Paljonko sinä maksat talvitakista tai talvikengistä
Kommentit (67)
Viimeksi maksoin Luhdan takista ( -50 %) 90 e ja kengät viime vuonna 245 e
700e maksoin takista n 8v sitten, menee vielä monta vuotta. Kenkiä mietin nyt pitkään raaskinko ostaa 240e maksavat, mutta päädyin satasen halvempaan malliin. Kengät rikon yleensä parissa vuodessa.
Jos takki on laadukas, klassinen ja himoitsemani takki joka menee sen plus 10 vuotta omassa kategoriassaan niin olen valmis satsaamaan 1000e. Talvikengistä max 300, siinä kategoriassa löytyy jo paljon valinnanvaraa.
Vierailija kirjoitti:
700e maksoin takista n 8v sitten, menee vielä monta vuotta. Kenkiä mietin nyt pitkään raaskinko ostaa 240e maksavat, mutta päädyin satasen halvempaan malliin. Kengät rikon yleensä parissa vuodessa.
Ja täydennän, että käytön talvisin vain tätä yhtä takkia. Kengissä minulla on varalla vaelluskengät, jos nämä asiallisemman eivät ole käyttökunnossa.
kummastakin korkeintaan satasen, alennusmyynnistä ostan 50%
Takki joka on vedenpitävä 76 e, ostettu viime viikolla, 3 vuotta sitten hommattu goretex talvikengät 130e,vedenpitävät toppahousut 50e,niillä pärjää 10 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Kengät ostan uusina 20-100e, takit käytettynä. Viimeksi maksoin merkkitakista posteineen 50e 3v sitten ja vähän käytettynä. Vielä se on aivan hyvä ja menee varmasti vielä jokusen vuoden.
Löysin torista softshell takin 20 eurolla. Suosin noutoja niin ei tule postikuluja päälle. Uudet takit todella kalliita, hyvin löytää hyväkuntoisia käytettynä. En malta maksaa uudesta takista yli satasta.
Aappee...mihin hevetissä tarvitset tuntemattomien takkien hintoja.... oletko lapsi vai hullu 😝 ....ja toiset mukat vastailee tuuleen.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi maksoin Luhdan takista ( -50 %) 90 e ja kengät viime vuonna 245 e
Niikö teit 🤭
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarkkoja euromääriä. Haluan ostaa laatua ja siitä maksan sen, mitä vaaditaan. En kuitenkaan tuhansia euroja.
Tämän hetkinen takki taitaa olla alle 400 ja kengät 250 euroa.
Minä olen maksanut sen, mitä on kysytty. Olen kuitenkin siinä mielessä tarkka kuluttaja että seuraan kun tuote tulee tarjoukseen tai alennukseen ja ostan vasta sitten. Sen lisäksi en ole muotitietoinen ja käytän vaatteitani ja kenkiäni häpeilemättä niin kauan kuin ne ovat käyttökelvottomat. Niiden hinta/käyttökerta ei siis muodostu loppupäässä kovinkaan suureksi.
Vierailija kirjoitti:
Maksoin 3 euroa takista 2 euroa kengistä. Kirpparilta. Miksi ostaa uutta kun on ihan hyviä vaatteita, joille tulee lisää käyttöikää.
Olen myös ostanut viimeiset vuodet kaikki vaatteeni käytettynä. Myös takit ja kengät. Näitäkin löytyy lähes uudenveroisina, vähänkäytettynä. Kengistäkään en ole koskaan mitään tauteja saanut ja aina katsonut että ei ole linttaan astuttu. Tiedän, että moni ei käytettyjä kenkiä halua, mutta itse jatkan käytettyjen ostamista. Olen saanut Legero ja Tamaris kenkiä parilla kympillä, mitkä omaan jalkaan hyviä. Ja ovat olleet kuin uusia.
Rahasta sen verran tiukkaa, että en maksa yli 100 euroa takista tai kengistä.
Minä ostin kirpputorilta aidon pitkän turkin hintaan 60 euroa ja se on paras pakkastakki. Aivan sama, vaikka katsottaisiin vihaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Aappee...mihin hevetissä tarvitset tuntemattomien takkien hintoja.... oletko lapsi vai hullu 😝 ....ja toiset mukat vastailee tuuleen.
Jos sinua ei kiinnosta niin miksi olet täällä lukemassa ja vastaamassa?
Vierailija kirjoitti:
Takista 150e, kengistä saman verran. Olen matalapalkka alalla.
Voi, niinkö olet ?🤗🤭
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Sain takin ilmaiseksi, ja liimasin viime talviset, rikki menneet kengät.
Niin sitä pittää..
Vierailija kirjoitti:
No jos oikein hyvän hankkisi, niin takki ehkä 40-50€, kengät 20-40.
Jessss , sinä siellä jossakin.
Pari vuotta sitten kierrätyskeskuksesta 15€ takki käy vielä pitkään. Samaan aikaan budget Sportista 35€ kengät voisin uusia 2027 tammikuun alessa, kyllä ne alkutalven menee.
Joutsenen takki 400€ alesta. Käyttöikä on vähintään 10 vuotta, kuten edeltäjällä.
Talviurheiluun löytyi yli 200€ takki 30 eurolla Vintedistä. Uudenveroinen, vedenpitävä.
en ole talvitakkia ostanut viimeiseen 10 vuoteen, sillä vanhat takit (2 eri villatakkia + 1 erilainen talvitakki) on kestänyt tähän saakka.
200 euroa kengistä, 1000 euroa takista. Olen maksanut kengistäni yli satasen ja takista ehkä noin 700 euroa. Nämä siis jo useampi vuosi sitten.