Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko ostaa avaamattoman pussilakanapakkauksen kirpparilta?

Vierailija
17.11.2024 |

Viime viikolla oli ihanat laadukkaat pussilakanat halvalla kirppiksellä ja olin jo laittamassa koriin kun aloin miettimään, että luteet...nyt hieman harmittaa etten ostanut, koska oli avaamattomissa pakkauksissa ja todella halvat merkkipussarit. Voiko luteita olla jos ei ole käytetty?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Nehän voi pestä vaikka ysikympissä jolloin luteet kuolee kyllä. Tai laittaa pakastimeen viikoksi jolloin myös kuolevat. 

Vierailija
2/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olit kirpparilla, jos pelkäät noin kovasti luteita? Ei siinä, asia on syytä ottaa vakavasti, mutta mietin vaan mitä sieltä sitten olit ostamassa.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olit kirpparilla, jos pelkäät noin kovasti luteita? Ei siinä, asia on syytä ottaa vakavasti, mutta mietin vaan mitä sieltä sitten olit ostamassa.. 

Käyn huvikseni kirppareilla. Ostan jos jotain tarvittavaa löytyy. Lehtiä, kirjoja ja taloustavaraa yleensä. Ap

Vierailija
4/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn huvikseni kirppareilla. Ostan jos jotain tarvittavaa löytyy. Lehtiä, kirjoja ja taloustavaraa yleensä. Ap

Ja lasten leluja saa aina halvalla. Ap

Vierailija
5/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaamattomat - ehdottomasti ostaisin. pesisin vain 90C ensimmäisen kerran.

Vierailija
6/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luteet ovat vain lakanoissako? Ei kirjoissa ja leluissa?

Vierailija
7/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luteita esiintyy kaikissa mainitsemissasi. Noista erityisesti kirjat on hyviä piilopaikkoja niille. Ei toki ensimmäinen valinta luteen asuinsijaksi mutta jos asunnossa on paha infestaatio niin leviävät ihan kaikkialle. 

Vierailija
8/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä jottei ostais!

-kirppari haukka

Vierailija
9/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ihan mistä vain, laitan kaikki aina pesukoneen kautta. 

Vierailija
10/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas tyhmä kysymys.

11/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon uskaltanu ostaa käytettyjäki 😃

Vierailija
12/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut ostamaan käytettyjäkin lapsille kun ei ole varaa uusiin.

Vierailija
13/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joutunut ostamaan käytettyjäkin lapsille kun ei ole varaa uusiin.

Olen ostanut käytettyjäkin vaikka on varaa ostaa uusiakin.  Monesti löytyy erilaisia kun kaupasta.

Vierailija
14/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiilithän nyt on helpoin puhdistaa. Minä käytän kaikki kirppariostokset saunan kautta.

Vierailija
15/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lutikkajutun jälkeen en ole käyny enää kirppareilla. Tekstiilejä en yleensäkään ole käytettyinä ostanut, mutta tavaroita kyllä olen. Mutta kyllä ne eliöt tavaroittenkin mukana kotiin kulkee, koska kirppareilla kaikki on sikinsokin.

Vierailija
16/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin mieluummin käyttämättömät lakanat kuin kirjoja, jos miettii ihan vain lutikkariskiä.

eri

Vierailija
17/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakasta parin viikon ajan jonka jälkeen pese vielä 90 asteessa. Eiköhän siinä kaikki pöpöt ja elukat kuole.

Vierailija
18/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä nyt poistat luteet , kirpputori, torakat, niissä voi olla satiaisiakin ja sukupuolitautejakin....🤪

Vierailija
19/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut.

Vierailija
20/33 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taloustavaroita kirpparilta?!? Ajattelepa nyt itse vaikkapa käytettyjä lusikoita kuinka moni limasuu on niitä imeksinyt! 🤮

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi