Sinä hyvävartaloinen, tunnetko, että muut olisivat kateellisia?
Tunnetko, että muut ei-niin-tiukkavartaloiset olisivat kateellisia vartalostasi? Esimerkiksi pukuhuoneissa tai ihan missä vain?
Kommentit (46)
Itse asiassa en koe. Päin vastoin. On ihmisiä, jotka ovat tulleet kysymään kadulla, että miten minulla voi olla niin timmi kroppa. Jopa miehet. Enemmän siis kehuja kuulee. En muutenkaan usko, että suurin osa ihmisistä on kateellisia kauneudesta tai kropasta. Se on harvinaista, mutta toki yksittäiset tapaukset voivat jäädä mieleen. Pääsääntöisesti siis eivät ole.
Kyllä sen huomaa kun muut naiset vilkuilee peppua ja rintoja 😉
N27
No en nyt tiedä ollaanko kateellisia, mutta joskus olen kuullut vähättelyä tyyliin "No, hyvähän se on käydä urheilemassa jatkuvasti jos ei ole muuta tekemistä" tai "Mulla on sellainen aineenvaihdunta että en pysyisi hoikkana vaikka eläisin juuri niin kuin sinä".
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen huomaa kun muut naiset vilkuilee peppua ja rintoja 😉
N27
Ai kateellisena? Ihailla he eivät tietenkään voi. Voi hyvänen aika.
T: Tuo ylempi kirjoittaja, joka ei kyllä saa kateutta. Paljon enemmän kehuja.
Kyllä. Mulle on jopa kerran eräs nainen sanonut suoraan, että on kateellinen vartalostani. Ihan noilla sanoilla 😃
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mulle on jopa kerran eräs nainen sanonut suoraan, että on kateellinen vartalostani. Ihan noilla sanoilla 😃
Ja sinä kuuntelet vain sitä yhtä sanomaa. Eikä sinulle ole koskaan mitään kaunista sanottu? Tai vilpittömästi kehuttu? Ja oliko tuo pahantahtoinen kateus? En usko.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ei tarvitse kuvitella mitään.
T. 175 cm ja 59 kg
Hoikka ja laiha ei ole yhtäkuin hyvä kroppa. Se on hyvä muistaa, eli jos sanotaan hoikaksi tai laihaksi, se ei tarkoita, että kommentoija pitää kroppaa hyvänä. Toki, en ymmärrä yleensä noiden sanojen käyttöä kun puhutaan toisen kropasta.
Varmaan jotkut ovat kadehtineet. Joskus sen on nähnyt katseesta.
Minulla on hoikka varsi ja kuulen siitä jossain muodossa kokoajan. Aina, kun kokoonnumme millä tahansa naisporukalla, on mun vartalo ensimmäisen tunnin sisään puheenaiheena. Esim.
-No sinä se olet pysynyt hoikkana
-Ai sulla on tollanen mekko, toista se on näillä pölkkyjaloilla heh heh, en voisi laittaa mekkoa ikinä
-Helppohan sun on siinä syödä sitä kakkua kun ei missään näy
Ynnä muita vastaavanlaisia kommentteja. Ahdistavaa ja ärsyttävää mutta olen ajatellut että kai se on sitten pohjimmiltaan kateutta.
Oikeasti te olette sitä mieltä, että jos yksi tai kaksi tai 10, on sanonut olevansa kateellinen, niin silloin ollaan kateellisia. Miten ne muut maailman ihmiset? Eikö niitä lasketa ollenkaan? Tilastollisesti ihmiset eivät varmasti ole kateellisia kauneudesta tai kropasta. Muutamat kyllä, mutta ei se tee siitä yleistä.
On mullekin sanottu kymmeniä kertoja noin, mutta silti paljon enemmän tulee kehuja ja ei kateellisia. Eli ei. Pääsääntöisesti ihmiset eivät ole kateellisia.
Mikä nyt on kenellekin hyvä vartalo. Jotkut tykkää laihasta ja joillekin se on slim fit. Joillekin vähänkin enemmän lihaksikas on liian treenattu. Vaikka olisi hyvävartaloinen niin ei kai sitä oleta että kaikki nimenomaan kateellisia siitä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä kuuntelet vain sitä yhtä sanomaa. Eikä sinulle ole koskaan mitään kaunista sanottu? Tai vilpittömästi kehuttu? Ja oliko tuo pahantahtoinen kateus? En usko.
On monesti sanottu kauniisti, ja on monesti kehuttu vilpittömästi.
En minä tarkoittanut sitä että kaikki kadehtisivat minua pahanrahtoisesti, pointtini oli vaan että jotkut kyllä kadehtivat vartaloani.
En tunne. Ylipäätään en koskaan ajattele kenenkään kadehtivan minua, varmaan siksi kun en itse ole kateellinen oikein mistään.
En. Miksi miettisin mitä joku muu vartalostani ajattelee?
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti te olette sitä mieltä, että jos yksi tai kaksi tai 10, on sanonut olevansa kateellinen, niin silloin ollaan kateellisia. Miten ne muut maailman ihmiset? Eikö niitä lasketa ollenkaan? Tilastollisesti ihmiset eivät varmasti ole kateellisia kauneudesta tai kropasta. Muutamat kyllä, mutta ei se tee siitä yleistä.
On mullekin sanottu kymmeniä kertoja noin, mutta silti paljon enemmän tulee kehuja ja ei kateellisia. Eli ei. Pääsääntöisesti ihmiset eivät ole kateellisia.
En ymmärrä miten sulla on tämä ketju mennyt noin pahasti ihon alle. Jotkut kadehtivat hyvää vartaloani, jotkut ihailevat sitä, joillekin se ei herätä mitään tunteita. Ei kai täällä nyt kukaan ole väittänyt, että KAIKKI kahdehtisivat heidän vartaloaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten sulla on tämä ketju mennyt noin pahasti ihon alle. Jotkut kadehtivat hyvää vartaloani, jotkut ihailevat sitä, joillekin se ei herätä mitään tunteita. Ei kai täällä nyt kukaan ole väittänyt, että KAIKKI kahdehtisivat heidän vartaloaan?
Meni ihon alle, koska hänellä itsellään ei ole kaunista vartaloa. Ohis.
Tiedän, että moni on kateellinen vartalostani.
https://i.media.fi/incoming/i5yrrr/9211820.jpg/alternates/FREE_1440/921…