Mitäs teillä oli näin sunnuntaina ruuaksi?
Meillä oli pannulla paistettuja kuhafileitä, perunamuusia, paahdettua porkkanaa, herneitä sekä puolukkasurvosta. Oli ainoa päivän kunnon ruoka, joten maistui todella, ja nyt on vatsa mukavasti täynnä!
Kommentit (96)
Perunamuusia, jauhelihapihvejä, pippurikastiketta
Lounaalla slaavilaista broileripataa ja illalla makaroonilaatikkoa.
Juggessa marinoitua broikunfileitä, riisiä miehelle, mulle ja lapselle pastaa, kuumaa fetajuustoa, kasviksia
Lounaaksi tarjouksesta ostettuja täysjyväpaneroituja kalafileitä. Iso kulhollinen salaattia jonka aineksista suurin osa peräisin Lidlin hävikkikassista. Illalla kasviscurrya. Jäätelöä.
Vierailija kirjoitti:
Xtra nugetit ruisleipä ja Xtra ranskalaiset, muuhun ei ole varaa leikkauksien jälkeen yh-äipällä 😭😡
Täällä myös yksinhuoltaja, isä tosin. Ikävä että sinulla on asiat huonosti. Miten ne leikkaukset on sinun palkkaasi vaikuttaneet? Oletko jäänyt työttömäksi, ikävä jos olet. Itsekin yrittäjänä olen joutunut irtisanomaan työntekijöitä, kun kysyntää meidän palveluille ei vain ole. Ollaan hienomekaniikkaan erikoistunut pieni perheyritys. Uusi Yel järjestelmä oli viimeinen niitti meidän talouteen, kun lätkäisivät liikevaihtoon perustuvan rangaistusmaksun joka syö yli puolet liikevoitosta. Kiitos Sanna Marin! Ei ollut muuta mahdollisuutta kuin leikata liikevaihtoa 40% ja laittaa pari ukkoa kilometritehtaalle.
Kiitos vaan ruokavinkistä, mutta kyllä noi Xtra nugetit ja ranskikset jäädä juhlapäiväksi, ja me tyyfytään ruisleipään ja keitinperunoihin. Pidetään vielä hetki loput ukot sorvin ääressä.
Kaalilaatikko, puolukkasurvos, ruisleipä, salaatti.
Lihapyöryköitä. Mulla tulee jotenkin mieleen niistä aina kivekset.
Vierailija kirjoitti:
Silakkalaatikkoa 👴🏻👍🏻🥳
Niin hyvää. Meillä oli eilistä lohilaatikkoa, ite tehtyä. Norjan lohta. Maukasta perunaa, tilliä, suolaa ja pippuria ja muutama nokare voita vielä pinnalle. Kuohukermaa mukaan tällä kertaa. Oli kyläilijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Ap:n kuhafileet ja perunamuusi kuulostaa herkulliselta.
Minulla oli linssisosekeittoa, ohessa näkkileipää sulatejuustolla. Linssikeitto kuuluu perusruokiini, mutta en ole aiemmin soseuttanut sitä. Pidän ehkä enemmän soseuttamattomasta versiosta.
Herkullista oli! Mä laitan linssejä kaikenlaisiin sosekeittoihinkin, niin tulee täyttävämpää. Viimeksi tein bataatti-porkkana-sosekeittoa, jossa oli myös linssejä. Yritän taas ens viikolla tehdä uuden annoksen.
Ap
Toivottavasti onnistut.
Kermaista sellerikeittoa ja salaattia.
Vierailija kirjoitti:
Aion paistaa entrecote pihvit ja lisukkeeksi teen ratatouillen.
Syöt kuitenkin hernekeittoa purkista ja tarkistit googlella, miten nuo ruoat kirjoitetaan.
Paksoita ( kaalilaji ), kvinoaa, sipulia, tomaattia ja katkarapuja pannulla kevyesti kypsennetynä. Ehkä myöhemmin illalla pakastepuolukoita ja vähän jäätelöä sekaan. Välipalana oli taatelia iltapäivällä ja kirsikkamehua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion paistaa entrecote pihvit ja lisukkeeksi teen ratatouillen.
Syöt kuitenkin hernekeittoa purkista ja tarkistit googlella, miten nuo ruoat kirjoitetaan.
Täytyy olla yleissivistys aika onnetonta, jos ei noin tavallisia ruokalajeja osaa googlaamatta kirjoittaa. eri
Vierailija kirjoitti:
Perunamuusia, jauhelihapihvejä, pippurikastiketta
Muuten hyvä, mutta kastike pilaa.
Punajuurisosekeittoa ja ruisleipää, aluksi naposteltiin kasvistikkuja 😊
Tagliatellea, lihapullia ja kermainen pesto rosso -kastike. Juomaksi Coca Colaa.
En oo vielä tehnyt mitään ruokaa. Tuossa myöhemmin teen muussia ja jauhemaksapihvejä. Punakaalisalaattia jossa on puolukoita.
Herkullista oli! Mä laitan linssejä kaikenlaisiin sosekeittoihinkin, niin tulee täyttävämpää. Viimeksi tein bataatti-porkkana-sosekeittoa, jossa oli myös linssejä. Yritän taas ens viikolla tehdä uuden annoksen.
Ap