Kukkiiko teillä sisäkukat?
Kommentit (18)
Kukkii, suurimmassa osassa santpaulioistani on juuri kukinta menoillaan.
Niin, ei ole joulukaktus vaan kukkii aina marraskuussa
Osa kukkii, osa on lepovaiheen ja kukkii vasta keväällä.
Kaktus täpötäynnä kukkia. Tykkää olla kesät ulkona vähällä kastelulla.
Kliiviat kukkii ulkona kesällä mutta eivätpä ikinä sisätiloissa.
Pelargonit kukkivat 10-asteisessa huoneessa.
Kiinanruusu ja rönsylilja kukkivat nyt. Kaktuksissa ei ole nupun nuppua.
Ei kuki kliivia, apostolinmiekka, mikään kaktus... meillä lienee liian lämmin ja kuiva ilma. Paprikat, tomaatit ja chilit alkaa kyllä kukkia sisällä jo esikasvatuksessa ja chilit ympäri vuoden jos pitää sisällä.
Ei kuki ja iso saamani peikonlehtikin on jo saattohoidossa. Se kukoisti kesällä ulkona, mutta sisälle tuotuna lehdet mustui. 😢
Kaktukselle annan kesällä harvoin vettä, niin kukkii hyvin
Saintpauliat ovat kukkineet kevättalvesta lähtien, kohta varmaan jäävät kukkimistauolle ja sitten kun vaihdan helmikuussa uudet mullat, niin alkavat taas kukkia. Pelkällä vesikastelulla aluslautaselle kukkivat hyvin.
Mulla kukkii ympäri vuoden. Nytkin neljä isoa kukkaa. Flamingonkukka kyseessä. Älyttömän hienon näköinen ja helppo. Onneksi helppo, siis opettelen vasta kukkaihmiseksi.
Tää Flamingonkukka mulla nyt ollu reilun vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kukkii ympäri vuoden. Nytkin neljä isoa kukkaa. Flamingonkukka kyseessä. Älyttömän hienon näköinen ja helppo. Onneksi helppo, siis opettelen vasta kukkaihmiseksi.
Miksi sain alapeukun??? Iloisen ylpeänä kerroin. Tuo on kukkinut koko vuoden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sain alapeukun??? Iloisen ylpeänä kerroin. Tuo on kukkinut koko vuoden
Älä ny peukuista riehaannu. Ei kannata noin vakavasti ottaa. Itellä tulee välillä "annettua" alapeukkuja vahingossa kun kännykällä selaan keskustelu ja joskus osuu juuri siihen alapeukkuun. Ja ei, en korjaa. Jos osuu, niin osuu.
Marraskuun kaktus?