Millainen ihminen syö muroja tai syöttää sellaista lapsilleen?
Kommentit (28)
Amerikkalaiset syöttävät lapsilleenkin muroja, joissa on sokerihuurretta päällä. Lounaaksi sitten hot dog ja illalla hamppari ja kolaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun luin tän ketjun, tajusin, että pitää taas pitkästä aikaa ostaa Weetabixia!
Minä tajusin että pitää illalla vongata vaimolta kakkosta!
Paitsi että sulla ei oo vaimoa.
Mutta siulla on.
Minä: 33-vuotias nainen. Adhd ja autismi, akateeminen loppututkinto tekniikan alalta, teen paljon reissutyötä. Harrastuksena ovat vapaaehtoistyöt lasten ja nuorten parissa, taidenäyttelyt, ratsastus, kirjakerho, kuntosali.
Mun mies: 35-vuotias mies. Korkeakoulututkinto tekniikan alalta, tekee paljon reissutyötä. Harrastuksena oluet, elokuvat, kuntosali, kirjallisuus.
meillä on kaksi alle kouluikäistä lasta. Halutaan kuitenkin luoda jotain muistoja lapsille ja yleensä perjantain iltapala on murosekoitus, jossa jogurttipäällysteisiä marjoja ja siihen lisäksi maitoa. Istutaan koko perhe pöydän ääreen ja pelataan jotain lautapeliä. Henkilökohtaisesti en koe tekeväni mitään väärää kun joskus syön itse ja syötän lapsilleni sokerimuroja.
Vierailija kirjoitti:
Tietämättömät ääliöt. Sama kun kauhoo sokeria suuhun.
Jaa.. Mites ne sokeriksi muuttuu kun syö vain täysjyvä/ kauramuroja, missä ei ole ollenkaan lisättyä sokeria???
Puurouskovaisten mukaan mikään muu aamupala ei kelpaa. Toisilla puuro ei vaan toimi. Olen kokeillut puuroa kaikilla mahdollisilla proteiinilisukkeilla eikä vaan pidä nälkää. Turha sitä silloin on syödä. Kauramuro ajaa ihan saman asian, mutta toimii itselläni erinomaisesti.