Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoa kohteliaasti toiselle ettei ole kiinnostunut?

Vierailija
16.11.2024 |

Olen pattitilanteessa omien ajatusten kanssa. 

Pohjustan hieman; 

Olin huonossa parisuhteessa josta eron jälkeen vietin 2 vuotta yksin. Nyt palaillut deittailun maailmaan. Toiveena löytää parisuhde.

Olen viestitellyt kahden miehen kanssa.

Toinen nro 1 sopi tapaamisen heti kohta viestittelyn alkuun sekä kertoi rehellisesti etsivänsä kevyttä juttua. Ollaan tavattu nyt useamman kerran. Hän on todella mukava ja ystävällinen. Meillä klikkaa kaikki yhteen. Hänen seurassaan on todella hyvä ja helppo olla. Miinuksena, että toivoisin parisuhdetta. Minkä hän toki tietää myös. Ei olla päivittäin yhteydessä mikä on tuntunut tosi hyvältä itsestäni. 

( tiedostan etten välttämättä ole hänelle ainut nainen) 

Toisen nro 2 kanssa viestitelty päivittäin. Tapaaminen on mainittu mutta olen jarrutellut. Hän haluaa parisuhteen ja perheen. 

Nyt minua on alkanut ahdistaa päivittäin viestittely. Minua hämmentää koska tätä halusin nimenomaan. Ja olen alkanut pohtia haluanko sittenkään parisuhdetta vai nimenomaan kevyen jutun jossa saan omat tarpeeni tyydytettyä. ( läheisyys, hellyys ja tietysti seksin suhteen myös.) 

Nro 2 on myös todella mukava mies mutta joku on alkanut ahdistamaan tässä. 

Olin alkuun hänestä kiinnostunut minkä myös kerroin.

Tyylikkäästi tästä ei varmaan ulos pääse mitenkään päin mutta miten voin kertoa kohteliaasti nro 2:lle, etten olekaan hänestä kiinnostunut? 

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa, miksi nainen ei ole kiinnostunut miehestä, joka on kiinnostunut hänestä. 

Vierailija
42/48 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pääset joskus yli katkeruudestasi naisia kohtaan. Oma onnesi on tietenkin tärkeä ja pitääkin tavoitella elämää, jossa voit hyvin. Se ei kuitenkaan ole naisten vastuulla, löydätkö sellaisen oikeanlaisen naisen. Ei ole tehty sinulle mitään vääryyttä siinä, ettet oikeanlaista ole löytänyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen oli 24lle

Vierailija
44/48 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä pitäisi mitenkään vaikeaa olla sanoa ystävällisesti, jotain vaan että "ei johdu sinusta mutta en olekaan vielä valmis seurusteluun" tms. Laita vaikka samantien se viesti, niin loppuu pähkäily.

Ei johdu sinusta.... no siitähän se juuri johtuu!

Vierailija
45/48 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä vs kiltti.

Vierailija
46/48 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa, miksi nainen ei ole kiinnostunut miehestä, joka on kiinnostunut hänestä. 

Naiset kavahtaa sellaista miestä, pitävät helppona ja heikkona. Pohjimmiltaan siinä on kyse siitä että naiset on rikkoneet oman bonding järjestelmänsä aivoista harrastamalla paljon seksiä eri miesten kanssa. Toki nainen pystyy olemaan parisuhteessa, mutta ei pitkiä aikoja kunnes alkaa tylsistymään ja erillaiset psyykkiset häiriöt alkaa tulemaan esiin. Naisen psykologiassa mies joka panee paljon eri naisia on parempi kuin mies joka ei harrasta seksisuhteita ja pidättelee itseään.

Vierailija
47/48 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Ehkä olikin virhe avautua tänne. 

Kiitos kaikista asiallisista kommenteista! :) 

olen varmasti hukassa itseni kanssa jos se nyt aloituksesta ei selväksi tullut. Siksi yritän edes jotain kautta saada selvää ajatuksistani. 

en odota saavani kaikkea tai oleta, että rahkeeni riittää parempaan. Tiedostan, että joudun varmasti tekemään kompromisseja tulevan kumppanin suhteen. 

Epäilen nro 1 kohdalla etten ole ainut. En tiedä sitä varmaksi. 

Tämän nro1 seurassa tulee todella hyvä olo, helppo olla ja puhua. Hän kuuntelee ja on kiinnostunut miten minulla menee. 

Ja ei ne tapaamiset aina liity seksiin. Ihan yhtälailla käydään leffassa, syömässä tai voidaan käydä toistemme luona ilman, että ajaudutaan sänkyyn.  Eli en kevyellä jutulla tarkoita seksisuhdetta. 

Hänen laittaessa viestiä/soittaessa en jahkaile vastaamisen kanssa. Sama toisinpäin hän vastaa heti. Molemmat voi ehdottaa tapaamista. Hän ei ole koskaan kieltäytynyt. 

Olenko sitten seuraa vain hetken sitä en tiedä mutta tämän kanssa tuntuu luontevalta. Tunne oli jo ennen tapaamista, että viestittely on luontevaa. 

Nro 2 ollaan viestitelty ja jotenkin tämä päivittäinen yhteydenpito vaan ahdistaa. 

Mietin pitkään ennenkuin vastaan hänelle.  

Hänessä ei ole ulkonäöllisesti mitään vikaa. Eikä muutenkaan tunnu olevan mitään vikaa. Ehkä jopa niinpäin, että hänessä on kaikki liiankin kohdallaan. 

kun luen näitä teidän vastauksia ja ajattelen enemmän niin voiko nro2 tuoda mieleen edellisen parisuhteeni ja tuntuu liian samanlaiselta ihmiseltä kuin eksäni mikä ahdistaa. 

Vai pelkäänkö hänen olevan liian hyvää ollakseen totta? 

tiedän olevani sinisilmäinen hölmö mutta minkä ihminen ajatuksilleen voi. 

Vierailija
48/48 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et ole oikeasti valmis vielä vakavaan suhteeseen. Nro 2 vaikuttaa liian turvalliselta vaihtoehdolta, ehkä tylsältäkin. Haluat jotain jännittävää mitä nro 1 tarjoaa. Aavistelet, että hänellä on muitakin, mutta se vain lisää jännitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi