Uskaltaisitko ostaa avaamattoman pussilakanapakkauksen kirpparilta?
Viime viikolla oli ihanat laadukkaat pussilakanat halvalla kirppiksellä ja olin jo laittamassa koriin kun aloin miettimään, että luteet...nyt hieman harmittaa etten ostanut, koska oli avaamattomissa pakkauksissa ja todella halvat merkkipussarit. Voiko luteita olla jos ei ole käytetty?
Kommentit (33)
Miksi ihmeessä olit kirpparilla, jos pelkäät noin kovasti luteita? Ei siinä, asia on syytä ottaa vakavasti, mutta mietin vaan mitä sieltä sitten olit ostamassa..
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olit kirpparilla, jos pelkäät noin kovasti luteita? Ei siinä, asia on syytä ottaa vakavasti, mutta mietin vaan mitä sieltä sitten olit ostamassa..
Käyn huvikseni kirppareilla. Ostan jos jotain tarvittavaa löytyy. Lehtiä, kirjoja ja taloustavaraa yleensä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn huvikseni kirppareilla. Ostan jos jotain tarvittavaa löytyy. Lehtiä, kirjoja ja taloustavaraa yleensä. Ap
Ja lasten leluja saa aina halvalla. Ap
avaamattomat - ehdottomasti ostaisin. pesisin vain 90C ensimmäisen kerran.
Ja luteet ovat vain lakanoissako? Ei kirjoissa ja leluissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luteita esiintyy kaikissa mainitsemissasi. Noista erityisesti kirjat on hyviä piilopaikkoja niille. Ei toki ensimmäinen valinta luteen asuinsijaksi mutta jos asunnossa on paha infestaatio niin leviävät ihan kaikkialle.
Mikä jottei ostais!
-kirppari haukka
Ostan ihan mistä vain, laitan kaikki aina pesukoneen kautta.
Oon uskaltanu ostaa käytettyjäki 😃
Olen joutunut ostamaan käytettyjäkin lapsille kun ei ole varaa uusiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen joutunut ostamaan käytettyjäkin lapsille kun ei ole varaa uusiin.
Olen ostanut käytettyjäkin vaikka on varaa ostaa uusiakin. Monesti löytyy erilaisia kun kaupasta.
Tekstiilithän nyt on helpoin puhdistaa. Minä käytän kaikki kirppariostokset saunan kautta.
Sen lutikkajutun jälkeen en ole käyny enää kirppareilla. Tekstiilejä en yleensäkään ole käytettyinä ostanut, mutta tavaroita kyllä olen. Mutta kyllä ne eliöt tavaroittenkin mukana kotiin kulkee, koska kirppareilla kaikki on sikinsokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin mieluummin käyttämättömät lakanat kuin kirjoja, jos miettii ihan vain lutikkariskiä.
eri
Pakasta parin viikon ajan jonka jälkeen pese vielä 90 asteessa. Eiköhän siinä kaikki pöpöt ja elukat kuole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä nyt poistat luteet , kirpputori, torakat, niissä voi olla satiaisiakin ja sukupuolitautejakin....🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taloustavaroita kirpparilta?!? Ajattelepa nyt itse vaikkapa käytettyjä lusikoita kuinka moni limasuu on niitä imeksinyt! 🤮
Tietenkin. Nehän voi pestä vaikka ysikympissä jolloin luteet kuolee kyllä. Tai laittaa pakastimeen viikoksi jolloin myös kuolevat.