Kysymys naisille - mikä yksityinen seikka sammuttaa kiinnostuksesi mieheen välittömästi ?
Huono ja röyhkeä käytös on yksi asia mikä sammuttaa mielenkiinnon toista kohtaan.
Kommentit (653)
Jos ei pysty nauramaan itselleen. Lähtöpassit.
Perussuomalaisuus ja rikollisuus jotka usein sama asia.
Äiskä soittaa perään kesken treffien.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies alkaa pelata pelejä, kuten kiusallaan kehuu muita naisia tai yrittää tehdä mustasukkaiseksi. Tämä ei lisää naisen kilpailuviettiä vaan lähden pois siltä istumalta.
Vähän samaan kategoriaan, itselläni tuoreessa suhteessa toinen kertoi, kuinka olisi ollut kiva, jos olisi ollut enemmän vientiä kun deittaili.
Se oli kyllä sellainen kommentti, jolla repäistiin pohja koko rakentuvalta suhteelta. Eli jos olisi ollut enemmän vientiä, niin tuskin olisi minuun tyytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisuus ja rikollisuus jotka usein sama asia.
Tämä unohtuikin omasta vastauksesta, koska on niin ilmiselvä asia.
Ylimielisyys, aggressiivisuus, pihiys, puutteet hygieniassa...
Tyyppi joka on pihi ei takuulla tuhlaa rakkauttakaan.
Vuoroviikko-Veikko eli Yhteishuoltajuus-Isi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies alkaa pelata pelejä, kuten kiusallaan kehuu muita naisia tai yrittää tehdä mustasukkaiseksi. Tämä ei lisää naisen kilpailuviettiä vaan lähden pois siltä istumalta.
Vähän samaan kategoriaan, itselläni tuoreessa suhteessa toinen kertoi, kuinka olisi ollut kiva, jos olisi ollut enemmän vientiä kun deittaili.
Se oli kyllä sellainen kommentti, jolla repäistiin pohja koko rakentuvalta suhteelta. Eli jos olisi ollut enemmän vientiä, niin tuskin olisi minuun tyytynyt.
Jatkan vielä, että ylipäätään jos minulle puhutaan kuin jollekin kaverille (kehutaan jonkun toisen naisen ulkonäköä, tuo yllä esitetty valittelu tms), niin jatkossa tiedän aikalailla samantien suhteen/treffien olevan siinä. Jos minulle voi tuollaisia puhua suodattamatta, niin en kyllä kovin tärkeä toiselle tyttöystävänä/ treffiseuralaisena ole.
Kumma kysymys. Oletuksena on, että olisi kiinnostunut?
Hyvin, hyvin harvat miehet kiinnostavat.
Ja aikaikkuna on heillekin avoinna vain hetken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksityinen?
-- sanoihin takertuminen eli senkaltainen pikkumaisuus sammuttaa mielenkiinnon. Ei pysty jatkamaan keskustelua koska sentyyppinen ihminen nillittää jostain sanan valinnasta vaikka ymmärtäisi kysymyksen varsin hyvin mitä haetaan.
Ex oli sietämätön nillittäjä näissä sanajutuissa. Takertui kaikkiin sanavirheisiin kaupan mainoksissakin ja ihan missä vaan. En ymmärrä mitä hän sillä haki. Itse en lukihäiriöisenä koskaan huomannut mitään virheitä. Hänet ne sain hermoromahduksen partaalle. Jätin äijän ja tuo ei ollut ukon ainut pikkumainen vika.
Naiselliset piirteet miehessä. Yhdellä oli jotenkin leveä naismainen lantio ja iso pylly. Ei vaan pystynyt.
-Piheys. Yksi mies huomautti kaverilleni että hän käytti liikaa vessapaperia, eikä hän ostanut kaverilleni ikinä mitään aamu/iltapalaa vaan kaverilleni oli nälissään jonkun 12h putkeen.
-Typerät seksistiset vitsit. Voit kertoa niitä sun kavereille mutta mua ne ei kiinnosta.
-Hygienian puute. Mene kerran vuodessa hammaslääkäriin ja pese ne hampaat 2 kertaa päivässä ja muista hammaslanka! Ihme ettei aikuiset ihmiset ole tätä koskaan oppineet. Dödöä käytetään myös jottei hiki haise läpi ja naama kuuluu pestä niin ettei sun silmärähmää tarvi katella.
-Kämppä kuin kaatopaikka. En ole sun kodinhoitaja ja jos siivous käsitys on kaukana omastani niin en ala sua opettaa. Olen joskus käynyt deitin kotona ja hänellä ei ollut edes vessa paperia!
-Kommukoinnin puute. On ihan ok jännittää mutta jotain pitää pystyä puhumaan ja niihin viesteihin kuuluu vastata 24h tunnin sisällä ellei ole joku hätätilanne.
-Jankutus mistä tahansa aiheesta ja kyvyttömyys perustella omia mielipiteitään olemassa olevilla faktoilla
-Lihavuus ja epäsiisteys. Jotkut miehet vaan ei välitä tai luovuttaa. Menkää parturiin ja uusikaa vaatteet ja erityisesti alusvaatteet! Ne reikäiset alkkarit voi olla kavereiden mielestä hauskat mutta niistä ei mitkään seksihalut herää.
-Pelit ja leikit. Deittailen yli 30 vuotiaita.
-En halua kokea olevani joku status symboli vaan ihan oikea ajatteleva ihminen, jolla on omat mielipiteet. Ne alistuvat edustusvaimot löytyy sitten ihan muulta.
Jos miehen asunto on kuin odottaisi että Siivouskuningatar Auri pelmahtaa sisään voihkien : AAAaahhh AIIII LLAAAVV DÖÖÖÖÖRT!!!!
Vierailija kirjoitti:
Brassailee sillä mitä kaikkea omistaa ja paljonko on massia tilillä.
Valitettavasti yksi hyvältä vaikuttava suhdeviritelmä kaatui tähän. Mies alkoi heti puhelujen alussa selittämään uuden auton ostosta ja "ostetaan sullekkin" (??) Kehui kuinka oli vakioasiakas ja tuntee myyjän niin ja niin hyvin.... Taloa alkoi rakentamaan kuulemma kuukauden päästä ja maalaili kuinka asutaan sielä jo puolen vuoden päästä. Levin matkoja suunnitteli ja mitä kaikkia elämysmatkoja. Minua ahdisti niin, että hyvä kun sain henkeä. Tämä kaikki siis yhden tapaamisen jälkeen, joka ei edes kestänyt kuin tunnin verran kahvilassa. Seuraavaa tapaamista ei tullut ja sanoin miehelle, että tämä kaikki on liian aikaista ja liikaa minulle. Mies ei rauhoittunut kuin viikoksi ja taas alkoi sama pommitus. Oli pakko sanoa, että lopeta yhteydenotot. Harmittaa vieläkin koska mies oli lupaavasti tyrmäävän komea. Aikaa tästä on jo n.20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
-Piheys. Yksi mies huomautti kaverilleni että hän käytti liikaa vessapaperia, eikä hän ostanut kaverilleni ikinä mitään aamu/iltapalaa vaan kaverilleni oli nälissään jonkun 12h putkeen.
Nyt kun mainitsit, niin itse edellisessä suhteessa ostin kaikki omat ruokatarpeet toisen luokse yökyläilyjäni varten, hän taas luonani söi hyvällä omatunnolla minun ruokiani ostamatta omia. Joskus myös kun olin menossa hänen luokseen, kertoi että kannattaa ostaa uudet leikkeleet ja leivät yms, hän söi ne siellä olevat kun tuli nälkä.
Syntymäpäiväni kun tuli, niin oli ostanut yllätykseksi halvimman pakastekakun, mitä vain kaupasta löytyi. Sellainen, josta olin kertonut etten pidä. Mutta onneksi hän piti, niin sai syödä itse.
Ja hän tienasi siis noin tuplasti sen, mitä itse tienasin.
Kaikkea sitä onkin tullut katsottua.
Flegmaattisuus. Jos harrastus on lähinnä sohvalla röhnöttäminen, eikä koskaan ehdota mitään yhteistä tekemistä, niin ei kiitos.
Neurotyypillisyys. Ei vain pää enää kestä kun minua joka olen autisti pakotetaan neurotyypillisen naisen muottiin. Enkä todellakaan tarkoita, että neurotyypillisyys olisi jotenkin huono juttu, kaikenlaisia ihmisiä tarvitaan, joku neurotyypillinen nainen voisi olla hyvinkin onnellinen jonkun exäni kanssa, kuten se exänikin olisi hänen kanssaan. Se ei vain toimi että kumppanin persoona ohitetaan täysin ja häntä kohdellaan kuin hän olisi joku ihan muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun mainitsit, niin itse edellisessä suhteessa ostin kaikki omat ruokatarpeet toisen luokse yökyläilyjäni varten, hän taas luonani söi hyvällä omatunnolla minun ruokiani ostamatta omia. Joskus myös kun olin menossa hänen luokseen, kertoi että kannattaa ostaa uudet leikkeleet ja leivät yms, hän söi ne siellä olevat kun tuli nälkä.
Syntymäpäiväni kun tuli, niin oli ostanut yllätykseksi halvimman pakastekakun, mitä vain kaupasta löytyi. Sellainen, josta olin kertonut etten pidä. Mutta onneksi hän piti, niin sai syödä itse.
Ja hän tienasi siis noin tuplasti sen, mitä itse tienasin.
Kaikkea sitä onkin tullut katsottua.
Ai kamala. Onneksi pääsit eroon.
Jos tukka ei ole mintissä, se on bye.