Kysymys naisille - mikä yksityinen seikka sammuttaa kiinnostuksesi mieheen välittömästi ?
Huono ja röyhkeä käytös on yksi asia mikä sammuttaa mielenkiinnon toista kohtaan.
Kommentit (653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
varmaan jos käyttäis jotain huumetta
varmaan? ei siis haittaisi kuitenkaan?
No en nyt jaksais satunnaisesta pössyttelystä hiileentyä.
Nro 1 kiinnostukseni on pienet lapset miehellä tai pahimmillaan jopa vielä lapsitoiveita 35+ miehellä. Ei kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Nro 1 kiinnostukseni on pienet lapset miehellä tai pahimmillaan jopa vielä lapsitoiveita 35+ miehellä. Ei kiitos!
Kiinnostukseni tappaja, siis.
Huono kunto, elämänhallinta retuperällä, heikko itsetunto, ei osaa rakastaa muita, kohdella kunnioittavasti, valehtelija, pelaa pelejä, on itseensä täynnä, ei huomioi eikä arvosta muita, nilkki, addiktoituvaa sorttia, heikko lahjainen, päänaukoja, pskanpuhuja, nörtti, liika sliipattu, tarrautuja, niskoittelija, pään pudistelija, olan kohauttelija, nenästä verta kaivava, örkki, huonot hampaat, irvistelijä, vääräleuka, liian pieni se alakerran kaveri, hormoonihiiri, bodari, laiska, epätunnollinen, haiseva nahjus, ilkimys, naistenmies, nössö, luuseri, agressiivinen, vanhakantainen, uusavuton, mammanpoika, lahkeissa roikkuja, työtön, pierevä, röyhtäilevä, käytöstavat hakusessa, erakko, syrjäytynyt, ahdistunut, masentunut, katkera, introvertti, liian suulas, ei syö hedelmiä, haukkuu muita, ei puhu tunteistaan, sohvalla röhnöttäjä.
Mies pyysi kivan yökerhoillan päätteeksi teelle. No minähän menin.
Ei mua se tee haitannut, mutten pitänyt miehen sensityyvisestä puheessaan. Vatvoo ja kääntää ja ylianalysoi.
Vierailija kirjoitti:
Mies pyysi kivan yökerhoillan päätteeksi teelle. No minähän menin.
Ei mua se tee haitannut, mutten pitänyt miehen sensityyvisestä puheessaan. Vatvoo ja kääntää ja ylianalysoi.
Mielelläni lähden kivan miehen luokse teelle. Saatamme sopia treffit huomiseksi tai sitten ei.
Isot tatuoinnit. Ja pienetkin, jos niitä on paljon ja ne on rumia. Monet on.
Ekoilla treffeillä kuultua: "Mää haluun sitte 2 lasta. Ne voi olla adoptoitukin ja toisen pitää olla musta"
No terve.
Sarjassamme ekoilla treffeillä kuultua: "Voit sä lainaa mulle 30e ?"
Nykyään, vahingoista viisastuneena, jos ex tulee puheisiin nopeasti. Ja jos tulee tunne, että paikallani voisi olla lähes kuka tahansa, eli olen ollut vai se Joku, joka on suhteeseen lähtenyt.
Mies, joka puhuu, pussaa ja lässyttää hellittelysanoja pikkukoiralleen enemmän kuin naiselleen. Yäk.
Vihamielinen öyhötys kaikkea ympäristönsuojelua vastaan.
Se jos on minulle mielinkielin ja sitten suhtautuu halveksivasti naisiin, joita ei pidä viehättävinä. Osoittaa, että eihän hän silloin minussakaan arvosta muuta kuin ulkonäköä.
Mies kiinnittää treffeillä huomiota kaikkiin muihin kuin minuun, mm. tuijottelee ohitseni tarjoilijattaria ja muiden pöytien ruokailijoita. Bonusta, jos vielä puhuu äänekkäästi ja elehtii liioitellusti, jotta saisi ihmisten huomion.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän pilkkaa minua.
Ystävällismielinen naljailu on ok ja jopa hauskaa silloin, kun tunnemme toisemme hyvin ja osaamme tehdä sen molemmille miellyttävällä tavalla, mutta sitten taas jos hän ei osaa naljailla niin, ettei se kuulosta pilkalta, niin se edelleen sammuttaa kiinnostuksen.
No tässäkin vähän se, ettei ihan tuoreessa suhteessa kannattaisi aloittaa tuollaisia naljailuja, jos ei tiedä mikä on toiselle ok ja mikä ei. Edellisessä, alle 6kk kestäneessä suhteessa toinen heitti mielestään ystävällismielistä naljailua painostani, kuinka minulla on vähän liikaa lantiolla.
Joo, ei naurattanut, ja pian tuon jälkeen erottiin.
Niin ja kävelytyylistäni antoi oikein näytteen, kuinka tyhmällä tyylillä kävelen. No, ei naurattanut sekään, vaan mietin miksi tuo kanssani on jos kerran näytän karsealta ja kävelen nolosti. Että niin nappiin meni kaikki "ystävällismieliset naljailut".
Brassailee sillä mitä kaikkea omistaa ja paljonko on massia tilillä.
Yhdelle miehelle sanoin eräässä tilanteessa, että ihan sama, kaikki käy, kunhan et tee asiaa X. Meni puoli minuuttia ja hän teki tuon asian tarkoituksella, nauraen ja silmiin katsoen. Selitteli tehneensä sen kiusoitellakseen eikä käsittänyt lainkaan, että minä järkytyin ja menin aivan tolaltani.
Ei kuulemma ymmärtänyt että asiaa ei ihan oikeasti saa tehdä. Hän oli sitten vihainen minulle, kun ei ollut hänen mielestään niin iso juttu. Joo, tuo ei mielestäni ole kiusoittelua vaan toisen rajojen rikkomista.