Paljonko sinä maksat talvitakista tai talvikengistä
Kommentit (47)
Viimeksi maksoin Luhdan takista ( -50 %) 90 e ja kengät viime vuonna 245 e
700e maksoin takista n 8v sitten, menee vielä monta vuotta. Kenkiä mietin nyt pitkään raaskinko ostaa 240e maksavat, mutta päädyin satasen halvempaan malliin. Kengät rikon yleensä parissa vuodessa.
Jos takki on laadukas, klassinen ja himoitsemani takki joka menee sen plus 10 vuotta omassa kategoriassaan niin olen valmis satsaamaan 1000e. Talvikengistä max 300, siinä kategoriassa löytyy jo paljon valinnanvaraa.
Vierailija kirjoitti:
700e maksoin takista n 8v sitten, menee vielä monta vuotta. Kenkiä mietin nyt pitkään raaskinko ostaa 240e maksavat, mutta päädyin satasen halvempaan malliin. Kengät rikon yleensä parissa vuodessa.
Ja täydennän, että käytön talvisin vain tätä yhtä takkia. Kengissä minulla on varalla vaelluskengät, jos nämä asiallisemman eivät ole käyttökunnossa.
kummastakin korkeintaan satasen, alennusmyynnistä ostan 50%
Takki joka on vedenpitävä 76 e, ostettu viime viikolla, 3 vuotta sitten hommattu goretex talvikengät 130e,vedenpitävät toppahousut 50e,niillä pärjää 10 vuotta
200 euroa kengistä, 1000 euroa takista. Olen maksanut kengistäni yli satasen ja takista ehkä noin 700 euroa. Nämä siis jo useampi vuosi sitten.