Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoa kohteliaasti toiselle ettei ole kiinnostunut?

Vierailija
16.11.2024 |

Olen pattitilanteessa omien ajatusten kanssa. 

Pohjustan hieman; 

Olin huonossa parisuhteessa josta eron jälkeen vietin 2 vuotta yksin. Nyt palaillut deittailun maailmaan. Toiveena löytää parisuhde.

Olen viestitellyt kahden miehen kanssa.

Toinen nro 1 sopi tapaamisen heti kohta viestittelyn alkuun sekä kertoi rehellisesti etsivänsä kevyttä juttua. Ollaan tavattu nyt useamman kerran. Hän on todella mukava ja ystävällinen. Meillä klikkaa kaikki yhteen. Hänen seurassaan on todella hyvä ja helppo olla. Miinuksena, että toivoisin parisuhdetta. Minkä hän toki tietää myös. Ei olla päivittäin yhteydessä mikä on tuntunut tosi hyvältä itsestäni. 

( tiedostan etten välttämättä ole hänelle ainut nainen) 

Toisen nro 2 kanssa viestitelty päivittäin. Tapaaminen on mainittu mutta olen jarrutellut. Hän haluaa parisuhteen ja perheen. 

Nyt minua on alkanut ahdistaa päivittäin viestittely. Minua hämmentää koska tätä halusin nimenomaan. Ja olen alkanut pohtia haluanko sittenkään parisuhdetta vai nimenomaan kevyen jutun jossa saan omat tarpeeni tyydytettyä. ( läheisyys, hellyys ja tietysti seksin suhteen myös.) 

Nro 2 on myös todella mukava mies mutta joku on alkanut ahdistamaan tässä. 

Olin alkuun hänestä kiinnostunut minkä myös kerroin.

Tyylikkäästi tästä ei varmaan ulos pääse mitenkään päin mutta miten voin kertoa kohteliaasti nro 2:lle, etten olekaan hänestä kiinnostunut? 

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot tuon mitä kirjoititkin. Olet tullut siihen tulokseen, ettet tässä vaiheessa haluakaan mitään vakavaa. Jos mies kerta haluaa parisuhteen ja perheen, niin tajuaa luovuttaa. Jos hän vielä yrittää muuttaa suhdetta kevyempään suuntaan ja sinulta on kiinnostus mennyt, niin sanot ettei sinusta tunnu hyvältä jatkaa, koska tiedät miehellä olevan nuo haaveet ja tavoitteet.

Vierailija
2/48 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että haluatkin vakavaa, mutta tämä mies vaan ei ole sinulle sopiva. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro, en kaipaa anaaliyhdyntää kanssasi!

Vierailija
4/48 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Miksi edes mainitsit tuon ekan tyypin?

Vierailija
5/48 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiko joku oikeasti tuon tekstiseinän? Oikeasti?

Vierailija
6/48 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsin sen siksi, että tälläinen kevyempi vaihtoehto on jo olemassa. Onko se vain sotkenut ajatukseni parisuhteesta? 

tekstistä tuli pitkä koska pakko tätä johonkin on saada purkaa ja yrittää selvittää ajatuksia. Ystäväni eivät parisuhteessa olevina ymmärrä tätä. Yritetty on puhua. 

AP

Vierailija
7/48 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä pitäisi mitenkään vaikeaa olla sanoa ystävällisesti, jotain vaan että "ei johdu sinusta mutta en olekaan vielä valmis seurusteluun" tms. Laita vaikka samantien se viesti, niin loppuu pähkäily.

Vierailija
8/48 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys nro. 1: Millainen olo sinulle tulee kummankin seurassa? Ei siis se mitä ajattelet heistä ("onpa hieno tyyppi tms") vaan se minkälaisen olon he saavat sussa aikaan?

Vierailija
9/48 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tiedä, mitä haluat, ei kannata yrittää mitään. Vaikuttaa että olet aika hukassa itsesi kanssa? Mies, joka ei halua suhdetta ja johon olet ihastunut tulee särkemään sydämesi. Todennäköisesti tämä mies etsii vakavaa suhdetta, mutta kokee ettet ole riittävän tasokas siihen. Tästä syystä yleensä käytetään tekosyytä, "en etsi mitään vakavaa". 

Toinen mies haluaa sinua, mutta sinä et halua häntä, ehkä koska et pohjimmiltasi arvosta ihmistä, joka haluaa sinut. Tarvitset leikkejä, jahtaamista ja tykkäät miehistä, jotka särkevät sydämesi. 

Vierailija
10/48 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😴😴😴😴😴😴

Vierailija
11/48 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko ensin edes tavata mies nro 2, ennen kuin teet lopullisen päätöksen? 

Voisitte vaikka tavata kahvilassa ja kaipa hän siitä ymmärtää, ettei siellä vielä kosita. Sen jälkeen olisi helpompaa vain sanoa hänelle, ettet usko jutun toimivan. Mikäli hän edes haluaa tavata uudelleen.

Ei kannata heittää menemään miestä, joka haluaa sitoutua ja perustaa perheen. Hän voi olla nykyään harvinaisuus, jos on tosissaan. Myöhemmin jos et enää löydä vastaavaa, voit ainakin olla huoleti sen suhteen, ettet olisi halunnut sitoutua tarjolla olleeseen.

Sekin on mahdollista että kemiat kohtaavat livenä kakkosvaihtoehdon kanssa, jos hän vaikka ei ole niin hyvä kirjoittamaan ajatuksiaan. 

Vierailija
12/48 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi äläkä typeröi vauvapalstalla. Sen jälkeen siivoat sen haisevan kämppäsi minkä jälkeen käyt kerrankin suihkussa.

Vierailija
13/48 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen, haluat jotain mitä et voi saada. Taasen mikä on tarjolla, ei kiinnosta.

Vierailija
14/48 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et tiedä, mitä haluat, ei kannata yrittää mitään. Vaikuttaa että olet aika hukassa itsesi kanssa? Mies, joka ei halua suhdetta ja johon olet ihastunut tulee särkemään sydämesi. Todennäköisesti tämä mies etsii vakavaa suhdetta, mutta kokee ettet ole riittävän tasokas siihen. Tästä syystä yleensä käytetään tekosyytä, "en etsi mitään vakavaa". 

Toinen mies haluaa sinua, mutta sinä et halua häntä, ehkä koska et pohjimmiltasi arvosta ihmistä, joka haluaa sinut. Tarvitset leikkejä, jahtaamista ja tykkäät miehistä, jotka särkevät sydämesi. 

Tämä. Tässä varmaan käy niin, että ap jättää toisen miehen ja jatkaa pelimiehen kanssa paneskelua. Kun pelimies jättää, ap alkanee haikailla kakkosta takaisin, koska alkaa taas haluta parisuhdetta, mutta siinä vaiheessa ap voi jo olla liian vanha rakentamaan uutta suhdetta. 

Vierailija
15/48 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on jättää kertomatta rehellisesti, ettei jatkoa tule/halua. Voi olla huono juttu tapailla useampia yhtä aikaa.

Vierailija
16/48 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitäisi saada ja kaikki ja tuhlata toisten aikaa pähkäilylläsi, on niitä muitakin naisia ei kukaan pelkästään sinun varassasi ole.

Vierailija
17/48 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on jättää kertomatta rehellisesti, ettei jatkoa tule/halua. Voi olla huono juttu tapailla useampia yhtä aikaa.

Muistakaa ihmiset, että nämä ovat mielipideasioita. Minulle pahinta on se, jos joku täräyttää muutaman treffin jälkeen, ettei halua tavata. Jos deitistä ei yksinkertaisesti kuulu mitään pariin päivään, käy kiinnostuksen puute selväksi ja asia tulee hoidettua ilman loukkaavia sanoja. Osa meistä deittailijoista arvostaa ghostaamista. Mitä epäselvää voi olla hiljaisuudessa??

Vierailija
18/48 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vain, että sinusta tuntuu ettei teidän suhteella ole tulevaisuutta.

Vierailija
19/48 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassinen, haluat jotain mitä et voi saada. Taasen mikä on tarjolla, ei kiinnosta.

Niin on mutta tämä on niin keskenkasvuista, ja tällainen pähkäilijä jää ilman kumppania, ja vanhenee yksin. Nyt hänestä varmaan tuntuu, että rahkeet riittää parempaankin ja avioliittoa haluava mies tuntuu tylsältä. Se ensimmäinen mies ei arvosta sinua, mutta sinä silti mietit josko sä haluaisit hänet? Tyhmä akka. 

Nainen

Vierailija
20/48 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun irl aloitteesta kieltäydyttiin (?) sivuuttamalla. Ei juuta tai jaata, ei "olen varattu" tai muuta. Kyse oli ns. hyvänpäiväntutusta, ei mikään täysin ventovieras.

Kai se on sitten se kohtelias tapa. Ainoa, että tuli sellainen fiilis, etten ole edes sen kielteisen vastauksen väärti sille toiselle, ja kyllähän se vähän katkeran maun jätti suuhun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi