Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi oon ollut liian kiltti? Ei enää!

Vierailija
17.11.2024 |

Kun mä sain ns ylimääräistä rahaa laitoin ystävälle 100, myöhemmin pyysi vielä 50 lisää. Hän oli nyt sitten voittanut lotossa 700e ja kysyi haluanko 50e LAINAAN. Joo en tartte kiitos.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, ymmärsinkö oikein?

ihminen on sinulle velkaa ja tarjoaa rahaa lainaksi?

Vierailija
2/6 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh, ymmärsinkö oikein?

Ei vaan annoin koska hällä oli silloin tiukkaa ja puhui vielä että seuraavan kerran hän auttaa mua. Nyt mulla on ollut tiukkaa ja tietää sen. Siksi äimistyin kun oikeasti kysyi haluunko nimenomaan lainaksi rahaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, ymmärsinkö oikein?

Ei vaan annoin koska hällä oli silloin tiukkaa ja puhui vielä että seuraavan kerran hän auttaa mua. Nyt mulla on ollut tiukkaa ja tietää sen. Siksi äimistyin kun oikeasti kysyi haluunko nimenomaan lainaksi rahaa. 

Toi nyt oo vielä paha ollenkkan. Kerran nuorena ja tyhmänä menin antamaan viisi tonnia pois henkilölle joka lopulta ghostasi. Tekee mieli ampua itseään jalkaan aina kun edes miettii tapahtunutta

Vierailija
4/6 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, ymmärsinkö oikein?

Toi nyt oo vielä paha ollenkkan. Kerran nuorena ja tyhmänä menin antamaan viisi tonnia pois henkilölle joka lopulta ghostasi. Tekee mieli ampua itseään jalkaan aina kun edes miettii tapahtunutta

No opimme ehkä jotain? Toivottavasti. 

Vierailija
5/6 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, ymmärsinkö oikein?

No opimme ehkä jotain? Toivottavasti. 

No todellakin, ei oo tullu sen jälkeen rahaa lainailtua

Vierailija
6/6 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan älä lainaa tai takaa kenellekään. Oma suku kaikista pahinta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi