Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin joululahjat Temusta

Vierailija
17.11.2024 |

Näin keskituloisena palkansaajana tuo oli käytännössä se, mihin oli varaa. 

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukes varoittaa Temusta. Lähes kaikki lastentarvikkeet testattu vaarallisiksi. Temu-ostaja on maahantuojan asemassa, jopa pahemmassa koska se henkilöityy yhteen ihmiseen ja vastuussa tuotteesta jota käyttää, myy tai muuten levittää. Vankeutta jopa 2 vuotta.

No, eipähän sitten näiden temuvanhempien lapset sentään lisäänny kun hormonimyrkyt vinouttavat kehityksen ja aiheuttavat siittiökatoa, lapsettomuutta jne. Varmaan kaikkien etu loppupeleissä.

Vierailija
62/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temusta yhden euron rannekello miehelle. 

Minä ostin (en eurolla, muutaman euroa meni) ja pari päivää niin lakkasi toimimasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kuution äidinmaidonkorviketta kummipoikaa varten temusta

Vierailija
64/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kuution äidinmaidonkorviketta kummipoikaa varten temusta

Kuutio se on millimetrinkin kuutio (mm3). Mutta aina enemmän kuin sinun aivojesi tilavuus.

Vierailija
65/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä valinta. Itse tilaan kaikki käyttötavarani aliexpressistä. Edullista laadukasta tavaraa halvalla eikä penniäkään mene purran korruptiohallitukselle, mistä tulee vielä extra hyvä mieli

Juuri näin, itsekkin nautin kun tiedän ettei tämä paskahallitus saa pennijeniä minulta kun tilaan tavarat tuolta.

Sen paskahallituksen ansiosta olette kuitenkin vielä elossa tekin.

Vierailija
66/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä valinta. Itse tilaan kaikki käyttötavarani aliexpressistä. Edullista laadukasta tavaraa halvalla eikä penniäkään mene purran korruptiohallitukselle, mistä tulee vielä extra hyvä mieli

Juuri näin, itsekkin nautin kun tiedän ettei tämä paskahallitus saa pennijeniä minulta kun tilaan tavarat tuolta.

Itsekin käyn Ruotsin puolelta silloin tällöin ostoksilla ja aina hymyilyttää tullin kohdilla kun jää veroeuroja Suomella saamatta:)

Sinunlaisia ei onneksi kovin paljon ole. Olet isänmaan petturi. Tuskin olet armeijaakaan käynyt ja nostat tukiaisia joka kuukausi.

Vierailija
67/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kiva selitellä lapsille joulupäivänä ettei lapsityövoimalla tehty kiinapaska kestä kuin päivän. 

Ostin pojalle "oikeasta" kaupasta radio ohjattavan auton.  Poika avasi paketin ja riemastui... "Valmiiksi rikki, ei tarvitse itse hajottaa". Oli pyörän taka-akseli irti.

Jos näin oli, sen olisi saanut vaihtaa ehjään. Temu-ostoksista tuskin hyvitystä saa.

Vierailija
68/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa saada  temusta rahaa kun 24/7 sitä täälläkin mainostaa

Vierailija
69/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa jos väität olevasi keskituloinen, minä nimittäin olen keskituloinen palkkani on bruttona 3500e/kk ja minulla riittää rahat varsin hyvin enkä ole huomannut mitään muutosta elämässäni. Nyt jää oikestaan enemmän rahaa käteen minulla koska ansiotuloverotus keveni. 

sinulla on varmaan puoliso, joka maksaa talon, auton, vakuutukset, sähköt, bensat, jätemaksut, kiinteistöverot ym niin sinulle jää rahaa shoppailuun

Entä jos näin onkin, olet selvästi kateellinen.

Vierailija
70/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tämän ajan paskaa.

Mikä ihme siinä on, että perustella muille tekojaan. Itse annan lahjaksi sitä, mitä joku haluaa. En sitä, mitä saan halvimmalla. 

Minulle on tärkeää kannnattaa suomalaista ja nämä kiinakrääsät jää väliin.

Miksi edes teit alotuksen ? Ihan yhtä tyhmä aloitus, kuin on tekijäkin

Vierailija
71/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tilaa mistään. Mä ostan täältä satasella 4 lahjaa.

Vierailija
72/72 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä Temun demonisointi on erikoista. Samaa ei ole kohdistunut aiemmin muihin kiinakauppoihin

Nykyään asiasta on puhuttu enemmän ja ihmiset ovat alkaneet ymmärtää tuon temun vaarallisuuden. Toki on pieni joukko sosiaaliavustusten varassa eläviä jotka sieltä ostavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi