Miehen kaakaon juonti ärsyttää.
Ei voi juoda kahvia kun on kofeiinia ja tulee herkäksi siitä. Eka tuo oli jopa söpöä, tai herätti hämmennystä mutta nyt tuo pakonomainen kaakaon tarve on alkanut häiritsemään.
Juo aamuisin, töissä, päivällä ja illalla kaakaota ja hirveä stressi jos kaakao on loppumassa. (Ei oikeasti ole vaan puolillaan) Nyrpistelee kahvin hajulle ja ottaa muumin rakkaus halaus purkista kaakaota ja hirveä huuto jos kaakao on loppumassa, puoli kaakaopurkkia on jo paha ja herisyttää sitä edessäni "et sä viitsis? :( " ja mun pitäisi mennä lähikauppaan jos kaakao uhkaa loppua vaikka olisi puoli purkkia vielä jäljellä. Tuo vaan vähentää silmissäni hänen miehisyyttään enkä voi sille mitään! Ahdistaa koko kaakaokriisi ja että elämä pyörii sen v.... Kaakaon ympärillä. Ihan kun hengen hätä olisi kyseessä.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Häpeisin jos mieheni joisi töissä palavereissa kaakaota ja vaikka kylässä. Eikös tuo ole pelkkää sokeria .
Vähemmän sokeria kuin kaksi palaa, jonka moni laittaa kahviin
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo olisi myös etovaa, ei aikuiset juo kaakaota. Eikö persekin pauku kun aikuinen litkii maitoa?
Kauramaitokin on keksitty.
Juoko hän oikeaa kaakaota vai pesupulverin oloista vaaleaa jauhetta jossa on kaakaota 15% ja loppu sokeria ja muuta töhkää?
Osta Van Houtenia ja sekoita vahva kaakao ja katso juoko.
Jos mies on lihava, kaakaonjuontia katsoo toisin, kuin jos mies on laiha
Minua dissataan kun en juo alkoholia. Kaikkia ei voi miellyttää.
mulle tulee mieleen mies flanelliyökkärissä nalle kainalossa :D ja kaakaota tekemään
Onko asioita jotka eivät ärsyttäisi naisia?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä teenjuojatkin ärsyttää valtavasti!
Kyllä! Määkivät kylässä kun kahvia on tarjolla, että mä voisin ottaa teetä. Ei luoja.
Käy salaa illalla heittämässä kaakaot roskiin. Nauti aamulla draamasta.
Kontrollin tarvetta pohjimmiltaan? Monestihan kontrolloivat ihmiset ärtyvät ja tarttuvat nimenomaan ns pieniin asioihin ja sitten se leviää siitä kaikkiin. Tai ehkäpä todella huonoa itsetuntoa yhdistettynä täydellisyyden tavoittelulla? Opetettu että asiat pitävät olla täsmälleen tietyllä tavalla ja tietynlaisia, tai on epäonnistunut ja huono. Pelkää muiden mielipiteitä ja tuomitsemista pienimpäänkin yksityiskohtaan saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just otin lämmintä kaakaota ja karjalanpiirakoita munavoilla. Ja olen nainen
Siis yäk mitä ihmiset tunkee kitusiinsa. Ei taida sinullakaan ihan keijukaisen BMI olla.
BMI on minulla 19, revi siitä. Ja kyllä oli hyvää lämmintä kaakaota ja lämpimiä karjalanpiirakoita
Pitääpä repiä 😂😂
Ps. Kannattaisi nostaa sitä BMI:tä normaalilukemiin muuttamalla kehonkoostumusta parempaan suuntaan
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo olisi myös etovaa, ei aikuiset juo kaakaota. Eikö persekin pauku kun aikuinen litkii maitoa?
Kaakao on kalliimpaa kuin kahvi. Lisäksi lapset eivät juo kyllä kaakaota, tai aika harva juo. Lapset ovat enemmän sen sokerin perään, mutta yritäpä saada lapsi juomaan kaakaojauhetta jossa ei ole ollenkaan tai on vain vähän sokeria mukana. Ei minusta kuulosta lasten juomalta. Kaakaota voi myös sekoittaa veteen tai kasvijuomiin, ei tarvitse olla lehmänmaitoa.
Pup-pa 👴🏻 Tuo uudet kaakaovasut!
Vierailija kirjoitti:
Sano sille, että ostaa itse kaakaonsa. Miksi sä sitä sille kuskaat?
P.S. Ootteko homopari, kun toi kuulostaa niin homolta?
Ilmiannettu persukäytös.
Miehet kyllä pitää yleensä lapsellisena sitten juoda ainakin julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Eikös kaakaossakin ole kofeiinia?
Hyvin vähän verrattuna kahviin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki nykyään ärsyttää mitä toinen tekee erilailla kuin itse? Meillä isä ei ikinä juonut kahvia. Mieheni ei myöskään juonut kahvia. Teetä ja kaakaota hekin joivat. Äitiä ei ärsyttänyt eikä minuakaan ärsyttänyt. Isää ja miestänikään ei ärsyttänyt vaikka äiti ja minä joimme kahvia. Sovussa elettiin ja tiedettiin, että ei kahvia heille.
Tässä ei varmaan ollut kyse kaakaon juomisen ärsyttävyydestä, vaan sen aiheuttamasta pakkomielteestä ja haitasta perhe-elämälle.
Aika pieni murhe on. Mutta voittehan pitää kaakaoseremonian, maya-intiaanien tyyliin, ripauksella chiliä. Nyt on täysikuukin!
Ja mitä moninaisempia retkiä, kaakaot termarissa. Miksei kaakaoluita voisi harrastaa siinä kuin kahvia ja teetä.