Miksi, ette pidä persuista?
Olisi kiva kuulla, kun en itse ymmärrä mitä vikaa niissä on
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Persut edustavat mielisairaita kriminaaleja sekä paskimpia narsisti-psykopaatteja. KAIKKI PERSUT kuuluvat hautaan.
Rumaa tekstiä mutta täähän se olis.
Koska persut vihaavat vanhuksia, lapsia, naisia ja erityisesti tunteita ja empatiaa. Persuissa ei ole mitään inhimillisyyttä ja he haluavat ajaa hyvinvointiyhteikunnan alas. He kannattavat niitä poliittisia toimenpiteitä, joilla naiset tehdään riippuvaisiksi aviomiehistään. Vaikeuttavat itsenäisen elämän alkuun pääsemistä eron jälkeen jne. Sinne pitäisi juoppohullun potkittavaksi jäädä. Siis Riikka leikkaa ja ilkkuhymyilee. Ei ole tervettä.
Persut ovat tyhmempiä kuin minä. Koko tänä vähä-älyisten puolue tulisi lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin kouluttamattomia, rasistisia juntteja. Siksi.
Miksi vihaat kouluttamattomia suomalaisia, mutta haluat tänne kouluttamattomia afgaaneja ja syyrialaisia?
Minä en halua kouluttamattomien ihmisten massamaahanmuuttoa yhtään mistään. En myöskään kannata oikeistolaista koulutuksen alasajoa, joka tekee myös kantiksista kouluttamattomia.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Koska en kannata heidän aatemaailmaansa lainkaan. Mä arvostan empatiaa, logiikkaa, realismia ja tiedepohjaista politiikkaa. Persut eivät.
Tiedepohjaista politiikkaa ei ole olemassa. Politiikka perustuu arvoihin eli mielipiteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en kannata heidän aatemaailmaansa lainkaan. Mä arvostan empatiaa, logiikkaa, realismia ja tiedepohjaista politiikkaa. Persut eivät.
Tiedepohjaista politiikkaa ei ole olemassa. Politiikka perustuu arvoihin eli mielipiteisiin.
Poliittiset päätökset voivat perustua tieteelliseen tietoon tai sitten siihen, miten asiat koetaan. Persut edustavat jälkimmäistä koulukuntaa.
"Vahvimman ääni painaa eniten, muut vaiennetaan"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Ajatusmaailma.
Mitä vikaa on isänmaallisuudessa ja perinteikkyydessä? Siinä, että haluaa säilyttää Suomessa suomalaisen kulttuurin ja elämäntavan? Mitä se haittaa, jos se on junttia?
Ei isänmaallisuudessa ole mitään vikaa. Perinteetkin ja kulttuurikin täytyy säilyttää. Kun junttius on tyhmyyttä, oppimattomuutta ja ahdasmielisyyttä, sillä ei ole mitään arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Koska persut vihaavat vanhuksia, lapsia, naisia ja erityisesti tunteita ja empatiaa. Persuissa ei ole mitään inhimillisyyttä ja he haluavat ajaa hyvinvointiyhteikunnan alas. He kannattavat niitä poliittisia toimenpiteitä, joilla naiset tehdään riippuvaisiksi aviomiehistään. Vaikeuttavat itsenäisen elämän alkuun pääsemistä eron jälkeen jne. Sinne pitäisi juoppohullun potkittavaksi jäädä. Siis Riikka leikkaa ja ilkkuhymyilee. Ei ole tervettä.
Minä (nainen) olen persu. Maahsnmuuttajaystäväni (nainen) on persu. Me nimen omaan ajamme sitä, että nainen saisi vapaasti olla perinteinen kotiäiti ja yhteiskunta tukisi häntä siinä. Ydinperhe ja lasten hoitaminen kotona olisi tärkeää koko kansan hyvinvoinnin takia. Ei se tarkoita, että kenenkään pitää olla vankina kotonaan. Itsekin olen eronnut.
Se, että Riikka leikkaa, on pakon sanelema juttu. Jos on menossa konkurssiin, ei voi enää käyttää rahaa kuten ennen. Mikä tahansa muukin hallitus joutuisi toimimaan samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Ajatusmaailma.Mitä vikaa on isänmaallisuudessa ja perinteikkyydessä? Siinä, että haluaa säilyttää Suomessa suomalaisen kulttuurin ja elämäntavan? Mitä se haittaa, jos se on junttia?
Suomessa ei ole säilytettävän arvoista kulttuuria. Maailma kehittyy ja meidän pitää kehittyä mukana. Ainoa mistä voimme olla ylpeitä on sosiaalihuoltomme, ja persut haluavat ajaa sen alas omien etujensa vastaisesti. Matala palkkaisen tai työttömän edut ja tuet heitetään pois, jotta maahanmuuttaja ei saa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliittiset päätökset voivat perustua tieteelliseen tietoon tai sitten siihen, miten asiat koetaan. Persut edustavat jälkimmäistä koulukuntaa.
Kyllä päätökset joka tapauksessa perustuvat siihen, miten asiat koetaan. Tiedettä voidaan kyllä käyttää keppihevosena. Vai miten selität sen, että tiede on yhtäkkiä sitä mieltä, että sukupuolia on yhtäkkiä vaikka kuinka monta ja sukupuolta voi vaihtaa - kun tarpeeksi moni päättäjä alkoi kokemaan näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä (nainen) olen persu. Maahsnmuuttajaystäväni (nainen) on persu. Me nimen omaan ajamme sitä, että nainen saisi vapaasti olla perinteinen kotiäiti ja yhteiskunta tukisi häntä siinä. Ydinperhe ja lasten hoitaminen kotona olisi tärkeää koko kansan hyvinvoinnin takia. Ei se tarkoita, että kenenkään pitää olla vankina kotonaan. Itsekin olen eronnut.
Se, että Riikka leikkaa, on pakon sanelema juttu. Jos on menossa konkurssiin
Kannattaa katsoa eri maiden valtionvelkaa suhteessa BKT:hen, jos on uponnut tuo tarina, että Suomi olisi maailman velkaantunein valtio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa on isänmaallisuudessa ja perinteikkyydessä? Siinä, että haluaa säilyttää Suomessa suomalaisen kulttuurin ja elämäntavan? Mitä se haittaa, jos se on junttia?
Suomessa ei ole säilytettävän arvoista kulttuuria. Maailma kehittyy ja meidän pitää kehittyä mukana. Ainoa mistä voimme olla ylpeitä on sosiaalihuoltomme, ja persut haluavat ajaa sen alas omien etujensa vastaisesti. Matala palkkaisen tai työttömän edut ja tuet heitetään pois, jotta maahanmuuttaja ei saa niitä.
Täällä on kuitenkin vaikka kuinka paljon meitä, joille suomalainen kulttuuri on tärkeää. Enkä todellakaan tarkoita korkeakulttuuria, vaan reilua juurevaa junttiutta. Miksi me enne saisi puolustaa omaa rakasta elinympäristöömme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä päätökset joka tapauksessa perustuvat siihen, miten asiat koetaan. Tiedettä voidaan kyllä käyttää keppihevosena. Vai miten selität sen, että tiede on yhtäkkiä sitä mieltä, että sukupuolia on yhtäkkiä vaikka kuinka monta ja sukupuolta voi vaihtaa - kun tarpeeksi moni päättäjä alkoi kokemaan näin.
Jahah, wokeltaja vauhdissa. 🥱
Esim. avaruusohjelma voi perustua siihen että Maa on Aurinkoa kiertävä geoidi tai sitten pannukakku, jota Aurinko kiertää, mikä on lähempänä perussuomalaista valtavirtanäkemystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin tiedepohjaista politiikkaa on ja voi olla olemassa. Silloin päätöksiä tehdään tutkitun tiedon perusteella, eikä sen, että "näin nämä asiat nyt koetaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kuitenkin vaikka kuinka paljon meitä, joille suomalainen kulttuuri on tärkeää. Enkä todellakaan tarkoita korkeakulttuuria, vaan reilua juurevaa junttiutta. Miksi me enne saisi puolustaa omaa rakasta elinympäristöömme?
Onko junttius katoamassa? Esim. vauvapalstan perusteella sanoisin sen olevan hyvinkin elinvoimaista.
Kannattaa katsoa eri maiden valtionvelkaa suhteessa BKT:hen, jos on uponnut tuo tarina, että Suomi olisi maailman velkaantunein valtio
Eipä näissä maissa liene myöskään Suomen kaltaista sosiaalihuoltoa? Koska siellä ei ole varaa sellaiseen. Suomi on liian velkaantunut suhteessa omaan kulutukseensa, koska rahoja nykyisen systeemin ylläpitoon ei enää vaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Haluavat että suomessa on vaan kantisukkoja vaikka enemmistö suomalaisista haluaa nähdä enemmän tummia miehiä.
Joo, kyllä näin on. Ulkomaalaiset naiset sen sijaan pysykööt pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin kouluttamattomia, rasistisia juntteja. Siksi.
Ja ne jotka eivät ole kouluttamattomia juntteja, ovat täysiä nazzeja.
Onpa rakentava mielipide.
Itse sanoisin, että seassa on liikaa yhteisiä asioita ajamaan soveltuvia yksilöitä.
Mutta heitäkin äänestetään. Jos perinteiset puolueet olisivat hoitaneet tehtävänsä kunniallisesti vuosien saatossa, niin persuja tuskin olisi.
Tyhmin ja turhin puolue, ovat jo pilanneet Suomen maineen ja luovat koko ajan negatiivisuutta Suomeen.