Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä hyvävartaloinen, tunnetko, että muut olisivat kateellisia?

Vierailija
16.11.2024 |

Tunnetko, että muut ei-niin-tiukkavartaloiset olisivat kateellisia vartalostasi? Esimerkiksi pukuhuoneissa tai ihan missä vain?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin naurattaa ja ihmetyttää kun jotkut pitävät iän takia lihomista automaattisena.Se vain vaatii tiettyjä toimenpiteitä.

Vierailija
42/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä nyt on kenellekin hyvä vartalo. Jotkut tykkää laihasta ja joillekin se on slim fit. Joillekin vähänkin enemmän lihaksikas on liian treenattu. Vaikka olisi hyvävartaloinen niin ei kai sitä oleta että kaikki nimenomaan kateellisia siitä olisi.

Kyllä se aika universaali käsite on, mikä on kaunis vartalo, sanot sinä mitä tahansa. Sopivasti sporttinen mutta kuitenkin hoikka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mulle on jopa kerran eräs nainen sanonut suoraan, että on kateellinen vartalostani. Ihan noilla sanoilla 😃

Ja sinä kuuntelet vain sitä yhtä sanomaa. Eikä sinulle ole koskaan mitään kaunista sanottu? Tai vilpittömästi kehuttu? Ja oliko tuo pahantahtoinen kateus? En usko. 

On monesti sanottu kauniisti, ja on monesti kehuttu vilpittömästi.

En minä tarkoittanut sitä että kaikki kadehtisivat minua pahanrahtoisesti, pointtini oli vaan että jotkut kyllä kadehtivat vartaloani. 

Niin, eli olet samaa mieltä, että pääsääntöisesti ihmiset eivät ole kateellisia sinun kropasta. Yksittäiset ihmiset, joilla on sillä hetkellä pahaolo itsensä kanssa voi olla. Huomenna ei enää välttämättä olekaan. 

Tärkeintä tässä keskustelussa on minusta muutenkin se kuinka kateutta edes katsotaan. 

Vierailija
44/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä nyt on kenellekin hyvä vartalo. Jotkut tykkää laihasta ja joillekin se on slim fit. Joillekin vähänkin enemmän lihaksikas on liian treenattu. Vaikka olisi hyvävartaloinen niin ei kai sitä oleta että kaikki nimenomaan kateellisia siitä olisi.

Kyllä se aika universaali käsite on, mikä on kaunis vartalo, sanot sinä mitä tahansa. Sopivasti sporttinen mutta kuitenkin hoikka. 

Ei se ihan noin yksiselitteinen asia ole. Toiset pitävät naisilla isoimmista rinnoista, toiset pienemmistä. Toiset tykkäävät lyhyistä ja toiset pitkistä ja hoikista. Toiset pitää, että kylkiluun näkyy, Toiset taas eivät ja jne. Hoikassakin vartalossa on paljon erilaisia variaatioita. 

Vierailija
45/46 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa sut kuvittelemaan, että kaikki tuntisivat kateutta tuollaisesta? Mä en oikein ymmärrä tuollaista kateutta mistään asiasta. Lapsena saatoin olla jostakin kateellinen, mutta kasvoin siitä kyllä yli. En jaksa olla kateellinen vaan mielummin ihastelen esim. kauneutta.

Sanottiinko avauksessa, että kaikki tuntisivat kateutta? Kysyttiinkö, että tunnetko sinä kateutta?

No aloitus nyt vain on suoraan sanottuna typerä. Mä saan osallistua tähän keskusteluun etkä sä voi sitä estää. 

Sanoiko edellinen, että et saisi osallistua keskusteluun? Yrittikö joku estää? 

Vierailija
46/46 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mulle on jopa kerran eräs nainen sanonut suoraan, että on kateellinen vartalostani. Ihan noilla sanoilla 😃

Sanooko oikeasti kateellinen ihminen sen suoraan, vai oliko tuo vain tökerö kehu?

Mä aikaisemmin aika usein sanoin olevani kateellinen jostain, kun yritin vain sanoa jollekin kehun. Sitten kun joku uskoi, että oikeasti olen kauhean kateellinen ihminen, niin tajusin lopettaa sanomasta noin. Oikeasti en kadehdi ketään ja pidin itse tuota sanomista vain jonkinlaisena kohteliaisuutena. Ennen sanoin siis vaikka, että oi mikä ihana loma teillä on suunnitteilla, oikein kateeks käy. Nykyään jätän tuon kateeks käymisen pois siitä 😀 ettei tule väärää käsitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi