Paljonko sinä maksat talvitakista tai talvikengistä
Kommentit (47)
500€ takki, 300€ kengät
Työtön mies
25e maksoin uudesta toppatakista (Jula);sta. Uudet talvikengät vielä hankkimatta mutta budjetti 0-20e
Molemmista siinä 100€ luokkaa. N47, vakituinen työ
Maksoin 3 euroa takista 2 euroa kengistä. Kirpparilta. Miksi ostaa uutta kun on ihan hyviä vaatteita, joille tulee lisää käyttöikää.
Ei ole tarkkoja euromääriä. Haluan ostaa laatua ja siitä maksan sen, mitä vaaditaan. En kuitenkaan tuhansia euroja.
Tämän hetkinen takki taitaa olla alle 400 ja kengät 250 euroa.
En minä Canada Goosea tarvitse, enkä raaski ostaa, vaikka rahaa olisikin. Lähes koko talven pärjää Peak Performancen kevytuntsikalla. Oikea hinta taisi olla 300€, mutta ostin sen 40%:n alennuksella. Oikein kovia pakkasia varten opn Turon villakangastakki, joka maksoi 300€ ja Ice Peakin toppatakki, joka maksoi muistaakseni 100€.
Ostin aikoinaan Ice Peakin toppasaappaat, kun kävin Lapissa. Olisivatko maksaneet 50€. Muuten pärjään Adidaksen 100€:n Superstarseilla ympäri vuoden.
Vierailija kirjoitti:
200 euroa takista ja 150 kengistä.
Sama, tämän olen valmis maksamaan mutta käytännössä ostan melkein aina alle 100e takkeja ja kenkiä.
En mitään. Mulla on n. 5 vuotta vanhat takki ja talvikengät. En tarvitse vielä uusia. Sata euroa olen molemmista maksanut.
Vierailija kirjoitti:
Maksoin 3 euroa takista 2 euroa kengistä. Kirpparilta. Miksi ostaa uutta kun on ihan hyviä vaatteita, joille tulee lisää käyttöikää.
Minä maksoin 7 euroa toppatakista kengät ostin viime vuonna uutena olisko ollut alle satasen.
Takista max 1000 € ja talvikengistä 300-400€, kunhan istuvat hyvin jalkaani. Minkkiturkista maksoin aikoinaan 3000€.
Ostin juuri uuden takin käytettynä ja taisi olla 70 euroa. Uudet talvisaappaat myös ja ne oli 30 euroa. Ei mulla ole mielenkiintoa kalliimpiin ja ilmeisesti ihan hyvässä kunnossa noi molemmat on. Käytän kuitenkin takin pesulassa ja kengät suutarilla ja ostan uudet pohjalliset kuten kaikkiin kenkiin vähintään kerran vuodessa. Vuositulot 70 000 euroa.
Mulla on takki jossa irrotettava vuori. Maksoi noin 250e vuosia sitten. Sillä olen mennyt kesät talvet. Kovemmille pakkasille on melkein 30 vuotta vanha takki joka on edelleen kuin uusi. Maksoi silloin aikanaan noin 1000 markkaa.
Ostin juuri uuden talvitakin -20% alella 207e.
Möin kylläkin vanhan takkini Torissa hintaan 160e.
Talvikenkiä en uusia tarvitse, kun on viimevuotiset vielä hyvässä kunnossa.
Joku 100e taisi takki maksaa, ihan perustakki. Kenkinä käytän vaelluskenkiä kesät talvet. Ne maksoi lähemmäs 400e mutta niillä on niin hyvä kävellä että on joka euron arvoisia ja on kestänyt jo ainakin 3 vuotta. Kengät kun löytää millä on hyvä kävellä on tärkein. Muilla vaatteilla ei niin väliä
No jos oikein hyvän hankkisi, niin takki ehkä 40-50€, kengät 20-40.
Kengät 150, takki 300. Vuositulot 135k.
200 euroa takista ja 150 kengistä.