Minkä alle kympin joululahjan sinä haluaisit?
Lahjan täytyy maksaa jotain yhden euron ja kymmenen euron väliltä. Mitä siihen hintaluokkaan osuvaa sinä haluaisit joululahjaksi?
Kommentit (368)
Vierailija kirjoitti:
Suklaata tai kahvipaketin. Kunnon villasukkia ei tuolla hinnalla saa, niitä toivon oikeasti.
Itse tehtynä saa. Lankaa saa jo muutamalla eurolla ja voi tehdä vahvistetun kantapään, niin kestää.
Vierailija kirjoitti:
Villasukat tai konvehtirasian.
Villasukat kympillä??? What..
Löysin Tori.fi sivulta alle kympillä itselleni joululahjan.
Salmiakkia!!! Jostain syystä en koskaan saa salmiakkia lahjaksi vaikka aina toivon. Toinen on lämmin halaus, joka ei maksa mitään ja sitäkään en saa. Miksi kysyä toiveita jos ei aio niitä koskaan toteuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Fazerin sinistä levyllisen.
Kympillä viisi kpl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon heijastin! Kuuleeko joulupukki.
Ok, mummo.
En ole. Et näköjään seuraa trendejä, kun et tiedä millasia heijastimia tällä hetkellä on. Turvallisuuskysymys on myöskin ajankohtainen just nyt.
Ihan täällä Helsingissäkin.
Ja mitäpä se haittais, vaikka olis mummokin! Minä olen, ja näyn mielelläni!
Koko rahalla hedelmiä; päärynöitä, mandariineja, viinirypäleitä, verigreippejä, omenapäärynöitä, sharonia.... (ei omenoita ja banaaneja, kiitos). Olisi niin kiva joskus syödä hedelmiä ihan laskematta milloin voin syödä puolikkaan omenan ja huomenna ehkä pienen banaanin tai puolikkaan isosta.
Puuilosta ostin tänään kympillä unisukkia kolme pakettia, eli sukkia tuli kuusi paria.
Kertakäyttökäsineitä siivoukseen, pesen suihkuhuoneen ne kädessä.
Kuukaudeksi Netflixin. Maksaa reilu 9€.
Jotain, mikä kuluu pois. Teetä, kahvia, olutta. Minulla on tarpeeksi kaikkea alle kympin hintaista tavaraa.
Ei kun ei olekaan. Jos löydät jostakin tarran, jossa lukee "Ei mainoksia. Ei ilmaisjakelua.", niin sellaisen ottaisin kyllä.
Mikä tahansa lahja taiteilijatarvikkeita myyvästä Temperasta olisi mieleinen.
Joulukukan. Yksittäinen hyasintti maksaa 7e.
Minulle kelpaisi joulukukka (esim. hyasintti), tai jotain pientä syötävää (juustot, hillot). Myös jonkun laittama idea joulukorteista joissa on valmiina postimerkit oli kiva, tulisi joskus niitäkin lähetettyä.
suikkarin