Miten suomalaiset saisi vetämään yhtä köyttä?
Toivottavasti tähän ei vastata, että miksi pitäisi. Esim siksi että asumme samassa maassa ja puhumme samaa kieltä suurimmaksi osaksi. Tuo samassa maassa asuminenkin riittää.
Eikö yhtä köyttä vetäminen olisi joka tapauksessa viisaampaa kuin keskenään riitelevä ja toisiaan vihaava joukkio jotka eivät näe mitään yhdistävää tekijää keskenään?
Millaisia asioita tarvittaisiin, että tämä voisi edes jossain määrin toteutua enemmän kuin miltä nykyään vaikuttaa?
Kommentit (733)
Naapuri on valtion virastossa töissä ja tekee usein etätöitä. Pitäisikö hänestä ilmoittaa kyseisen viraston ylimmälle johtajalle Helsinkiin. Tupakalla se hyppii tunnin välein.
"
Kuule, työttömät hakevat 4 työpaikkaa kuukaudessa vähintään ja ne merkitään pankkitunnuksilla työkkärin sivuille.
Lisäksi työttömiä on työkokeilussa ja palkkatukitöissä.
Pitäisikö tästä lähtien aina kahvitauolla haukkua johtajat, jotka ei jatka työsopimuksia?
Olisiko se kivaa? "
Vaikuttaa siltä että sinä kyllä haukut niitä olitpa tauolla tai et.
Vierailija kirjoitti:
Naapuri on valtion virastossa töissä ja tekee usein etätöitä. Pitäisikö hänestä ilmoittaa kyseisen viraston ylimmälle johtajalle Helsinkiin. Tupakalla se hyppii tunnin välein.
Se ulkoiluttaa myös koiraa työaikana.
Pitäisikö johtajalle ilmoittaa.. Lisäksi siellä käy pesukone työaikana.
Vierailija kirjoitti:
"
Kuule, työttömät hakevat 4 työpaikkaa kuukaudessa vähintään ja ne merkitään pankkitunnuksilla työkkärin sivuille.
Lisäksi työttömiä on työkokeilussa ja palkkatukitöissä.
Pitäisikö tästä lähtien aina kahvitauolla haukkua johtajat, jotka ei jatka työsopimuksia?
Olisiko se kivaa? "
Vaikuttaa siltä että sinä kyllä haukut niitä olitpa tauolla tai et.
Ota työttömiä töihin vai oletko huono johtaja, sellanen ilkeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, no jos aloitetaan siitä, että naiset lopettaisi miesvihan. M28
Jospa te miehet lopettaisitte sen naisvihan.
Ole hiljaa nainen kun et mistään mitään ymmärrä!
Enpäs ole. Ja ymmärrän kaikesta enemmän kuin sinä. Ketuttaako? :)
Naisten miesviha on ongelma. Naisten täytyy lopettaa miesviha. Tämä naisten viha suomalaisia miehiä kohtaan ei voi jatkua. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi vakituinen kysyi minulta työpaikalla, että kauanko minun työharjoittelu kestää.
En ole mikään työharjoittelija vaan palkkatukitöissä.
Toisaalta se työharjoittelija olisi ollut motivoituneempi ja kehityskykyisempi kuin sinä. Mutta ihan mielenkiinnosta...Aamuisin kun käyt vessassa, niin miltä se tuntuu kun paska irtoaa paskasta?
Onneksi te vakituiset saatte kohta kenkää.
Jos istut yli 10 minuuttia kahvitauolla niin lähetän sun nimen kaupunginvaltuustoon ja viestin, että sua ei kiinnosta työnteko ja käyt vain lorvimassa työpaikalla. Ja valtiolla ilmoitan susta Helsingin pääkonttoriin ylimmälle johtajalle.
Vanhentuneet tutkinnot ja työkokemusta nolla vuotta. 😅 Ihan syystä sinä työtön olet.
Kokoomus ottaa ensi keväänä säästö ehdotuksia vastaan. Olen ajatellut ehdottaa julkisen ja valtion palkkojen jakamista. 50000 eurolla palkkaa kaksi ihmistä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi vakituinen kysyi minulta työpaikalla, että kauanko minun työharjoittelu kestää.
En ole mikään työharjoittelija vaan palkkatukitöissä.
Toisaalta se työharjoittelija olisi ollut motivoituneempi ja kehityskykyisempi kuin sinä. Mutta ihan mielenkiinnosta...Aamuisin kun käyt vessassa, niin miltä se tuntuu kun paska irtoaa paskasta?
Onneksi te vakituiset saatte kohta kenkää.
Jos istut yli 10 minuuttia kahvitauolla niin lähetän sun nimen kaupunginvaltuustoon ja viestin, että sua ei kiinnosta työnteko ja käyt vain lorvimassa työpaikalla. Ja valtiolla ilmoitan susta Helsing
Vanhentuneet tutkinnot.
Kun olin sairaalassa työkokeilussa niin osastonsihteerillä oli pelkkä peruskoulu ja sihteeri kurssi käytynä.
Nyt noita osastonsihteereitä irtisanotaan kyllä, kun hallitus leikkasi sotesta 500 miljoonaa.
Opiskelu siis odottaa heitä.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ottaa ensi keväänä säästö ehdotuksia vastaan. Olen ajatellut ehdottaa julkisen ja valtion palkkojen jakamista. 50000 eurolla palkkaa kaksi ihmistä töihin.
Niin, että jos Petteri luet tätä ja Arto niin noi julkisen palkat voi jakaa. Se tuo myös töitä yksityiselle, kun on kahdella ihmisellä rahaa parturiin yhden sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, no jos aloitetaan siitä, että naiset lopettaisi miesvihan. M28
Jospa te miehet lopettaisitte sen naisvihan.
Ole hiljaa nainen kun et mistään mitään ymmärrä!
Enpäs ole. Ja ymmärrän kaikesta enemmän kuin sinä. Ketuttaako? :)
Eipä yhtään, koska miehenä kuitenkin päätän aina kaikista asioista. Sekös sinua kenkuttaakin. =)
Vierailija kirjoitti:
Naisten miesviha on ongelma. Naisten täytyy lopettaa miesviha. Tämä naisten viha suomalaisia miehiä kohtaan ei voi jatkua. M28
Totta. Pelkästään tuon sanominen saa naiset alapeukuttamaan ja postamaan miesvihakommentteja. Ja lopulta vaihtavat puheenaiheen.
Pitäisikö laittaa Helsingin Sanomien yleisönosastolle ehdotus tosta julkisen palkkojen jakamisesta niin kokoomuskin näkee ehdotuksen.
Kyllä monet naiset ovat taipuvaisia menemään miesten puolelle monissa asioissa. En ole havainnut tätä niinkään miehissä. Mutta voittehan valaista minua, että minkälaisia ne asiat ovat joissa miehet menevät naisen puolelle ja auttavat näitä jopa viimeisillä voimillaan? Tarkoitatko avio- tai avoliittoa? Kyllä hyvin monet naiset auttavat alkoholisoitunutta miestään siihen asti, että itse sairastuvat. En tiedä sitten, onko se hyvä asia, mutta näin tapahtuu. Vastaavista tilanteista miehillä en tiedä, mutta voisin kuvitella että helpommin tulee tilanne, että mies ei jää katselemaan alkoholisoitunutta vaimoaan. Kertokaa, mitä nämä tilanteet ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, että jos Petteri luet tätä ja Arto niin noi julkisen palkat voi jakaa. Se tuo myös töitä yksityiselle, kun on kahdella ihmisellä rahaa parturiin yhden sijasta.
50 th palkkaa kaksi ihmistä vain puoleksi vuodeksi töihin. Mitä se auttaa yhtään ketään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50 th palkkaa kaksi ihmistä vain puoleksi vuodeksi töihin. Mitä se auttaa yhtään ketään?
Kyllä sillä palkkaa koko vuodeksi 2 ihmistä.
Elinkeinojohtajan 6000 palkalla palkkaa jo 3 ihmistä, kaikki saa 2000 brutto kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monet naiset ovat taipuvaisia menemään miesten puolelle monissa asioissa. En ole havainnut tätä niinkään miehissä. Mutta voittehan valaista minua, että minkälaisia ne asiat ovat joissa miehet menevät naisen puolelle ja auttavat näitä jopa viimeisillä voimillaan? Tarkoitatko avio- tai avoliittoa? Kyllä hyvin monet naiset auttavat alkoholisoitunutta miestään siihen asti, että itse sairastuvat. En tiedä sitten, onko se hyvä asia, mutta näin tapahtuu. Vastaavista tilanteista miehillä en tiedä, mutta voisin kuvitella että helpommin tulee tilanne, että mies ei jää katselemaan alkoholisoitunutta vaimoaan. Kertokaa, mitä nämä tilanteet ovat?
Esim. synnytys.
Pitää kyllä ehdottaa kokoomukselle tota julkisen palkkojen jakamisesta. Saa työttömät töitä.
Teidän ei tarvitse kitistä veroista. Oma palkka toki laskee mutta.
Vierailija kirjoitti:
Pitää kyllä ehdottaa kokoomukselle tota julkisen palkkojen jakamisesta. Saa työttömät töitä.
Teidän ei tarvitse kitistä veroista. Oma palkka toki laskee mutta.
2000 brutto palkasta menee vähemmän veroa kuin 6000 brutto palkasta. Loppuu sitten se kitinä ja itku veroistakin.
Muunsukupuoliset nimenomaan katoavat sillä hetkellä kun sillä ei saa vaivattomasti sosiaalisia irtopisteitä.
Muunsukupuolisia on olemassa globaalissa mittakaavassa pelkästään ylemmän keskluokan valkoisissa vasemmistonaisissa. Missään muualla ilmiötä ei näy.
Mitä tulee ilmastoon, mielestäni kuolema on ihmisille paljon humaanimpi kohtalo kuin se että joutuisi jakamaan muutoin elinkelpoista planeettaa sinunlaisten oman pierun haistelijoiden kanssa.