Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kaakaon juonti ärsyttää.

Vierailija
16.11.2024 |

Ei voi juoda kahvia kun on kofeiinia ja tulee herkäksi siitä. Eka tuo oli jopa söpöä, tai herätti hämmennystä mutta nyt tuo pakonomainen kaakaon tarve on alkanut häiritsemään.

Juo aamuisin, töissä, päivällä ja illalla kaakaota ja hirveä stressi jos kaakao on loppumassa. (Ei oikeasti ole vaan puolillaan) Nyrpistelee kahvin hajulle ja ottaa muumin rakkaus halaus purkista kaakaota ja hirveä huuto jos kaakao on loppumassa, puoli kaakaopurkkia on jo paha ja herisyttää sitä edessäni "et sä viitsis? :( " ja mun pitäisi mennä lähikauppaan jos kaakao uhkaa loppua vaikka olisi puoli purkkia vielä jäljellä. Tuo vaan vähentää silmissäni hänen miehisyyttään enkä voi sille mitään! Ahdistaa koko kaakaokriisi ja että elämä pyörii sen v.... Kaakaon ympärillä. Ihan kun hengen hätä olisi kyseessä. 

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hän on kiltti. Älä anna tuon häiritä. Yksikään kaakaota päivittäin juova mies ei ole kumppaniaan pistänyt hengiltä. 

Ja mistäs niin päättelet??

No oletko ikinä nähnyt otsikoissa, että kaakaota päivittäin juova mies lahtasi vaimonsa? :D

Vierailija
42/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita kestää. cocoa itsesi.

Paras 😂😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo olisi myös etovaa, ei aikuiset juo kaakaota. Eikö persekin pauku kun aikuinen litkii maitoa?

Vierailija
44/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo olisi myös etovaa, ei aikuiset juo kaakaota. Eikö persekin pauku kun aikuinen litkii maitoa?

Älä. Hiiva elimistössä. Ja mieti sitä hengityksen lemua, lämmin maito 🤢 

Vierailija
45/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös kaakaossakin ole kofeiinia?

Ja SOKERIA.

Miehellä on jonkinsortin addiktio, jos oikein meteli pitää nostaa ja pelätä, ettei vaan lopu.

Vierailija
46/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta sitä kaakaota nyt puoleksi vuodeksi kerrallaan joululahjaksi!  

Hei tämä on hyvä idea! Voisin ostaa vielä jotain erikois kaakaota tms siihen liittyvää. Kiitos :) 

Ap

Älä sorru tähän. Anna miehen ihan itse pitää huoli siitä, että lohdutustutti on aina saatavilla.

Vierailija
47/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki nykyään ärsyttää mitä toinen tekee erilailla kuin itse? Meillä isä ei ikinä juonut kahvia. Mieheni ei myöskään juonut kahvia. Teetä ja kaakaota hekin joivat. Äitiä ei ärsyttänyt eikä minuakaan ärsyttänyt. Isää ja miestänikään ei ärsyttänyt vaikka äiti ja minä joimme kahvia. Sovussa elettiin ja tiedettiin, että ei kahvia heille.

Tässä ehkä onkin nyt avainasia se, että teillä asia ei ärsyttänyt kumpaakaan. Ap:n tapauksessa mieslapsi nyrpistelee kahville ja vaatii ap:ta ravaamaan kauppaan oman kaakaonsa vuoksi.

Vierailija
48/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa kauheaa. Ap:lle ihan infoksi, että kaikilla kyse ei ole vain herkkyydestä, vaan joillekin kahvi ei ihan oikeasti lääketieteellisesti sovi. Ihan lääkäri voi joskus ohjeistaa jättämään kahvin pois. Kaakaossakin on kofeiinia, mutta määrä on huomattavasti kahvin pitoisuutta vähäisempi.

Vierailija
49/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvinjuojat ovat sata kertaa ärsyttävämpiä, ja sitten vielä huutavat ja vinkuvat päivittäin, jos toinen ei juo kahvia. Tässä tapauksessa tuntuu myös siltä, että et rakasta miestäsi. Jos rakastaisit häntä aidosti, ei se sinua haittaisi eikä ärsyttäisi, että hän tykkää kaakaosta todella paljon. Surullista.

Tämä kommentti teki minut surulliseksi :(

Vierailija
50/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeisin jos mieheni joisi töissä palavereissa kaakaota ja vaikka kylässä. Eikös tuo ole pelkkää sokeria .

Vierailija
51/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei tämä on hyvä idea! Voisin ostaa vielä jotain erikois kaakaota tms siihen liittyvää. Kiitos :) 

Ap

Siis miehen kaakaokriisi vähentää miehisyyttä silmissäsi, mutta silti sinusta on hyvä idea ostaa miehelle kaakaota kuin äiti lapselleen🙄

Vierailija
52/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen juoda kaakaonsa. 

Vierailija
53/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Vierailija
54/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ottaa päähän, eli v'tuttaa, meidän rouvakullan punaviinin juonti. Sitä menee noin 3 litran pahvilaatikollinen parissa päivässä. Kaapissa pitää koko ajan olla kriisivaraa ainakin kaksi laatikollista, muuten minun on turha mitään ehdotella edes saunan päälle.

Vierailija
55/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

te naiset ootte tyhmiä. ei mitään erikoiskaakaoo se tahtoo kaakaonsa niinku se tahtoo. ostat vaan monta kiloo sitä kusista oboyta

Vierailija
56/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään kyllä tämän mun listalle, millaista miestä en ainakaan tahdo: mies, joka juo kaakaota.

Eipä ole aiemmin käynyt mielessäkään, että tuollaisia voi edes olla jotka lipittää jotain lasten juomaa. 

Vierailija
57/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just otin lämmintä kaakaota ja karjalanpiirakoita munavoilla. Ja olen nainen 

Siis yäk mitä ihmiset tunkee kitusiinsa. Ei taida sinullakaan ihan keijukaisen BMI olla.

BMI on minulla 19, revi siitä. Ja kyllä oli hyvää lämmintä kaakaota ja lämpimiä karjalanpiirakoita 

Vierailija
58/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakka oo. hyi ja sillä sipuli

Vierailija
59/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teenjuojatkin ärsyttää valtavasti!

Vierailija
60/112 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just otin lämmintä kaakaota ja karjalanpiirakoita munavoilla. Ja olen nainen 

Siis yäk mitä ihmiset tunkee kitusiinsa. Ei taida sinullakaan ihan keijukaisen BMI olla.

Näinhän se on. Toki tuollainen nyt nostaa painon pilviin. Ei suinkaan mikään muu elämäntapa vaikuta mihinkään.

No jos tuo rasva- ja sokeripläjäys on yksi tavallinen välipala vaan, niin en edes halua tietää mitä menee kurkusta alas muuten. 

Olet näemmä kiukkuinen ja ilkeämielinen. Ei joku karjalanpiirakka ja kuppi kaakaota silloin tällöin tee kenestäkään lihavaa ja sinun ei tarvitsekaan tietää mitä muilla "menee kurkusta alas". Pidäsuuskiinni jo.