Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä kuulostaa, kommentteja?!

20.02.2007 |

Minulle soitettiin työpaikasta, kun oli saanut yhteystietoni työkkäristä. Juteltiin ja sovittiin, että soittaa minulle uudelleen, kun sopivat siellä työpaikassa milloin voin mennä haastatteluun. No, odottelin soittoa ja sitä ei koskaan tullut. Sitten bongasin samaisen ilmotuksen kuukauden kuluttua työkkärin nettisivuilta ja soitin itse paikkaan uudemman kerran. Muisti minut ja selitteli vaan jotain, että on ollut kaikenlaista ja on pitänyt soittaa minulle... Sovittiin haastatteluaika. Olin valmistautunut kotona menemään haastatteluun, kunnes puhelin soi vajaata tuntia ennen haastatteluaikaa ja se peruttiin sillä verukkeella, että heillä on toinen menossa haastatteluun ja se paikka on jo sille annettu.

Ekan kerran puhelimessa ollessani kerroin perheestäni ja siitä että minulla on kolme lasta, alle kouluikäisiä vielä kaikki. Itsekseni mietin vaan, että oisko syynä kuitenkin tuo lasten määrä ja se, että ovat jatkuvasti ehkä sairaana ja minä pois työmaalta.

Mitä mieltä olette? Onko vastaavaa kellekään sattunut?? Kuulostaa minusta vähän enemmän ja vähemmän omituiselta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä se toinen oli heidän mielestään pätevämpi, eihän sitä tiedä vaikka hänelläkin olisi ollut lapsia.

Mulle kävi kans niin että olin työttömänä ja työpaikalta soitettiin ja pyydettiin tulemaan haastatteluun.

Tosin mun kohdalla lopputulos on se että sain sen työpaikan vaikka on kaksi pientä lasta ja itsellä vakavahko sairaus joka mahdollisesti tulee vaikuttamaan työntekoon, pahimmassa tapauksessa. (molemmista kerroin avoimesti haastattelussa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme