajanviete.

Vierailija
13/27 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- joutuu siirtämään vastuun naisen tyydytyksestä naiselle itselleen

Tää on niin totta kun siitä miehestä ei pelkästään sillä munalla siihen ole.

Jos on kunnon kulli ja hyvä rakastelutaito niin mies saa naisen laukeamaan toki pienikullisellekin se on mahdollista jos osaa tuottaa hyvää suuseksiä niin että nainen laukeaa tai jos on käsityötaitoinen.

Vierailija
14/27 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on niin laaja miesotanta että tiedän mistä puhun ja ei ole tarvetta kasvattaa virtuaalisesti kenenkään vehkeitä eikä kutistaakaan.

Sinun toiveajattelua on se että kullien pituuksia kasvatellaan suuremmaksi ja ymmärrän miksi näin teet.

Vierailija
15/27 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan paksuus on SE juttu. Pituudella ei oo väliä.

Vierailija
16/27 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, täällä näyttää taas olevan päällä naisten hyökkäys miehiä vastaan.

Reilu meininki.

Kuinka ne miehet kehtaavatkin osallistua keskusteluun, ja ilmaista mielipiteitään, naisten omimmasta alueesta: Peniksestä.

Vierailija
17/27 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntumasta. Ellei sit ota kyrpaa persvarkkiin.

Kaytettavyys ja kesto ovat vahan paakopan asioita. Naisena mua ei kiinnosta milta se pippeli tuntuu kantajan omassa handussa.

Vierailija
18/27 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin miehet, ett milta se pillu oikein tuntuukaan.

Vierailija
19/27 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minulla on niin laaja miesotanta että tiedän mistä puhun ja ei ole tarvetta kasvattaa virtuaalisesti kenenkään vehkeitä eikä kutistaakaan.

Ja sinä oli ammatiltasi...?

Vierailija
20/27 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja sinä oli ammatiltasi...?

Aisankannattaja