Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko ostaa avaamattoman pussilakanapakkauksen kirpparilta?

Vierailija
17.11.2024 |

Viime viikolla oli ihanat laadukkaat pussilakanat halvalla kirppiksellä ja olin jo laittamassa koriin kun aloin miettimään, että luteet...nyt hieman harmittaa etten ostanut, koska oli avaamattomissa pakkauksissa ja todella halvat merkkipussarit. Voiko luteita olla jos ei ole käytetty?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta että pysyt kotona.

Vierailija
22/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Itse pesen aina vaatteet, lakanat yms pestävät ennen, kuin teen niistä mitään ja vaatteet ennen käyttöä. Vaikka ne olisi jo,pesty ennen sinne viemistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisin, uskaltaisin ostaa myös avatut kunhan niissä ei ole mitään näkyviä tahroja. Pesukoneeseen 90 asteeseen niin kuolee sekä luteet että bakteerit ja muut mahdolliset öttiäiset.

Vierailija
24/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olit kirpparilla, jos pelkäät noin kovasti luteita? Ei siinä, asia on syytä ottaa vakavasti, mutta mietin vaan mitä sieltä sitten olit ostamassa.. 

Käyn huvikseni kirppareilla. Ostan jos jotain tarvittavaa löytyy. Lehtiä, kirjoja ja taloustavaraa yleensä. Ap

Taloustavaroita kirpparilta?!? Ajattelepa nyt itse vaikkapa käytettyjä lusikoita kuinka moni limasuu on niitä imeksinyt! 🤮

Todellakin, siis ällöä. Käyt varmaan jossain ravintoloissakin syömässä limasuiden lusikoilla. Siis yööööööök!!!

Vierailija
25/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olit kirpparilla, jos pelkäät noin kovasti luteita? Ei siinä, asia on syytä ottaa vakavasti, mutta mietin vaan mitä sieltä sitten olit ostamassa.. 

Käyn huvikseni kirppareilla. Ostan jos jotain tarvittavaa löytyy. Lehtiä, kirjoja ja taloustavaraa yleensä. Ap

Luteita esiintyy kaikissa mainitsemissasi. Noista erityisesti kirjat on hyviä piilopaikkoja niille. Ei toki ensimmäinen valinta luteen asuinsijaksi mutta jos asunnossa on paha infestaatio niin leviävät ihan kaikkialle. 

Kirjat pakkaseen niin johan luteet lähtee.

Vierailija
26/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niitä luteita voi tulla noistakin eikä pelkästään tekstiileistä.

Vierailija
27/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on arvaamaton tarkoittAA että ne on tiiviissä muovipakkauksessa..

Ei niissä luteita ole...itsemajatttelin pistää myös myyntiin nuo arvaamattomat lakana pakkaukset jotka lahjana saatu

Vierailija
28/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lutikoita on jopa kirjoissa niin sittenhän ei uskalla enää kirjastosta lainata kirjoja...

Ties kenen lutikkakotona kiertäny

Vierailija
29/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne on arvaamaton tarkoittAA että ne on tiiviissä muovipakkauksessa..

Ei niissä luteita ole...itsemajatttelin pistää myös myyntiin nuo arvaamattomat lakana pakkaukset jotka lahjana saatu

Lakanoita voi olla myös ei-tiiviissä pakkauksessa. Monissa on siellä sulkuläpänpuoleisissa kulmissa aukot.

Vierailija
30/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taloustavaroita kirpparilta?!? Ajattelepa nyt itse vaikkapa käytettyjä lusikoita kuinka moni limasuu on niitä imeksinyt! 🤮

Vaaditko ravintolassa aina tuliterät lusikat? Et ole tiskarista tai keittämällä desifioinnista kuullut? 

Mulla ei muita olekaan kuin kierrossa tulleita lusikoita

Vierailija
31/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin ja paljon muutakin. Pakastin ja pesukone ovat olemassa. Jos haluamaani tavaraa ei voida pakastaa tai pestä, sen voi sulkea 7kk ajaksi tiukasti suljettuun jätesäkissä häkkikomeroon. Sinä ainakana mahdolliset lutikat kuolevat nälkään.

Vierailija
32/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekstiilithän nyt on helpoin puhdistaa. Minä käytän kaikki kirppariostokset saunan kautta.

Tässä nyt ei ole mitään järkeä. Viet vaan luteet saunaasi ja ne karkaavat ennen kuin lämpötila nousee.

Vierailija
33/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekstiilithän nyt on helpoin puhdistaa. Minä käytän kaikki kirppariostokset saunan kautta.

Tässä nyt ei ole mitään järkeä. Viet vaan luteet saunaasi ja ne karkaavat ennen kuin lämpötila nousee.

Ne kirppariostokset ja muut luteiden varalta käsiteltävät tavarat pakataan tietysti tiukasti pusseihin, joista luteet eivät pääse hyppimään suojaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän