Kun kaksi naimisissa olevaa rakastuu. Kokemuksia? Miten jatkossa meni? Erot ja yhteen vai salasuhde?
Ollaan ihastuttu, ihanaa viettää työpäivää yhdessä. Ei oll pusuja yms annettu,koska halutaan olla uskollisia.
Kuitenkin tekstaillaan vapaalla, ihan päivän kulkua, kuulumisia, ei mitään s tai rakkausviestejä, vaan kavereina.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehän jo petätte kumppaneitanne. Jos olisit uskollinen et antaisi ihastuksen viedä ja suunnittelisi salasuhdetta ja viettäisi "kaverillista" aikaa ihastuksen kanssa. Kannattaa miettiä tosissaan eroa ja itsetutkiskelua, miksi on valmis loukkaamaan ihmistä jota väittää rakastavansa ja halunnut olla suhteessa
Seuraava vaihe tuossa kuviossa on tosiaan nykykumppanin syyttäminen suhteen koetuista ongelmistaz
Sitten alkaa syytökset kontrolloinnista sekä sairaalloisesta mustasukkaisuudesta kun kumppani joka ei ole koskaan aiemmin ollut sellainen alkaa epäillä salasuhdetta.
Kaikella tuolla pettäjä pyrkii mielessään oikeuttamaan tekojensa jatkumisen.
Tuollainen kaasuvalottaminen on jo todella sairasta ja julmaa käytöstä pettäjältä.
Sekoitat ihastumisen ja rakastumisen. Odota kolme vuotta ja ihmettelet tunteitasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pettämiseen mitään pussailua tarvita, olette jo tuolla käytöksellänne uskottomia.
Ai vitsaillaan töissä, laitetaan viestejä, jotka voi myös aviopuoliso lukea? Mitään kiellettyä ei ole tehty.
Ap
Miksi kysyt meiltä, jos kerran olet ja aiot jatkossakin olla uskollinen?
Kysyn kokemuksia.
Voi jatkossa punnita vaihtoehtoja.
Ap
Jos omaat empatiakykyä, mieti miltä puolisostasi ja hänen puolisosta tuntuu teidän vispiläkauppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pettämiseen mitään pussailua tarvita, olette jo tuolla käytöksellänne uskottomia.
Ai vitsaillaan töissä, laitetaan viestejä, jotka voi myös aviopuoliso lukea? Mitään kiellettyä ei ole tehty.
Ap
Miksi kysyt meiltä, jos kerran olet ja aiot jatkossakin olla uskollinen?
Kysyn kokemuksia.
Voi jatkossa punnita vaihtoehtoja.
Ap
Jos omaat empatiakykyä, mieti miltä puolisostasi ja hänen puolisosta tuntuu teidän vispiläkauppa.
Apn kaltaisilla ei ole empatiakykyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun suhde varatun kanssa kesti 17 vuotta. Paljon surua aiheutti myös, joten en ehkä suosittelisi.
Työkaveri oli 4v salapanona ja en kyllä suosittelisi itsekkään. Tais pilata koko loppuelämänsä suhteet tolla keikalla.
Miten niin pilasi? Mitä se tuleviin suhteisiin vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun suhde varatun kanssa kesti 17 vuotta. Paljon surua aiheutti myös, joten en ehkä suosittelisi.
Työkaveri oli 4v salapanona ja en kyllä suosittelisi itsekkään. Tais pilata koko loppuelämänsä suhteet tolla keikalla.
Monella vaikuttaa. Sosiopaateilla ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella vaikuttaa. Sosiopaateilla ei.
Millä tavalla? Vehkeet tuskin ovat kuluneet puhki ja kyllä se sydänkin tuosta aikanaan toipuu. Ihme dramatisointia.
Mä hullaannuin varatusta miehestä, joka oli ihastunut minuun, halusi vain seksiä luultavasti. Salaa viestiteltiin ja haikailtiin.
Molemmat ihan sekaisin päästään.
Tämä mies erosi, kysyi mikä mun tilanne (sanoin että haluan olla oman mieheni kanssa) ja jatkoi omaa elämäänsä, mä kerroin puolisolleni että olin jo pettämässä häntä. Fyysisesti emme ikinä tehneet mitään toisen miehen kanssa, mutta mulla oli vahvat tunteet häntä kohtaan.
Sain ajan mittaan anteeksi ja oman suhteen ongelmat saatiin kaivettua esiin. Tilanne avasi monta lukkoa.
Surullinen ja raukkamainen juttu mun osalta ja myös opettava kokemus.
KAIKKI YHTEYS KATKI, jos alkaa näyttää menevän rajojen yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuosta on aikaa jo 5 vuotta kun tuli käytetyksi. Omaa massiiviset luottamus ongelmat eikä oikeastaan anna enää kenellekään edes mahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuosta on aikaa jo 5 vuotta kun tuli käytetyksi. Omaa massiiviset luottamus ongelmat eikä oikeastaan anna enää kenellekään edes mahdollisuutta.
Kuten joku totesi niin sosiopaattisesti parisuhteissaan käyttäytyvälle tuo ei vaikuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehän jo petätte kumppaneitanne. Jos olisit uskollinen et antaisi ihastuksen viedä ja suunnittelisi salasuhdetta ja viettäisi "kaverillista" aikaa ihastuksen kanssa. Kannattaa miettiä tosissaan eroa ja itsetutkiskelua, miksi on valmis loukkaamaan ihmistä jota väittää rakastavansa ja halunnut olla suhteessa
Seuraava vaihe tuossa kuviossa on tosiaan nykykumppanin syyttäminen suhteen koetuista ongelmistaz
Sitten alkaa syytökset kontrolloinnista sekä sairaalloisesta mustasukkaisuudesta kun kumppani joka ei ole koskaan aiemmin ollut sellainen alkaa epäillä salasuhdetta.
Kaikella tuolla pettäjä pyrkii mielessään oikeuttamaan tekojensa jatkumisen.
Tuollainen kaasuvalottaminen on jo todella sairasta ja julmaa käytöstä pettäjältä.
Niin on, mutta ilmeisen tavallista. Ainakin oma ex-avokki ryhtyi sairaalloisen mustasukkaiseksi, kun omat viritelmät olivat kuumimmillaan. Ihan vaan vinkkinä, jos joku ihmettelee muuttunutta käytöstä. Pettäjä peilaa omaa käytöstään; kun itse pettää, niin toinenkin pettää.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jätetyksi ja petetyksi tulleet on näköjään päätyneet tähän ketjuun moralisoimaan, how cute :D
Jos näin, niin eikö se jo kerro ap:lle oikean vastauksen? Haluaako hän oikeasti saattaa tämä toinenkin varattu kiusaukseen ja pettää?
Tulee ikävää jälkeä, jätetyksi ja petetyksi tuleminen ei ole kaunista. Toivottavasti tässä kuviossa ei ole sentään lapsia mukana!
Vaikka se tunne olisi niin mahtava ja voimakas, ei se silti oikeuta loukkaamaan rakkaimpiaan. Itsekästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jätetyksi ja petetyksi tulleet on näköjään päätyneet tähän ketjuun moralisoimaan, how cute :D
Jos näin, niin eikö se jo kerro ap:lle oikean vastauksen? Haluaako hän oikeasti saattaa tämä toinenkin varattu kiusaukseen ja pettää?
Tulee ikävää jälkeä, jätetyksi ja petetyksi tuleminen ei ole kaunista. Toivottavasti tässä kuviossa ei ole sentään lapsia mukana!
Vaikka se tunne olisi niin mahtava ja voimakas, ei se silti oikeuta loukkaamaan rakkaimpiaan. Itsekästä.
Vastasit sosiopaatille ja sarjapettäjälle. Sadistinen vielä tämän päälle
Vierailija kirjoitti:
Mä hullaannuin varatusta miehestä, joka oli ihastunut minuun, halusi vain seksiä luultavasti. Salaa viestiteltiin ja haikailtiin.
Molemmat ihan sekaisin päästään.
Tämä mies erosi, kysyi mikä mun tilanne (sanoin että haluan olla oman mieheni kanssa) ja jatkoi omaa elämäänsä, mä kerroin puolisolleni että olin jo pettämässä häntä. Fyysisesti emme ikinä tehneet mitään toisen miehen kanssa, mutta mulla oli vahvat tunteet häntä kohtaan.
Sain ajan mittaan anteeksi ja oman suhteen ongelmat saatiin kaivettua esiin. Tilanne avasi monta lukkoa.
Surullinen ja raukkamainen juttu mun osalta ja myös opettava kokemus.
KAIKKI YHTEYS KATKI, jos alkaa näyttää menevän rajojen yli.
Hatunnosto kuitenkin tähän. Moni ei olisi pystynyt pitämään rajoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, sarjapettäjäkö se siellä taas? Ahdistaako?
Ei ahdista kun ihanaa lukea näitä yksinkertaisten ja yksioikoisten ihmisten moraalipostauksia! Otapa nyt hetkeksi se pää muuhun kuin hiustenkasvatuskäyttöön ja mieti, että jos on pystynyt ylläpitämään salasuhdetta, ahdistuuko jostain tällaisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ahdista kun ihanaa lukea näitä yksinkertaisten ja yksioikoisten ihmisten moraalipostauksia! Otapa nyt hetkeksi se pää muuhun kuin hiustenkasvatuskäyttöön ja mieti, että jos on pystynyt ylläpitämään salasuhdetta, ahdistuuko jostain tällaisesta?
Sarkasmin kautta kirjoittaminen on tunnetusti yksi keino purkaa ahdistusta. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko bloggari Sami Minkkinen? Kirjoitustyylisi aivan kuin hänellä.
No pitää laittaa välit vain viileäksi. Molemmilla meillä useampi lapsi. Ei ole sen arvoista hetken huuma.
Ois ollu ihana tavata mies vaikka 17v sitten ku molemmat oli sinkkuja... itkettää..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Anna puhelin puolisollesi sitten.
No tämä mies epäilee vaimoaan pettämisestä.. siksi varmaan onkin minuun yhteydessä, oikeuttaa tekojansa
Ap