Nanna Karalahti taas ongelmissa
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/nanna-karalahti-taas-ongelmissa-pi…
Pirke-siskon mukaan maksumoka ei johtunut Nannasta.
Se oli turha ja minun mokani. Se on johtunut puhtaasti siitä, että e-laskun kanssa oli häiriö.
Kommentit (51)
Onko nänni virolainen? Selittäisi paljon.
Kunnon white trash - nimi tuolla sen ystävällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten e-laskun kanssa voi olla "häiriö"??
Joskus voi käydä niin, ettei lasku mene läpi. Mutta kukaan täysipäinen ei jätä tarkistamatta, meneekö maksu läpi vai ei.
Miten niin ei mene läpi? Itse maksanut yli 10v laskut e-laskuina eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia🤔
No siten niin, että joskus niissä voi olla häiriöitä. Kuinka vajaaälyinen pitää olla, jos kuvittelee, että "minulla ei ole olluit ongelmia"="kenelläkään ei koskaan voi olla ongelmia"?
Laskun maksu ei ole mitään rakettitiedettä, jos se ei onnistu niin holhoukseen pitäisi laittaa
Vierailija kirjoitti:
Millä ystävällä? Pirke on Nanna eli Johannan sisko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä nimi on Pirke????!!!
Virolainen naisen etunimi. Oliko muuta kysyttävää?
Miksi suomalaisella olisi virolainen nimi? WTF??
Laskun maksu ei ole mitään rakettitiedettä, jos se ei onnistu niin holhoukseen pitäisi laittaa
Oletko oikeasti noin tyhmä vai esitätkö vain? Etkö tosiaan ole ikinä kuullut, että verkkopankissa voi olla HÄIRIÖ? Ei sille asiakas mitään mahda, jos niin on. PÖLJÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos Nanna on tienannut viime vuonna 250 tonnia ja nyt tänä vuonna on rahat loppu, niin ihan oikein. Aivan käsittämätöntä rajankäyttöä...
Miksi joku edes maksaisi Nannan "valmennuksesta" yhtään mitään?
Koska ne on v i t u n t y h m i ä.
On se kumma, kun Nanna ei ikinä saa laskujaan maksettua. Hirveästi väärinkäsityksiä aina!
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Karalahden oikean nimi on Johanna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä nimi on Pirke????!!!
Miksi suomalaisella olisi virolainen nimi? WTF??
Jos niillä on virolaista sukua. Miksi sulla ei ole aivoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Karalahden oikean nimi on Johanna?
Kyllä vaan. Johanna Karalahti omaa sukua Koivisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jonkun Pirken laskut liittyy Nannaan? (ei, en klikkaile mitään linkkejä auki)
Pirke (virolainen nimi?) on nannun sisko ja makselee siskon laskut
Nannalla taitaa olla ongelma tuon Pirken kanssa, ei rahojensa kanssa. Ehkä hänen kannattaisi nyt hankkia joku muu hoitamaan raha-asioitaan kuin Pirke.
Tai aikuinen kolmen lapsen äiti voisi ihan itse hoitaa laskunsa. Niin me muutkin aikuiset teemme.
Kukaan joka liihottelee iltapäivälööpeissä vuodesta toiseen ei ole täysijärkinen.
Ei tuossa mitään täysijärkisyydestä puhuttukaan. Ihan vain aikuisuudesta. 36-vuotias on a
No Nanna ei ole kyllä aikuinen ainakaan aivotoiminnaltaan jos oma pankkitoiminta ja asioiden hoitaminen pitää ulkoistaa jollekin toiselle aikuiselle. Ihan pimeää touhua. Onko tämä uutinen edes totta vain keksittyä trollia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten e-laskun kanssa voi olla "häiriö"??
Joskus voi käydä niin, ettei lasku mene läpi. Mutta kukaan täysipäinen ei jätä tarkistamatta, meneekö maksu läpi vai ei.
Miten niin ei mene läpi? Itse maksanut yli 10v laskut e-laskuina eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia🤔
No siten niin, että joskus niissä voi olla häiriöitä. Kuinka vajaaälyinen pitää olla, jos kuvittelee, että "minulla ei ole olluit ongelmia"="kenelläkään ei koskaan voi olla ongelmia"?
Jokainen vastuullinen ja järkevä aikuinen tarkistaa vähintään kerran kuussa tilinsä tilanteen, ja katsoo että kaikki on kuin pitää. Opin tämän ihan automaattisesti itsestäänselvyytenä itse 16-vuotiaana ensimmäisen oikean tilini saatua töistä 20 vuotta sitten. Jumalauta...
No onneksi Seiska maksaa Nannalle niin saa laskuasian kuntoon.
Olisi mennyt sinne jeren limupajaan töihin
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti noin tyhmä vai esitätkö vain? Etkö tosiaan ole ikinä kuullut, että verkkopankissa voi olla HÄIRIÖ? Ei sille asiakas mitään mahda, jos niin on. PÖLJÄ!
Sitä voi vaikka kokeilla maksaa seuraavana päivänä uudestaan. PÖLJÄ
Miksi lehti ei tee tee juttua, mullakin jäi lasku vahingossa maksamatta.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole vain yhdestä laskusta: "Nanna on kuluneen vuoden aikana jättänyt yhtiövastikkeet maksamatta useammalta kuukaudelta"
Taitaa häiriö olla Nannan omassa päässä