Olen vanha, ruma, lihava, hyvin toimeentuleva ja älykäs mies
Kommentit (25)
Vanhoista, rumista, lihavista, hyvin toimeentulevista älykkäistä naisista. Vaan eihän ne sulle kelpaa.
Älykäs mies ei voi olla lihava! Älykkäät tietävät pitää huolta terveydestään, ruokavaliostaan, painostaan. Tyhmä, mene pois!
Vierailija kirjoitti:
Vanhoista, rumista, lihavista, hyvin toimeentulevista älykkäistä naisista. Vaan eihän ne sulle kelpaa.
Kyllä sille kelpaa. Se on vaan niin seko että terrorisoi palstalla. Sillä on vanha, ihan nätti, normaalimummopainoinen, normaalisti toimeentuleva, älykäs nainen - mutta ei tiedä mitä se tekisi tämmöisen mummon kanssa kun on sille vaan jotenkin niin vaikeeta.
Noh, Esko Salminen, eikö se Aino tiedä että palstailet täällä. Hyi sinua.
Muuten joo, mutta tuo hyvin toimeentuleva ei käy...
Pitää olla köyhä, jotta passaa jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Älykäs mies ei voi olla lihava! Älykkäät tietävät pitää huolta terveydestään, ruokavaliostaan, painostaan. Tyhmä, mene pois!
Mites vaikka yli 300 sinfoniaa säveltänyt Leif Segerstam?
Eli normaali +50v. suomalainen mies. Ovat melkein kaikki tuollaisia, paitsi eivät huvätuloisia.
No olen kuin aloittaja, mutta en lihava. Ravitsevaa ruokaa ja liikuntaa, vaikea lihoa. Trolli. Ei se tietenkään hyvän kumppanin saamisen ongelmaa poista.
Älykäs mies luettelisi itsestään vain ne hyvät puolet.
Jos olisit älykäs, tuskin pohtisit ongelmaasi vauviksella.
AP, ei mitään hätää jos olet hyvin toimeentuleva:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Ottaisin sinut heti jos olisin vapaana ja olet herkku kimpale. 😊
Tässä sulle💃💃💃💃💃