Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä hyvävartaloinen, tunnetko, että muut olisivat kateellisia?

Vierailija
16.11.2024 |

Tunnetko, että muut ei-niin-tiukkavartaloiset olisivat kateellisia vartalostasi? Esimerkiksi pukuhuoneissa tai ihan missä vain?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että moni on kateellinen vartalostani.

https://i.media.fi/incoming/i5yrrr/9211820.jpg/alternates/FREE_1440/921…

Vierailija
22/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa en koe. Päin vastoin. On ihmisiä, jotka ovat tulleet kysymään kadulla, että miten minulla voi olla niin timmi kroppa. Jopa miehet.  Enemmän siis kehuja kuulee. En muutenkaan usko, että suurin osa ihmisistä on kateellisia kauneudesta tai kropasta. Se on harvinaista, mutta toki yksittäiset tapaukset voivat jäädä mieleen. Pääsääntöisesti siis eivät ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomaa kun muut naiset vilkuilee peppua ja rintoja 😉

N27

Vierailija
24/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Vierailija
25/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt tiedä ollaanko kateellisia, mutta joskus olen kuullut vähättelyä tyyliin "No, hyvähän se on käydä urheilemassa jatkuvasti jos ei ole muuta tekemistä" tai "Mulla on sellainen aineenvaihdunta että en pysyisi hoikkana vaikka eläisin juuri niin kuin sinä".

Vierailija
26/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen huomaa kun muut naiset vilkuilee peppua ja rintoja 😉

N27

Ai kateellisena? Ihailla he eivät tietenkään voi. Voi hyvänen aika. 

T: Tuo ylempi kirjoittaja, joka ei kyllä saa kateutta. Paljon enemmän kehuja. 

Vierailija
27/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mulle on jopa kerran eräs nainen sanonut suoraan, että on kateellinen vartalostani. Ihan noilla sanoilla 😃

Vierailija
28/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mulle on jopa kerran eräs nainen sanonut suoraan, että on kateellinen vartalostani. Ihan noilla sanoilla 😃

Ja sinä kuuntelet vain sitä yhtä sanomaa. Eikä sinulle ole koskaan mitään kaunista sanottu? Tai vilpittömästi kehuttu? Ja oliko tuo pahantahtoinen kateus? En usko. 

Vierailija
29/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ei tarvitse kuvitella mitään.

T. 175 cm ja 59 kg

Vierailija
30/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja laiha ei ole yhtäkuin hyvä kroppa. Se on hyvä muistaa, eli jos sanotaan hoikaksi tai laihaksi, se ei tarkoita, että kommentoija pitää kroppaa hyvänä. Toki, en ymmärrä yleensä noiden sanojen käyttöä kun puhutaan toisen kropasta. 

Vierailija
31/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jotkut ovat kadehtineet. Joskus sen on nähnyt katseesta. 

Vierailija
32/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hoikka varsi ja kuulen siitä jossain muodossa kokoajan. Aina, kun kokoonnumme millä tahansa naisporukalla, on mun vartalo ensimmäisen tunnin sisään puheenaiheena. Esim.

-No sinä se olet pysynyt hoikkana

-Ai sulla on tollanen mekko, toista se on näillä pölkkyjaloilla heh heh, en voisi laittaa mekkoa ikinä

-Helppohan sun on siinä syödä sitä kakkua kun ei missään näy

Ynnä muita vastaavanlaisia kommentteja. Ahdistavaa ja ärsyttävää mutta olen ajatellut että kai se on sitten pohjimmiltaan kateutta. 

Vierailija
33/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti te olette sitä mieltä, että jos yksi tai kaksi tai 10, on sanonut olevansa kateellinen, niin silloin ollaan kateellisia. Miten ne muut maailman ihmiset? Eikö niitä lasketa ollenkaan? Tilastollisesti ihmiset eivät varmasti ole kateellisia kauneudesta tai kropasta. Muutamat kyllä, mutta ei se tee siitä yleistä. 

On mullekin sanottu kymmeniä kertoja noin, mutta silti paljon enemmän tulee kehuja ja ei kateellisia. Eli ei. Pääsääntöisesti ihmiset eivät ole kateellisia. 

Vierailija
34/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt on kenellekin hyvä vartalo. Jotkut tykkää laihasta ja joillekin se on slim fit. Joillekin vähänkin enemmän lihaksikas on liian treenattu. Vaikka olisi hyvävartaloinen niin ei kai sitä oleta että kaikki nimenomaan kateellisia siitä olisi.

Vierailija
35/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä kuuntelet vain sitä yhtä sanomaa. Eikä sinulle ole koskaan mitään kaunista sanottu? Tai vilpittömästi kehuttu? Ja oliko tuo pahantahtoinen kateus? En usko. 

On monesti sanottu kauniisti, ja on monesti kehuttu vilpittömästi.

En minä tarkoittanut sitä että kaikki kadehtisivat minua pahanrahtoisesti, pointtini oli vaan että jotkut kyllä kadehtivat vartaloani. 

Vierailija
36/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Ylipäätään en koskaan ajattele kenenkään kadehtivan minua, varmaan siksi kun en itse ole kateellinen oikein mistään. 

Vierailija
37/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miksi miettisin mitä joku muu vartalostani ajattelee?

Vierailija
38/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tunnen 

Vierailija
39/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti te olette sitä mieltä, että jos yksi tai kaksi tai 10, on sanonut olevansa kateellinen, niin silloin ollaan kateellisia. Miten ne muut maailman ihmiset? Eikö niitä lasketa ollenkaan? Tilastollisesti ihmiset eivät varmasti ole kateellisia kauneudesta tai kropasta. Muutamat kyllä, mutta ei se tee siitä yleistä. 

On mullekin sanottu kymmeniä kertoja noin, mutta silti paljon enemmän tulee kehuja ja ei kateellisia. Eli ei. Pääsääntöisesti ihmiset eivät ole kateellisia. 

En ymmärrä miten sulla on tämä ketju mennyt noin pahasti ihon alle. Jotkut kadehtivat hyvää vartaloani, jotkut ihailevat sitä, joillekin se ei herätä mitään tunteita. Ei kai täällä nyt kukaan ole väittänyt, että KAIKKI kahdehtisivat heidän vartaloaan?

Vierailija
40/46 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten sulla on tämä ketju mennyt noin pahasti ihon alle. Jotkut kadehtivat hyvää vartaloani, jotkut ihailevat sitä, joillekin se ei herätä mitään tunteita. Ei kai täällä nyt kukaan ole väittänyt, että KAIKKI kahdehtisivat heidän vartaloaan?

Meni ihon alle, koska hänellä itsellään ei ole kaunista vartaloa. Ohis. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi