Paljonko sinä maksat talvitakista tai talvikengistä
Kommentit (47)
Takista 150e, kengistä saman verran. Olen matalapalkka alalla.
Vero Modasta takki 69 € ja kengät Prismasta 70 €.
Kengät ostan uusina 20-100e, takit käytettynä. Viimeksi maksoin merkkitakista posteineen 50e 3v sitten ja vähän käytettynä. Vielä se on aivan hyvä ja menee varmasti vielä jokusen vuoden.
Olisinko maksanut satasen talvikengistä kymmenen vuotta sitten. Takki on vieläkin vanhempi. Liikuntavaatteet kuluvat nopeammin.
Käytettynä esim zadaasta saa hyviä takkeja muutamalla kympillä. Lämpimiä kenkiäkin saa alesta muutamilla kympillä uutena, ja eihän ne nyt yhdessä-kahdessa talvessa mene miksikään.
En mitään. Sain takin ilmaiseksi, ja liimasin viime talviset, rikki menneet kengät.
nyt kannattaa kytätä black friday tarjouksia lähiviikkoina. Ainakin zalandolla ollut ihan hyvät alet. Itse maksanut talvitakista alessa n. 120-150e ja kengistä alessa n. 100e, välillä jopa alle. Näillä sitten tarkoitus pärjätäkin useampi vuosi. Kaikista halvimpia kenkiä ei kannata ostaa kun ovat entisiä jo saman kauden aikana.
Takki arkikäyttöön max 50 €, töihin (työskentelen ulkona säällä kuin säällä) max 200 €. Talvikengät max 200 €.
Minun pitää ostaa täksi talveksi kengät ja budjetti lienee max 200 e. Niiden pitää sopia moneen säähän ja maastoon ja tuntua hyviltä. Lämpimän takin ostin viime vuonna, olikohan se joku 70 e. Se on kyllä ihana, kun tarkenee heittää vaikka yöpaidan päälle aamulenkille, ellei kova pakkanen ole. Minulla ei ole paljon kenkiä ja vaatteita, eikä liikaa rahaa. Yritän ostaa toimivaa ja tarpeeseen, ja korjaan pikkuvikoja.
0 €. Olen saanut niin paljon hyväkuntoisia laatuvaatteita ja -kenkiä ilmaiseksi erilaisista köyhille tarkoitetuista keräyksistä yms, että vanhoja täytyy myydä pois jotta uusille riittäisi tilaa.
Talvikenkäni maksoivat 0 euroa (ilmaiset Rieker-kengät) ja talvitakkini maksoi 0 euroa (ilmainen Halti-takki). Löysin molemmat Torin Annetaan-palstalta. Torista voi löytää todella hyväkuntoisia ja jopa uusia ja laadukkaita tuotteita edullisesti. Osan perheen vaatteista, kengistä, astioista, huonekaluista ja harrastusvälineistä olen löytänyt oman paikkakunnan Facebookin Roskalava-ryhmästä. Käyn satunnaisesti myös lähistön kirpputoreilla.
Kerrran ostin Torista valtavan paketin uutta ja lähes uutta tavaraa vain 50 eurolla. Paketissa oli muun muassa uudet merkkiluistimet, lähes käyttämättömät sukset ja monot, paljon ulkovaatteita ja sisävaatteita sekä useammat kengät. Perheenäiti kiittää! Soittaja on voittaja!
Pari sataa varmaankin.
Takkeja käytössä hintahaarukassa 80-150€. Tuo 150oli alessa ja 80 vuodelta 2005 tms.
Kengät on kaikki yli satasen.
Vierailija kirjoitti:
Maksoin 3 euroa takista 2 euroa kengistä. Kirpparilta. Miksi ostaa uutta kun on ihan hyviä vaatteita, joille tulee lisää käyttöikää.
Sama täällä ja säästöä tulee. Ei tartte maksella valtiolle niitä alveja
Katselin just ihastuneensa Haglöfsin myymälässä uutta takkia, 350 euroa. Voin maksaa, koska siinä oli sellaisia ominaisuuksia jotka on mielestäni arvokkaita. En kuitenkaan ostanut vielä, vaan säästän hetkisen sitä varten.
Kengistä noin 200 euroa on mielestäni kohtuullisesti. Silä pitäisi saada hyvin talven olosuhteita kestävät kengät.
Ja jos mainitaan, tuo 350 euron takki ei tosiaan ollut mikään normaali, vaan melko vastaavia saa noin sadalla eurolla. Eli ei ole mkään pakko pistää untuvatakkiin noin paljoa.
H&m pitkä villakangastakki 200€ kengät vielä ostamatta
Talvikengät eivät ole ajankohtaiset hankkia, vanhoista olen maksanut 100-250 kengistä riippuen.
Takki varmaan pitää hankkia, joku vähän kevyempi, ja muutama numero pienempi kuin vanhat. Siihen varaan 100-150 e.
Vierailija kirjoitti:
500€ takki, 300€ kengät
Työtön mies
Näillä jo saa laatua Toinen työtön,joka samalla rahalla ostaa.
Viimeksi 114 euroa Luhta-merkin, en muista ennen ostaneeni. Koko 40 oli sopiva, ollut 42 ja XL-kokoisia.
On myös 15 euroa maksanut takki.
Hinta ei ole yhtä ratkaiseva kuin että on sopiva.
Alet alkaa tammikuussa ja uudet taas huhtikuussa. Jotain 200€ yhteensä. Mutta ne jotka varastaa muiden vaatteita saa Tulikivi järven.