Kun kaksi naimisissa olevaa rakastuu. Kokemuksia? Miten jatkossa meni? Erot ja yhteen vai salasuhde?
Ollaan ihastuttu, ihanaa viettää työpäivää yhdessä. Ei oll pusuja yms annettu,koska halutaan olla uskollisia.
Kuitenkin tekstaillaan vapaalla, ihan päivän kulkua, kuulumisia, ei mitään s tai rakkausviestejä, vaan kavereina.
Kommentit (124)
Mun tarina. Olin samanlaisessa tilanteessa ajauduttiin lopulta sänkyyn. Elättelin toiveita oikeasta suhteesta. Mies ei suhdetta halunnut. Pari vuotta odottelin että myös hän eroaisi. Eipä eronnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pettämiseen mitään pussailua tarvita, olette jo tuolla käytöksellänne uskottomia.
Ai vitsaillaan töissä, laitetaan viestejä, jotka voi myös aviopuoliso lukea? Mitään kiellettyä ei ole tehty.
Ap
Mielenkiintoinen käsitys sinulla oikeasta ja väärästä, jos mielestäsi et ole avioliitossasi tehnyt mitään "kiellettyä" kun kerrot rakastuneesi toiseen ja pohdit erotako VAI ryhdytkö salasuhteeseen.
Oletko kysynyt aviopuolisosi mielipidettä asiaan, kun kerran hänen kanssaan voi kerran tämän suhteen työkaveriin avoimesti jakaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei kun ongelmia oli jo ennen ihastumista
Oletko varma? Monesti se ihastuminen lisää ongelmia älyttömän paljon. T. Kokemus asiantuntija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ymmärrä. Planeetalla asuu 8 miljardia ihmistä. Heistä ehkä 5-6 miljardia aikuista. 2-3 miljardia sinkkua? Pakko rakastua tai ihastua varattuun? Ei ymmärrä.
No aivan totta koska voi helposti päättää milloin ja keneen ihastuu.
Varattu voi päättää olla antamatta ihastuksen tapahtua. Monen monta x 25v aikana tullut vetäydyttyä tilanteista ja ihmisistä jotka alkaneet kiinnostaa liikaa.
Tämä olikin kommentti, tuohon idioottimaiseen miksi ihastua juuri varattuun- kommenttiin eikä siihen, mitä päättää tehdä
Minun suhde varatun kanssa kesti 17 vuotta. Paljon surua aiheutti myös, joten en ehkä suosittelisi.
Vierailija kirjoitti:
Minun suhde varatun kanssa kesti 17 vuotta. Paljon surua aiheutti myös, joten en ehkä suosittelisi.
Työkaveri oli 4v salapanona ja en kyllä suosittelisi itsekkään. Tais pilata koko loppuelämänsä suhteet tolla keikalla.
Vierailija kirjoitti:
Erot ja yhteen on reilu kaikille osapuolille. Salasuhteessa kärsivät kaikki.
Öö, kenelle tämä on reilua? Ei ainakaan lapsille ja sukulaisille. Tuo on haaremin perustamista, kaksinnaimista. Suomalaiset ovat oksettavia
Ainoa oikea ratkaisu on lopettaa suhteen ruokkiminen ja pitää se professionaalina. Huomiotaan voi kohdistaa omaan puolisoonsa
Mun mies löysi toisen varatun. Ovat olleet yhdessä jo monta vuotta.
Olin alkuun vihainen ja katkera, mutta nykyään olen onnellisempi, kuin ikinä hänen kanssaan.
Tuohan on jo uskottomuutta. Viestitellään ja pidetään yhteyttä vapaa-aikana. Ei ole normaalia hyvässä parisuhteessa eikä kunnioittavaa omia puolisoita kohtaan. Pian alatte soittelemaan. Sitten alatte näkemäänkin eli menemmän yhdessä syömään jne eri tekosyillä kulkemaan treffeillä "kun kaverithan voi viettää aikaa yhdessä". Kaikki se on pois omista suhteistanne.
Olette jo pettäneet. Olette pettureita.
Se että pidätte yhteyttä on aktiivinen valinta pettämiseen johtavalla tiellä. Pettämistä jo itsessään ja pahemmaksi tulee menemään. Et voi perustella toimintaasi millään jos haluat olla itsellesi rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies löysi toisen varatun. Ovat olleet yhdessä jo monta vuotta.
Olin alkuun vihainen ja katkera, mutta nykyään olen onnellisempi, kuin ikinä hänen kanssaan.
Ja nyt, kun pystyn ajattelemaan neutraalisti - he sopivat paljon paremmin yhteen, kuin me ikinä. Ex mieheni kaipaa tiivistä yhdessä oloa puolison kanssa. Ja minä taas nautin kun saan tehdä, mitä huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jätetyksi ja petetyksi tulleet on näköjään päätyneet tähän ketjuun moralisoimaan, how cute :D
Jaahas, sarjapettäjäkö se siellä taas? Ahdistaako?
Vierailija kirjoitti:
Mun tarina. Olin samanlaisessa tilanteessa ajauduttiin lopulta sänkyyn. Elättelin toiveita oikeasta suhteesta. Mies ei suhdetta halunnut. Pari vuotta odottelin että myös hän eroaisi. Eipä eronnut.
Porvoosta
Vierailija kirjoitti:
Puhuitko kokemistasi ongelmista rehellisesti ja avoimesti puolisollesi ennen kuin aloit pettämään?
Tehän jo petätte kumppaneitanne. Jos olisit uskollinen et antaisi ihastuksen viedä ja suunnittelisi salasuhdetta ja viettäisi "kaverillista" aikaa ihastuksen kanssa. Kannattaa miettiä tosissaan eroa ja itsetutkiskelua, miksi on valmis loukkaamaan ihmistä jota väittää rakastavansa ja halunnut olla suhteessa
Ihastuin työkaveriin. Olin alkuun aloitteellinen, sitten hänkin alkoi tehdä aloitteita, järjestimme lounaat ja palaverit kahdestaan, käytiin lenkilläkaikki meni hyvin kunnes pyysin häntä ulos. Olikin muuttamassa yhteen uuden miehensä kanssa🤷🏼 Selvä juttu, mutta luulin hänen olevan sinkku kun oli puhunut erostaan (edellisestä miehestään). No eihän siinä mitään, aloin himmailemaan, mutta niin tämä nainen vaan pysyy iholla. Lounaat jatkuu ja hän järjesti istumapaikan vierestäni, ei olla edes samassa tiimissä. Vähän mixed signals, pitää mua selkeesti varalla.
Vierailija kirjoitti:
Tehän jo petätte kumppaneitanne. Jos olisit uskollinen et antaisi ihastuksen viedä ja suunnittelisi salasuhdetta ja viettäisi "kaverillista" aikaa ihastuksen kanssa. Kannattaa miettiä tosissaan eroa ja itsetutkiskelua, miksi on valmis loukkaamaan ihmistä jota väittää rakastavansa ja halunnut olla suhteessa
Seuraava vaihe tuossa kuviossa on tosiaan nykykumppanin syyttäminen suhteen koetuista ongelmistaz
Sitten alkaa syytökset kontrolloinnista sekä sairaalloisesta mustasukkaisuudesta kun kumppani joka ei ole koskaan aiemmin ollut sellainen alkaa epäillä salasuhdetta.
Kaikella tuolla pettäjä pyrkii mielessään oikeuttamaan tekojensa jatkumisen.
Vierailija kirjoitti:
Ap on maanisessa vaiheessaan
Kerro lisää?
Ap
Se on valinta ap. Tässä vaiheessa voi vielä lopettaa.