Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin joululahjat Temusta

Vierailija
17.11.2024 |

Näin keskituloisena palkansaajana tuo oli käytännössä se, mihin oli varaa. 

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuliko nopeasti perille? saitko kaiken mitä maksoit?

Minulle ainakin tuli perille muutamassa päivässä eikä toimitusmaksuja.

Siinähän olette onnenne huipulla raukat.

Vierailija
42/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukes varoittaa Temusta. Lähes kaikki lastentarvikkeet testattu vaarallisiksi. Temu-ostaja on maahantuojan asemassa, jopa pahemmassa koska se henkilöityy yhteen ihmiseen ja vastuussa tuotteesta jota käyttää, myy tai muuten levittää. Vankeutta jopa 2 vuotta.

Miten ne temun tuotteet voi olla vaarallisia kun suomessa niitä temun tuotteita myy taas kaikki kaupat? 

Et ole näköjään ottanut selvää asioista, kyllä kannattaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kannattaa suosia laadukkaita suomalaisia firmoja temun sijaan. esim lux beds, nothing beds, ultimate market ym

Osteletko sä sänkyjä kaikille joululahjaksi?

Varakkaat ostelee isoja lahjoja. Olen esimerkiksi ostanut miehelleni joululahjaksi auton.

Iso lahja voi olla myös jättikokoinen ilmapallo. Tai vaikka pehmosydän.

https://static.partyking.org/fit-in/1300x0/products/original/gigantiskt…

Vierailija
44/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukes varoittaa Temusta. Lähes kaikki lastentarvikkeet testattu vaarallisiksi. Temu-ostaja on maahantuojan asemassa, jopa pahemmassa koska se henkilöityy yhteen ihmiseen ja vastuussa tuotteesta jota käyttää, myy tai muuten levittää. Vankeutta jopa 2 vuotta.

Miten ne temun tuotteet voi olla vaarallisia kun suomessa niitä temun tuotteita myy taas kaikki kaupat? 

Maahantuojalla on vastaanottotarkistukset, tuotevastuut, tullitarkastukset, viranonomaisten, tekemät tarkistukset jne. Mun tutun virmassa jatkuvasti käy Tukesin ja Valviran väkeä. Mutta se tärkein: maahantuojan ammattiostajat tekevät paljon työtä ennekuin tilaavat mitään, cerfifikaatit ja tuotteet ovat kunnossa.

Temu- ostaja saa toisen (kopio) tehtaan sekundaa vailla mitään turvaa. Et saa ostettua samaa tavaraa mitä Prismassa on. Todista se!

Temusta saat kaiken paskan mitä kehtaavatkin lähettää.

Vierailija
45/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kannattaa suosia laadukkaita suomalaisia firmoja temun sijaan. esim lux beds, nothing beds, ultimate market ym

Osteletko sä sänkyjä kaikille joululahjaksi?

Varakkaat ostelee isoja lahjoja. Olen esimerkiksi ostanut miehelleni joululahjaksi auton.

Okei. En ole ennen kuullut sänky- ja auto-joululahjoista, en edes varakkailta. Huvinsa kullakin 🤷

Vierailija
46/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan ostanut mitään tuolta. 

Vierailija
47/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kiva selitellä lapsille joulupäivänä ettei lapsityövoimalla tehty kiinapaska kestä kuin päivän. 

No miten suomalaisten kiinapaskat kestää sitten?

Kenenkään ei käsittääkseni ole pakko ostaa kiinapaskaa, ei varsinkaan lahjaksi muille.

Vierailija
48/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiva selitellä lapsille joulupäivänä ettei lapsityövoimalla tehty kiinapaska kestä kuin päivän. 

Alle 16-vuotiaat eivät saa työskennellä kiinassa.

Vierailija
49/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä valinta. Itse tilaan kaikki käyttötavarani aliexpressistä. Edullista laadukasta tavaraa halvalla eikä penniäkään mene purran korruptiohallitukselle, mistä tulee vielä extra hyvä mieli

Itse tilaan kaikki seksileluni. Ihanan yllättävää.

Vierailija
50/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOTIMAA

Lähes kaikki Kiinasta tilatut halpistuotteet ovat vaarallisia - TUKES varoittaa erityisesti lastentarvikkeista

Ostosten tekeminen netissä on lisääntynyt viime vuosina radikaalisti. Erityisesti EU:n ulkopuolelta ostaminen houkuttelee halpojen hintojen vuoksi. Turvallisuus- ja kemikaalivirasto Tukes päätti testauttaa ja tarkastella näissä kaupoissa myytävien, suomalaiskuluttajien suosiossa olevien tuotteiden turvallisuutta. Tulokset ovat huolestuttavia

lähde: iltalehti

Vierailija
51/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuliko nopeasti perille? saitko kaiken mitä maksoit?

Minulle ainakin tuli perille muutamassa päivässä eikä toimitusmaksuja.

Siinähän olette onnenne huipulla raukat.

Ei tartte teititellä! Hölömö.

Vierailija
52/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temu 💚

Jos minä nyt haluaisin ostaa krääsää niin miksi en ostaisi sitä halvemmalla kuin joistain "muka_halpakaupoista" Suomessa. Kenenkään ei nyt tarvitse kysyä, miksi ostan krääsää. Ostanpahan vaan. En kuitenkaan laita rahojani tekokynsiin, - hiuksiin, ym. muuhun paskaan, johon muiden mielestä kannattaa sijoittaa satasia. Tonneja?

Vierailija
53/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei käsittääkseni ole pakko ostaa kiinapaskaa, ei varsinkaan lahjaksi muille.

On vastuutonta ostaa lapselle vaaralliseksi todettua Temu- tavaraa. Millainen vanhempi tekee sitä? Mitä hänen päässään liikkuu? 

Vierailija
54/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen samoin, jotakin haluan ostaa lapsille, miehelle ja toki itselle. Rahaa ei ole ostaa suomesta.

Vuosi sitten ostin myös temusta, mikään ei ole hajonnut, vaatteet kestäneet hyvin.

Vierailija
55/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pienituloinen ja kummasti riitti raha ostaa Stockalta lahjoja. Pitäisiköhän sinun elää tulojesi mukaan ja muutenkin takoa vähän arkijärkeä päähäsi, jos valinnat on noin äärettömän typeriä.

Vierailija
56/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KOTIMAA

Lähes kaikki Kiinasta tilatut halpistuotteet ovat vaarallisia - TUKES varoittaa erityisesti lastentarvikkeista

Ostosten tekeminen netissä on lisääntynyt viime vuosina radikaalisti. Erityisesti EU:n ulkopuolelta ostaminen houkuttelee halpojen hintojen vuoksi. Turvallisuus- ja kemikaalivirasto Tukes päätti testauttaa ja tarkastella näissä kaupoissa myytävien, suomalaiskuluttajien suosiossa olevien tuotteiden turvallisuutta. Tulokset ovat huolestuttavia

lähde: iltalehti

Jos joku tilaa lapsilleen tuolta lahjoja, niin siinä on pelissä ihan luonnonvalinta. Onnea vaan.

Vierailija
57/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vastuutonta ostaa lapselle vaaralliseksi todettua Temu- tavaraa. Millainen vanhempi tekee sitä? Mitä hänen päässään liikkuu? 

Tyhmä vanhempi. Ei Temusta ketkään älyköt tilaa. Innokkain temuttaja kenet tiedän on ihan huuhaa-tyyppi, haksahtaa verkostomarkkinointeihin ja menestyjäkoulutuksiin.

Vierailija
58/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aidosti suomalaisille...

Vierailija
59/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on kiva lahjan saajan heittää lahjat suoraan roskiin, siis varsinkin lelut. Ikävää lapsille.

Mutta ajatushan on tärkeintä eikö vain?

Vierailija
60/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Temun demonisointi on erikoista. Samaa ei ole kohdistunut aiemmin muihin kiinakauppoihin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä