Minkä alle kympin joululahjan sinä haluaisit?
Lahjan täytyy maksaa jotain yhden euron ja kymmenen euron väliltä. Mitä siihen hintaluokkaan osuvaa sinä haluaisit joululahjaksi?
Kommentit (368)
Vierailija kirjoitti:
2 CD levyä tai DVD tai pari tuoremehu purkkia.
Joululahjaksi? Jotain rajaa nyt sentään.
Essencen valkoinen luomivärinappi tai vedenkestävä ripsari, lyhty jossa led, Twist-suklaapussi tai valkoista Tobleronea, värikkäät led-valot. Tuossa ainakin kivoja juttuja mitä saa tuolla budjetilla🙂
En haluaisi mitään noin halpaa.
Jotkut varakäsineet. kun niitä aina hukkuu koirankusetuslenkillä.
En halua mitään, emme vietä krääsäjuhlia.
Hyviä kympin lahjoja on glögi, konvlehtirasia,
LV 250ml Biohajoava suihkusaippua ja 2kpl John West Ruodottomia sardiineja tomaattikastikkeessa 95g
Mä tykkäisin joulukukasta.
Vieläkö kympillä saa leffalipun?
Marlin glögipullo tai pöytäkynttilä.
1000 palan palapeli. Joku tietenkin sanoo, että kympillä ei saa, mutta just vähän aikaa sitten näin Prismassa paljon kivoja ja hinta oli 9,95 e.
Itse asiassa jo ostinkin yhden jouluisen itselleni lahjaksi.
Jos itse saa valita, niin joku hyvä neulelehti, hinnat yleensä alle 10€. Toisaalta lahjan saannin jännitys on se ettei tiedä mitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on työpaikan pikkujoulut ja sinne viedään aina n 5 e maksava lahja. Olen vienyt konvehtirasian, heijastimen( niitä tarvii tähän aikaan, jonku nätimmän olen ostanut), glögiä ja pallopipareita, ässäarvan ja viimevuona kivan tuikkukipon ja servetit( jouluiset).
Olen yrittänyt ostaa sellaista, mikä ilahduttaa ja jos ei voi pistää eteenpäin. 10 e ostaisin villasukat kirpparilta tai lapaset.
Toivottavasti kukaan ei myy villasukka tai lapasia kympillä.
Muutenkin kyse oli mitä haluaisit, ei mitä olet ostanut. Miettikää nyt oikeasti ja rehellisesti. Kiva tuikkukippo JA servetit. Vitosella. Kiva tuikkukippo siis noin 2e. Kiva? Kuka haluaa kotiinsa yhden kivan muiden kanssa erilaisen tuikkukipon? Ei kukaan. Ja ne 2-3e kivat jouluiset servetit. Kuka niitä _haluaa_? Tiedän, että moni ostaa, Mut siitä ei nyt ollut kyse.
Kaikkein paras olisi saada lahjakortti, jonka sisällä on kymppi ja hyvän joulun toivotus. "Hauskaa joulua ja osta itsellesi jotain pientä mistä tykkäät."
Muuten olisi itsetehdyt villasukat paras lahja, mutta kukaan ei pysty tekemään sukkia, jotka sopivat Penalle, Pirjolle ja minulle. Paitsi jos lahjan saaja arvotaan nimellä ja pidetään salassa? Lahjaksi annettujen, itse tehtyjen sukkien arvoa ei voi määritellä rahallisesti, varsinkaan jos käyttää jämälankoja.
Normal kaupasta saa alle kympillä La Riven ihan kelpo hajuvesiä, nuo on kopioita kalliimmista ja niitä lehdissä on kehuttu.
Jollekin vähävaraiselle nuorelle tytölle/naiselle tuolta joku hyvä tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Pieni lego-paketti
Infiltrator-tenava havaittu.
En ole. Et näköjään seuraa trendejä, kun et tiedä millasia heijastimia tällä hetkellä on. Turvallisuuskysymys on myöskin ajankohtainen just nyt.
Ihan täällä Helsingissäkin.