Kysymys naisille - mikä yksityinen seikka sammuttaa kiinnostuksesi mieheen välittömästi ?
Huono ja röyhkeä käytös on yksi asia mikä sammuttaa mielenkiinnon toista kohtaan.
Kommentit (653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maidon juonti. Tänäänkin oli kaupassa mun takana jonossa mies jolla oli 5 purkkia punaista maitoa hihnalla. Ei jatkoon.
Maito on pisimmälle optimoitu vitamiini/energiajuoma. Ehdottomasti mukaan autiolle saarelle (jos ei saa valita taikasauvaa).
Kiva lobbaus, mutta ei ole.
Alkoholi, tupakka. Eläinten inhoaminen.
Jos mies ei osaa ekoilla treffeillä olla herrasmies. Herrasmies avaa ovia ja kehuu naista, ja haluan että mies ns johtaa tilannetta kysymällä kysymyksiä ja olemalla positiivinen. Kaikki hiljaa olo, himmailu, kyräily, epäily ja asioiden tivaaminen on turn off. Tivaamisesta esimerkki, olen itse korkeasti koulutettu ja teen asiantuntijatyötä ja rahoitan tällä elämäni mukavasti.. Tapasin miehen, jolla oli kaikki merkkituotteet ja auton merkki tuli myös esiin jo alussa...
Mies oli selvästi tavannut paljon naisia, joilla oli taloushuolia ja mies pelkäsi nyt, että joutuu elättämään minuakin. Hän sitten tivasi kaikkea työstäni ja yritti kartoittaa varallisuuttani kysymällä autoista ja mökeistä aika suoraan, mutta luuli olevansa ovela. Paskaa jäi hänelle käteen, sillä en tavannut enää miestä ja verotietojen perusteella tienaan 40% enemmän kuin tämä merkkiautomies...
Kovat arvot ja oikeistolaisuus. Haluan humaanin miehen.
Työttömyys, tupakointi, hoitamaton hammashygienia
Jos hän pilkkaa minua.
Ystävällismielinen naljailu on ok ja jopa hauskaa silloin, kun tunnemme toisemme hyvin ja osaamme tehdä sen molemmille miellyttävällä tavalla, mutta sitten taas jos hän ei osaa naljailla niin, ettei se kuulosta pilkalta, niin se edelleen sammuttaa kiinnostuksen.
Uskovaisuus tai salaliittohörhöily.
The Biggest Relationship Turn-Offs For Women
1. Poor Communication
2. Indecisiveness
3. Poor Hygiene
4. Game Playing
5. Sexist Behavior and Language
6. Boasting
7. Being Boring
8. Laziness and Apathy
9. Rude & Disrespectful Behavior
10. Clinginess
11. Being Too Focused on Looks
12. Addiction
13. Selfish Lovers
14. Not Making An Effort With Friends And Family
Eikö kuitenkin "yksittäinen", ei " yksityinen" ?
Ekoilla treffeillä kaatuu yleensä siihen, että miehellä on huonot keskustelutaidot, mikä johtaa siihen, että miehen seurassa on erittäin tylsä olla, kun ei saa aikaan kiinnostavaa keskustelua, johon molemmat osallistuvat tasapuolisesti.
Tyhmyys miehessä ja minun aliarvioiminen. En tykkää ylianalysoivista miehistä, enkä tunteista puhumisesta.
Huono itsetunto ja kateus, jota peitellään sellaisella uhmakkaalla tekovarmuudella. Moneen naiseen tuommoinen käytös kyllä näkyy uppoavan.
Olempa kerran hylännyt poikaystävän liian pienistä jaloista koko 38
Humanistimiehet ja soittajapojat on perseestä. Please give me insinööriupseeri tai jompikumpi.
En pidä tunnepuheesta. Kaipaan mieheltä logiikkaa ja suuntaa. Haluan samaa kieltä puhuvan kumppanin.
Kyvyttömyys myötätuntoon
Lammasmaisuus
Huono hygienia
Möläyttely, tilannetajuttomuus, pelkuruus