Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatteko muut vuosia palstailleet kuvitella aikaa, jolloin ette enää käy täällä koskaan?

Vierailija
22.03.2024 |

Itse jo varmaan 10 vuotta (ainakin) aktiivisesti seurannut tätä palstaa. Tuli yhtäkkiä hassu ajatus siitä jos joskus tulevaisuudessa en enää seuraakaan tätä tai mitään muuta vastaavaa palstaa. Vaikea kuvitella :D 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon!

Vierailija
2/12 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet parantunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin helposti kuvitella, todennäköisesti tästäkin pilataan vielä kaikki sekin, mitä ei vielä olla pilattu.

Vierailija
4/12 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu täällä alkuvuodesta 2002 saakka.

Ajattelin, etten ikinä jättäydy pois, mutta muutaman viime vuoden aikana täällä keskustelun taso on pääosin niin kuraa, ettei enää näin keski-ikäisenä tahdo jaksaa tätä pelleilyä. Myös sensuuri on käsittämätöntä.

Paljon on palstan lukeminen mulla vähentynyt. En enää pidä mahdottomana että hylkään tämän kohta kokonaan. 

Vierailija
5/12 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti osaan. Ei palsta ole ainut elämäni ja ole täältä välillä pois pitkiäkin aikoja. 

Vierailija
6/12 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollu täällä alkuvuodesta 2002 saakka.

Ajattelin, etten ikinä jättäydy pois, mutta muutaman viime vuoden aikana täällä keskustelun taso on pääosin niin kuraa, ettei enää näin keski-ikäisenä tahdo jaksaa tätä pelleilyä. Myös sensuuri on käsittämätöntä.

Paljon on palstan lukeminen mulla vähentynyt. En enää pidä mahdottomana että hylkään tämän kohta kokonaan. 

Aika mielipuolinen ajatus, että joku on roikkunut täällä yli 20 vuotta :O

Vierailija
7/12 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku merkittävä huononnus tulee, niin helposti. Kaksplussan palstalta lähdin, kun siellä moderointi löystyi niin, että vakiopeelot saavat jauhaa mitä tahansa ilman poistoja tai banneja.

Vierailija
8/12 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen kuukauden olen lueskellut ja alkaa jutut pyörimään ympyrää. Helppo poistua ja poistunkin kun muutan kohta ulkomaille.

Vierailija
9/12 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vähintään kerran-pari päivässä käyn katsomassa onko mielenkiintoista keskustelua. Usein ei. Pari ketjua on joita nyt olen seuraillut päivittäin. 

Vierailija
10/12 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan olin yliksen suurkuluttaja. Siirryin sieltä tänne enkä enää käy. Eiköhän tälläkin palstalla tule niin käymään, löydän jonkun uuden paikan missä veetuilla ihmisille ja vauvapalsta jää taakse. Se aika voi olla aika lähellä, koska keskustelujen taso on ollut jo jonkin aikaa pelkkää roskaa.

Vierailija
11/12 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin yhden tutun avulla ensin Soneraplazan 1999. Sitten Suomi24:n joskus 2004 ja tämän joskus 2007. Jo kauan ennen tuota Soneraplazaa työkaverini chattaili jossain verkossa 80-luvun lopulla.

Voin hyvin kuvitella, etten palstailisi täällä, mutta varmaan sitten jossain muualla. Ainakin niin pitkään, kun pää, silmät ja sormet toimivat. Sen jälkeen voi olla vaikeampaa. Toivottavasti siihen menee vielä ainakin 30 vuotta.

Vierailija
12/12 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pääsen eroon seuraavan kuukauden sisään, mutta pelkään kuolinvuoteellani selailevani palstaa.

Ei silti, 2019 otin, ei, sain lyhyen katkon palstalta ja se teki kyllä hyvää. Toisaalta nyt palstailuni on jossain määrin hallitumpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä