Miehen kaakaon juonti ärsyttää.
Ei voi juoda kahvia kun on kofeiinia ja tulee herkäksi siitä. Eka tuo oli jopa söpöä, tai herätti hämmennystä mutta nyt tuo pakonomainen kaakaon tarve on alkanut häiritsemään.
Juo aamuisin, töissä, päivällä ja illalla kaakaota ja hirveä stressi jos kaakao on loppumassa. (Ei oikeasti ole vaan puolillaan) Nyrpistelee kahvin hajulle ja ottaa muumin rakkaus halaus purkista kaakaota ja hirveä huuto jos kaakao on loppumassa, puoli kaakaopurkkia on jo paha ja herisyttää sitä edessäni "et sä viitsis? :( " ja mun pitäisi mennä lähikauppaan jos kaakao uhkaa loppua vaikka olisi puoli purkkia vielä jäljellä. Tuo vaan vähentää silmissäni hänen miehisyyttään enkä voi sille mitään! Ahdistaa koko kaakaokriisi ja että elämä pyörii sen v.... Kaakaon ympärillä. Ihan kun hengen hätä olisi kyseessä.
Kommentit (112)
Nyt ei taida olla kyse kaakaosta, vaan taustalla on jotain muuta.
Mä jotenkin tunnistan kaakaoärsytyksen ilmiönä. Johtuu varmaan siitä, että mun nuorempana täysin koopäinen isäni on nyt hoivakodissa oikea naukumaija, ja juo kaakaota.
Asteekit joivat kaakaota ja kaivoivat sydämiä rinnoista miljoonan orjan vuositahtia. Olivatko asteekit aloittajan mielestä 'neitimäisiä" kaakao juonnin tähden? Naisen mieli on erikoinen, naisen mieli keksii mitä tahansa, että voi syyttää jotain toista henkilöä kuin itseään oman sisäisen ajatusmaailmansa sekoamisesta. Huo*a joka myy piirakkaansa vapaaehtoisesti rahanahneutensa takia, syyttää miehiä siitä, että miehet käyvät hänen luonaan. Mitäpä ei nainen keksi, ettei hänen vain tarvitsisi ottaa vastuuta omista teoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo olisi myös etovaa, ei aikuiset juo kaakaota. Eikö persekin pauku kun aikuinen litkii maitoa?
Älä. Hiiva elimistössä. Ja mieti sitä hengityksen lemua, lämmin maito 🤢
Kahvihengityshän se onkin vallan huumaava, hyi hel vetti!
Kyllä on joillakin naisilla ongelmat. Minua eivät miehet edes vilkaise, olen kuin ilmaa heille. Parisuhteesta voin vain haaveilla. Jotkut sitten valittavat, että mies juo kaakaota... Tasan ei mene onnen lahjat.
Anna miehelle tuttipullo joululahjaksi kaakaon juomiseen.
ainoa ongelma tässä yhtälössä on se että hän vaatii sinua hakemaan hänelle kaakaota. Muuten aikuinen ihminen saa juoda mitä haluaa. Toki jos kiskoo jotakin sokru-oboyta 5 mukillista päivässä niin onhan se aika sokeripaukku.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ottaa päähän, eli v'tuttaa, meidän rouvakullan punaviinin juonti. Sitä menee noin 3 litran pahvilaatikollinen parissa päivässä. Kaapissa pitää koko ajan olla kriisivaraa ainakin kaksi laatikollista, muuten minun on turha mitään ehdotella edes saunan päälle.
Rouvasi on alkoholisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ottaa päähän, eli v'tuttaa, meidän rouvakullan punaviinin juonti. Sitä menee noin 3 litran pahvilaatikollinen parissa päivässä. Kaapissa pitää koko ajan olla kriisivaraa ainakin kaksi laatikollista, muuten minun on turha mitään ehdotella edes saunan päälle.
Rouvasi on alkoholisti
Antaako peppua ja imeekö? Mulle kelpaisi.
Kaakao ei ole vain lasten juoma. Joku luulee että on. Voi kun on jäänyt menneisyyteen palstakommentoijat. Eri asia paljonko sitä lipitetään. Kylmään maitoon voi laittaa esimerkiksi.
Jutun luettuani oli pakko ottaa kaakaota itsekin :D
Tuohan on aristokraattien juoma. Hyvää.