Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kaakaon juonti ärsyttää.

Vierailija
16.11.2024 |

Ei voi juoda kahvia kun on kofeiinia ja tulee herkäksi siitä. Eka tuo oli jopa söpöä, tai herätti hämmennystä mutta nyt tuo pakonomainen kaakaon tarve on alkanut häiritsemään.

Juo aamuisin, töissä, päivällä ja illalla kaakaota ja hirveä stressi jos kaakao on loppumassa. (Ei oikeasti ole vaan puolillaan) Nyrpistelee kahvin hajulle ja ottaa muumin rakkaus halaus purkista kaakaota ja hirveä huuto jos kaakao on loppumassa, puoli kaakaopurkkia on jo paha ja herisyttää sitä edessäni "et sä viitsis? :( " ja mun pitäisi mennä lähikauppaan jos kaakao uhkaa loppua vaikka olisi puoli purkkia vielä jäljellä. Tuo vaan vähentää silmissäni hänen miehisyyttään enkä voi sille mitään! Ahdistaa koko kaakaokriisi ja että elämä pyörii sen v.... Kaakaon ympärillä. Ihan kun hengen hätä olisi kyseessä. 

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just otin lämmintä kaakaota ja karjalanpiirakoita munavoilla. Ja olen nainen 

Siis yäk mitä ihmiset tunkee kitusiinsa. Ei taida sinullakaan ihan keijukaisen BMI olla.

BMI on minulla 19, revi siitä. Ja kyllä oli hyvää lämmintä kaakaota ja lämpimiä karjalanpiirakoita 

Pitääpä repiä 😂😂

Ps. Kannattaisi nostaa sitä BMI:tä normaalilukemiin muuttamalla kehonkoostumusta parempaan suuntaan

Normaali BMI 18,5-25 

Vierailija
82/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just otin lämmintä kaakaota ja karjalanpiirakoita munavoilla. Ja olen nainen 

Siis yäk mitä ihmiset tunkee kitusiinsa. Ei taida sinullakaan ihan keijukaisen BMI olla.

BMI on minulla 19, revi siitä. Ja kyllä oli hyvää lämmintä kaakaota ja lämpimiä karjalanpiirakoita 

Pitääpä repiä 😂😂

Ps. Kannattaisi nostaa sitä BMI:tä normaalilukemiin muuttamalla kehonkoostumusta parempaan suuntaan

Normaali BMI 18,5-25 

Tuolla 19 lukemalla henkilöllä lienee lihasmassaa sen verran että juuri ja juuri pysyy ihminen kasassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua taas ottaa päähän, eli v'tuttaa, meidän rouvakullan punaviinin juonti. Sitä menee noin 3 litran pahvilaatikollinen parissa päivässä. Kaapissa pitää koko ajan olla kriisivaraa ainakin kaksi laatikollista, muuten minun on turha mitään ehdotella edes saunan päälle.

No vähän eri asia juoda sivistyneesti viiniä, ku latkia lasten juomaa nokkamukista.

Vierailija
84/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta sitä kaakaota nyt puoleksi vuodeksi kerrallaan joululahjaksi!  

Hei tämä on hyvä idea! Voisin ostaa vielä jotain erikois kaakaota tms siihen liittyvää. Kiitos :) 

Ap

Siis miehen kaakaokriisi vähentää miehisyyttä silmissäsi, mutta silti sinusta on hyvä idea ostaa miehelle kaakaota kuin äiti lapselleen🙄

No paljon vähemmän rahaa menee kun AP ostaa sen lahjaksi kuin että muutenkin joutuu sitä ostamaan.

Mies juo joka tapauksessa sitä niin paljon niihin helpommalla pääsee kun ostaa sen lahjana puoleksi vuodeksi kuin että muutenkin joutuu ostamaan. 

Vierailija
85/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin mennä tästä ottamaan kaakaota. 

Vierailija
86/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakao on hyvää. Juon melkein sitä melkein joka ilta, talvella lämmintä ja kesällä kylmää kaakaota. Surullisinta on se, jos joku ei uskalla tehdä haluamiaan asioita siksi, että ne ovat lapsellisia tai noloja muiden mielestä. 

Joku tuolla aiemmin kirjoittikin hyvin siitä miten normalisoitua se elämän pyöriminen kahvin ympärillä on, ja sitä ei saa kummaksua ollenkaan. Meillä ainakin tietyillä sukulaisilla kauhea huoli aina ennen matkalle lähtöä että saahan sieltä edes kunnollista kahvia, jos ei saa justiinsa samanlaista kuin Juhlamokka niin kyllä on viikko kertakaikkiaan pilalla! 

Vierailija
87/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex joi maitoon tehtyä kaakaota puolen litran kaljatuopista ja vielä oikein kilisytti sitä lusikkaa siihen lasiin kun sekoitti sitä litkuaan. Hyh. 

Kai pääsit traumaterapeutille tällaisen kokemuksen jälkeen?

Vierailija
88/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä kaakaon juontia koska lihottaa ihan sikana

Vierailija
89/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisi kyllä kaikki halut, jos pitäisi kaakaota lipittävää, kiukuttelevaa mieslasta katsoa.

Vierailija
90/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Tsernobyli täyteen kaakkaojauhetta, niinkuin olis jo!

Vierailija
91/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän heiluttaa kaakaopurkkia sun edessä ja vaatii sua menemään ostamaan sitä lisää, miksi mies ei itse mene sitä ostamaan?

Vierailija
92/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex joi maitoon tehtyä kaakaota puolen litran kaljatuopista ja vielä oikein kilisytti sitä lusikkaa siihen lasiin kun sekoitti sitä litkuaan. Hyh. 

Siksi varmaan onkin ex?

Vierailija
93/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille, että ostaa itse kaakaonsa. Miksi sä sitä sille kuskaat?

P.S. Ootteko homopari, kun toi kuulostaa niin homolta?

On taas ylislainen kehitellyt stoorin. Nämä on kyllä ihan viihdyttäviä :D

Vierailija
94/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakao on ihan ok, kerran pari. Mutta jos ottaa enemmän ehkä ne jauheet voi jäädä suolistoon joksikin aikaa, osan vatsa ei tykkää liiasta. Jos kahvi ei sovi, se ei sovi. Kola on sitten seuraava, eikä kukaan ole kehittänyt hapotonta ja soodatonta kolaa, ilman lisäaineita. Entä hauduke ja tee. Tai välipalat. Mehu, vesi, maito?

Vierailija
95/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on teenjuoja, mikä sinänsä ei ärsytä. MUTTA kun siihen kiehuvan kuumaan teehen ei voi laittaa maitoa tai vähän viileätä vettä tai odottaa, että jäähtyy juomakelpoiseksi, vaan sitä pitää alkaa juoda heti ihan hirveän ryystämisen kera. Mutta, kun se on kuumaa - on kommentti, kun valitan ryystämisestä. Oikeasti hermo menee,  ryystäminen kuuluu suljettujen ovienkin taakse toiseen huoneeseen.

Vierailija
96/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa ihan hauska provo 😅

Vierailija
97/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakaon juominen on ok.

Harmi, että mies on niin rajoittunut, ettei hän osaa käydä kaupassa. :(

Vierailija
98/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kunnon mies, kaakao/suklaa on naisten juttuja. 

SULLA ON LAPSMIES kotonasi, niska pers otteella ulos takaisin äitinsä luo kasvamaan. Se ja tämä!

Onko naiset siis LAPSNAISIA kun juovat kaakaota?

Vierailija
99/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ottaa päähän vaimon ainainen siiderin lipitys. Sitte humalassa alkaa mankua seksiä mutta ei kyllä vois vähempää sytyttää ylipainonen humalainen nainen.

Vierailija
100/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veisi kyllä kaikki halut, jos pitäisi kaakaota lipittävää, kiukuttelevaa mieslasta katsoa.

Sanoi nainen ja lipitti kaakaota.